JosephineL

1.0 7-9-13

507 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Sikke nogle fine kjoler du fik prøvet - men der var så ingen af dem som er blev KJOLEN?!

Hov og slemme mig!!!! :sm:

Jeg har slet ikke fået dig ønsket tillykke med din egen tråd :loveshower:

Og sikke fine smykker du har fået lavet - må også sige jeg er helt pjattet med armbåndet ❤❤ så smukt og tilpas bling :)

Redigeret af JanniTR
0

Del dette indlæg

Nææææ, ingen af dem blev kjolen. Jeg har prøvet mange kjoler - men var nu ret pjattet med den sidste. Less is more agtigt fandt jeg ud af var rigtig meget mig hvad kjole angik. Den var virkelig flot, og god at have på.

0

Del dette indlæg

Nææææ, ingen af dem blev kjolen. Jeg har prøvet mange kjoler - men var nu ret pjattet med den sidste. Less is more agtigt fandt jeg ud af var rigtig meget mig hvad kjole angik. Den var virkelig flot, og god at have på.

Jamen har du så stadig ikke købt kjolen?

Den sidste var også den smukkeste til dig syntes jeg.

Så fin og smuk ❤

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tillykke med din egen tråd - dejligt du er kommet igang :)

Fine kjoler du har prøvet, og er helt enig med dig - den sidste er den bedste til dig! Men er da spændt på at se hvilken det så blev, når det nu ikke blev nogen af dem vi har set :)

Mht. billeder på mac. Når du bare åbner billederne, så kommer der jo noget menu-gejl i toppen, som der gør ved alle programmer på mac. Kan selvfølgelig ikke lige huske hvilken, men der er en af dem hvor du kan redigere størrelsen, og så gå ind og gem billedet med et andet navn, ellers overskriver du det originale. Du kan også beskære billederne i det, og på den måde fjerne ansigt :)

0

Del dette indlæg

Mere kjoleprøvning

Således opildnet af kjoleprøvning i Luxux og den fantastiske fornemmelse af hvor godt man dog kan se ud i sådant et stort skrud bestemte jeg mig for, samme dag, at tage i Lilly. Om ikke andet for så bare at prøve. Jeg vil gerne give Lilly i Aalborg meget varme anbefalinger! Jeg dumpede ind helt uden varsel og fik lov at prøve kjoler i stor stil. Jeg var meget positivt overrasket over kvaliteten derinde. Og servicen var til ug - så flink en ekspedient, og hun var bare god til at finde kjoler til mig også.

De første her var nogle vi sammen valgte ud.

Vi prøvede også lidt forskellige typer slør for at se hvad der var pænt. Havde en overbevisning om at jeg skulle have det størst mulige blondeslør men kunne godt se at det ikke passede til alle typer kjoler

post-18657-0-53620200-1374665007_thumb.j

post-18657-0-41185700-1374665014_thumb.j

post-18657-0-91817100-1374665065_thumb.j

post-18657-0-73114100-1374665139_thumb.j

post-18657-0-96349300-1374665153_thumb.j

post-18657-0-45535400-1374665170_thumb.j

Redigeret af JosephineL
0

Del dette indlæg

Den sidste kjole her var min absolutte favorit. Jeg har set nogle stykker herinde der er blevet gift i den, og den er altså også bare smuk. Det var ekspedienten derinde der kom med den og den lignede ærligt talt et gardin da den hang på bøjlen. Men den var helt særlig og så fin på. Jeg syntes dog også den var lidt tung. Derfor blev det ikke den. Men en vidunderlig kjole, også selvom den ikke gør sig med et blondeslør :-)

post-18657-0-70801700-1374665390_thumb.j

post-18657-0-54232300-1374665395_thumb.j

post-18657-0-35725300-1374665400_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og til Miss Rina, jeg synes det er så spændende hvad du ender med af kjole!

Ja det synes jeg også det er! Ringede lige til A&V for at dobbelttjekke min tid i næste uge. Den er heldigvis stadig reserveret til mig (altså tiden :wink:) Er både skræmt ved tanken, men glæder mig også bare til at prøve kjoler igen. Det er altså noget helt særligt :a1221:

Er da ellers helt vild med dig i den sidste fra Lilly - den har altså bare noget over sig. Meget smuk kjole og virkelig flot bælte du har prøvet til den!

Redigeret af Miss-Rina
0

Del dette indlæg

Nordenfjords har jeg så også været i Alt Til Bruden i Dybvad. Det er den eneste butik jeg har været i hvor jeg ikke måtte tage billeder. Det mistede de så en kunde på, og jeg sparede så til gengæld 2500 kr. For jeg fandt faktisk kjolen i Dybvad, godt nok i en størrelse mindre end den jeg har købt. Men den kunne være syet til. Jeg kan læse mig til lidt blandede meninger om butikken herinde. Jeg var også lidt blandet. For det er ikke så gode forhold, ret lille og mørk, med dybrødt plys over det hele (som jeg husker det i hvert fald, jeg har jo ingen billeder). Derudover er jeg ikke så gode venner med det der pres "vi har tilbud lige nu, men kun en uge endnu så du må hellere skynde dig at købe, og det er jo ikke sikkert vi har kjolen når du kommer igen". Men de havde ret mange kjoler trods den sjove lille butik, og damen vidste også helt sikkert hvad hun snakkede om. Der var kjoler vel fra 5000 og opefter, men mest opefter.

Jeg prøvede en kjole i gylden farve som også var noget jeg havde troet var lige mig. Farven var ret meget fremme i mange kollektioner fra året før. Den var også fin men nok ikke farvemæssigt helt mig alligevel. Og så var der jo kjolen! Men den må I vente med at se.

0

Del dette indlæg

Og til Miss Rina, jeg synes det er så spændende hvad du ender med af kjole!

Ja det synes jeg også det er! Ringede lige til A&V for at dobbelttjekke min tid i næste uge. Den er heldigvis stadig reserveret til mig (altså tiden :wink:) Er både skræmt ved tanken, men glæder mig også bare til at prøve kjoler igen. Det er altså noget helt særligt :a1221:

Er da ellers helt vild med dig i den sidste fra Lilly - den har altså bare noget over sig. Meget smuk kjole og virkelig flot bælte du har prøvet til den!

Bæltet sidder faktisk fast på den. Jeg så en der havde fået det pillet af og lavet et i samme stof som kjolen, det så også godt ud. Kan personligt bedre lide den med det originale. Og ja, den er helt særlig den kjole, virkelig et hit.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kjoleprøvning hos Holmenlund Brude- og Festkjoler

Ret sjov beliggenhed, langt langt nede ad en markvej. Hun er ret flink, har ikke så mange kjoler (eller også var der bare ikke så mange jeg brød mig om), virker særdeles kompetent hvad angår syarbejdet (som hun selv laver). Hvis man er ude efter en kjole og ikke har det store budget tror jeg det er et godt sted for har indtryk af at prisniveauet er noget lavere end mange andre steder. Mener den jeg prøvede og har billede af stod til omkring 5000. Den var en hel del for lille men kunne lægges ud. Hun var ikke så meget for billeder men havde politikken om at hvis der var en enkelt eller to man kunne lide så kunne man tage billeder af den. Så har kun af den ene der var muligheden der. Fra Hervé Mariage. Og jeg var glad for billederne. I butikken synes jeg den var din på men på billederne synes jeg ikke den er ret pæn på mig.

post-18657-0-71378500-1374667560_thumb.j

post-18657-0-17738800-1374667566_thumb.j

post-18657-0-90428700-1374667570_thumb.j

0

Del dette indlæg

Wau ja... Den sidste der fra Lilly er da godt nok flot til dig. (Utroligt så forskelligt kjolerne ser ud på kroppen). Den klæder dig godt nok.

Hvor ER det bare træls med de butikker hvor man ikke må tage billeder. Jeg har ikke eet eneste billed fra mine prøvninger :(

0

Del dette indlæg

Kjoleprøvning i Lucca Sindal

Her findes den allersødeste ekspedient ved navn Stine. Skal I prøve kjoler hos Lucca er hun bare værd at gå efter. Jeg er helt ærgerlig over at jeg ikke endte med en af kjolerne herfra, bare fordi hun var så flink. Jeg har prøvet i Aalborg, i midtbyen (nu har de åbnet noget i City Syd, udover outlettet) og i outlettet. Jeg havde en god oplevelse alle steder men langt den bedste her i Sindal. De har store prinsessekjoler med meget bling. De sidder virkelig virkelig godt og deres finish er uovetruffen. Jeg prøvede en del men endte med de her to Anett og Benedikte, vistnok fra 2012 kollektionen. De minder om hinanden og havde man kunnet kombinere dem havde jeg nok købt her. Jeg kunne bedst lide blonden på den der ligesom er åben i den ene side. Til gengæld var jeg ikke så glad for åbningen hvor man kan se underskørtet. Jeg kunne godt lide de smalle stropper. De brede kunne jeg også lide i butikken men på billeder synes jeg de stjæler for meget fra mit ansigt og overkrop.

post-18657-0-11961300-1374668868_thumb.j

post-18657-0-19248300-1374668872_thumb.j

post-18657-0-86748200-1374668876_thumb.j

post-18657-0-37646600-1374668903_thumb.j

post-18657-0-85135800-1374668908_thumb.j

post-18657-0-05535600-1374668913_thumb.j

post-18657-0-19738800-1374668928_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wau ja... Den sidste der fra Lilly er da godt nok flot til dig. (Utroligt så forskelligt kjolerne ser ud på kroppen). Den klæder dig godt nok.

Hvor ER det bare træls med de butikker hvor man ikke må tage billeder. Jeg har ikke eet eneste billed fra mine prøvninger :(

Tak :-)

Ja, den var et hit. Tænkte faktisk også at hvis det nu var anden gang og ikke første så havde den været endnu længere oppe på listen. Den var virkelig flot. Men udover at den føltes lidt tung så kunne jeg mærke med den på at jeg nok gerne ville have det helt helt store skrud når det nu var. Og det var den ikke helt . Men skøn skøn kjole. Tænk at finde noget så specielt lige der.

0

Del dette indlæg

Nøøøøj altså.. Du bliver ved med de fine kjolebilleder - til stor glæde for os andre :biggrin:

Jeg kan bedst li' kjolen med de smalle stropper, men enig - det er synd at blonden ikke går hele vejen rundt, og sådan er skåret af i den ene side. Den sidder ellers virkelig flot på dig! Wau :cheerleader3:

Og lige med det gode råd til fjernelse af ryg-delle: vil du dele med os andre?? Jeg får sikkert en i næste uge, har nemlig taget på.. :(

0

Del dette indlæg

Rygdelletricket er simpelt. Find en god veninde eller anden som du ikke er genert overfor over at have rygdeller og indrømme det. Når kjolen sidder som den skal bortset fra rygdellerne, få vedkommende til at stikke en finger eller to ned i hver side midt på kjolens øverste del bagpå og lade den glide ud mod armhulerne. På den måde glattes rygdellerne ud. De kan efter sigende godt finde på at komme igen, og så gentages øvelsen efter behov. Var det forståeligt?

1

Del dette indlæg

Sko

Er RET ubeslutsom hvad sko angår. Har købt to faktisk. Vil gerne have de blå på for de er flotte og fine. Men jeg ved også at jeg ikke kan have dem på fra kl 12 om eftermiddagen til sent om natten. Måske jeg skal skifte på et tidspunkt. Synes ikke helt de creme/sorte er helt så pæne, på den anden side er der en mulighed for jeg kan have dem på hele tiden.

Ellers kan jeg skifte til converse :-) . Var til min brors bryllup for nylig, i meget fin tylstrutkjole. Fandt Converse i præcis samme farve som kjolen og skiftede også på et tidspunkt fra Lola til Converse. Og aldrig har jeg da fået SÅ mange komplimenter for et par sko! Værd at overveje piger. Og mine fødder elskede dem i den grad, især dagen efter.

post-18657-0-54008200-1374673966_thumb.p

post-18657-0-55743800-1374673971_thumb.p

post-18657-0-49478900-1374674006_thumb.p

Redigeret af JosephineL
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer