JosephineL

1.0 7-9-13

507 indlæg i dette emne

Afbud er altid noget mærkeligt noget! Det er altså svært at forstå at noget kan være vigtigere end et bryllup - i min verden alene af den årsag at jeg ELSKER at være bryllupsgæst :loveshower: Men man er jo "bare" nødt til at lade det gå - og holde fokus på dem der kommer :hug:

Det undertøj du har fundet synes jeg er knald-lækkert - han skal da være både blind og dum, hvis ikke han synes det samme :pokey::griner:-

Og jo, - som du noterede dig i min tråd er jeg også "Kiss Me Deadly"-pige. Jeg har faktisk en del i forvejen :wink:

Glæder mig til at se dig i outfittet; rullet i tjære (eller noget nice creme :rolleyes: ), "dyppet" i kalkunfjer og med gåsens guldæg i ørerne :cheerleader3::lol:

Du bliver gennemført og fuldstændigt uimodståeligt fantastisk - no less :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skal vi sige jeg tager mig råd.......

Sidder lige og damper af her i skyggen og er MEGET spændt.

Hvor er det sjovt du også er til KMD. Der er ellers absolut ingen der kender dem ellers.

0

Del dette indlæg

Og ja, afbud er triste. Er mest ked af dem fra h2bs side for der kommer meget få derfra. Og så fordi den eneste vi har måttet diskutere gæstelisten med har været h2bs far. Ikke at jeg er vildt overrasket over det lige skulle være fra den mand men det er sgu synd for h2b alligevel.

Og lige nu er jeg en smule småtrist over at datoen for en god vens død sidste år nærmer sig. Ville meget gerne have haft ham med. Og tænker på heldig jeg er, at have det positive glade og dygtige vidende menneske Freyr var. Nu flyver han rundt mellem stjernerne er jeg sikker på, laver vilde stunts og råber JIIIIIIHAAAAAAA.

Redigeret af JosephineL
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Oh :( Den følelses kender jeg desværre godt. Kærestens og min første "offentlige optræden" var en af mine rigtig gode, nære venners begravelse 1½ måned efter vi havde mødt hinanden.

Men jeg er SIKKER på der findes en kosmisk kærlighed af deres væsen - de varme, kloge mennesker vi har elsket og må undvære :hug:

0

Del dette indlæg

Ja, de efterlader spor, dem vi elsker

Er på vej hjem. Vil bare sige, hvis man kan stampe penge op af jorden til boudoirfotos så er det altså en fed ting at få lavet. Er SPÆNDT på de billeder

0

Del dette indlæg

Var som sagt til boudoirfotos hos boudoirstudio.dk i Århus. Det er så samme fotograf som bl.a. står bag voresstoredag.dk, sammen med to andre.

Det var en fed oplevelse. Jeg havde valgt en pakke med stylist og det var fint. Når man nu brænder så mange penge af på det så kunne jeg lige så godt bruge de penge også så det gav chance for nogle bedre billeder. Og det var rigtig sjovt at prøve. Vi prøvede lidt forskellige miljøer og det er faktisk hårdt at være model, husk nu det og husk nu det. Men sjovt var det altså. Jeg følte mig ganske tryg undervejs. Og så fik jeg også prøvet min krone og noget af undertøjet. Jeg har jo ikke mit rigtige slør endnu men havde faktisk købt et brugt. For jeg ville have billeder med slør, og er glad for jeg gjorde det. Har jo altid drømt om et kæmpelangt blondeslør og det er jo ikke det jeg skal have på til brylluppet. Men nu har jeg det på billederne. :-). Må prøve at sælge det senere for det er virkelig smukt, god kvalitet og man kan slet ikke se det er brugt.

Får billeder engang i næste uge, til udvælgelse. Skal have en bog med billeder og får også billederne på cd. Glæder mig.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og til noget helt andet - vi er nu en ladcykel rigere! Har godt nok lidt store børn til sådan en men tør simpelthen ikke lade dem cykle selv ret mange steder her. Bilerne kører SÅ stærkt her på vores vej der desværre fungerer som gennemkørselsvej for mange, og vejene ned til havnen hvor vi tit er på tur har heller ikke cykelstier. Så nu har vi en ladcykel med el som jeg glæder mig rigtig meget til at bruge. Sammen med juniorerne der skal hentes i morgen efter en hel uges ferie hos bedster. Det er så underligt ikke at have set dem en hel uge.

0

Del dette indlæg

Var som sagt til boudoirfotos hos boudoirstudio.dk i Århus. Det er så samme fotograf som bl.a. står bag voresstoredag.dk, sammen med to andre.

Det var en fed oplevelse. Jeg havde valgt en pakke med stylist og det var fint. Når man nu brænder så mange penge af på det så kunne jeg lige så godt bruge de penge også så det gav chance for nogle bedre billeder. Og det var rigtig sjovt at prøve. Vi prøvede lidt forskellige miljøer og det er faktisk hårdt at være model, husk nu det og husk nu det. Men sjovt var det altså. Jeg følte mig ganske tryg undervejs. Og så fik jeg også prøvet min krone og noget af undertøjet. Jeg har jo ikke mit rigtige slør endnu men havde faktisk købt et brugt. For jeg ville have billeder med slør, og er glad for jeg gjorde det. Har jo altid drømt om et kæmpelangt blondeslør og det er jo ikke det jeg skal have på til brylluppet. Men nu har jeg det på billederne. :-). Må prøve at sælge det senere for det er virkelig smukt, god kvalitet og man kan slet ikke se det er brugt.

Får billeder engang i næste uge, til udvælgelse. Skal have en bog med billeder og får også billederne på cd. Glæder mig.

Så er jeg opdateret...

FEDT med billeder! Hvor er du sej! Din mand bliver da så glad for det!

Og Diskobilen er lokket til Bornholm??! Sejt nok! Det koster jo en formue at komme derover, men når man så sejler i land... Åh... Jeg er vild med Bornholm...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fantastisk smuk kjole, og hvor sidder den pænt på dig, du får nogle rigtig flotte former (har nogle rigtig flotte former som kjolen understreger :wink: ).. Er vild med din stil i undertøj, så sexet og lækkert din H2B bliver da helt blæst om kuld :thumbsupsmileyanim: Smukke smukke øreringe, men kan også godt se hvorfor du drømmer om de andre :loveboard: Synes det er rigtig fint at vælge DIY fra, det skal være fordi man får noget ud af det at man gøre det, ellers bliver det bare en dum stressfaktor.. Jeg ved ikke om du har set det, men Webmor herinde har fået syet ekstra tyl på sit skørt i grøn, ser super godt ud :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har jo også stort set fået fastlagt menuen

Kammusling og jomfruhummer med tomatcoulis og bulgursalat

Lemonsorbet

Grillet svinekotelet fra Vasagaard og okse fra Omaha med sky smagt til med lakrids, urter og tomat

3 slags is fra Svaneke Ismejeri

Hertil skal vi have en chilensk sauvignon blanc som jeg smagte sidste år, italiensk Ripasso, og en eller anden let mousserende dessertvin, også fra Sydamerika.

Til jer stakler der ikke kender svinene fra Vasagård så kan I læse om dem her . Det er det mest fantastiske svinekød jeg nogensinde har smagt, helt utroligt. Jeg faldt for at man, bortset måske fra noget med skinke på buffeter, vist ret sjældent får svin til et bryllup. H2b ville så gerne have oksen, og jeg er total sucker for lakrids, og ikke mindre når det er Svaneke lakrids fra Bülow, så jeg var ikke så svær at overbevise. Svaneke Ismejeri laver FANTASTISK lækker is, deres hjemmeside er her.

Hvidvinen smagte jeg sidste år, den er helt ok. Jeg er særdeles glad for sauvignon blanc, især oversøiske. Egt. ville jeg helst have haft en new zealandsk men det rækker pengepungen ikke til, ikke i den klasse vi plejer at købe i hvert fald. Ripasso plejer at være ok, det er hotellets anbefaling til den menu vi har valgt og det samme med dessertvinen. Dessertvinen valgte vi også fordi det lød bare tilpas mærkeligt med en let mousserende kold dessertvin. Man skal jo prøve noget nyt engang imellem.

Til velkomst skal vi have en tør cava.

Om eftermiddagen serveres en sød cava eller asti, de ville lige se hvad de kunne finde frem til af godt. Om eftermiddagen skal vi have bryllupskage fra Couture Cakes . De havde på et tidspunkt et godt tilbud her på bryllupsklar som jeg skyndte mig at benytte mig af. Jeg havde ellers fravalgt en bryllupskage for jeg vil ikke give så høj en kuvertpris kun for kage. Men nu laver Couture den, jeg kan lide hendes galleri og mere vigtigt, hun havde de lækreste smagsprøver da vi var i København til min brors bryllup. Vi valgte passionsfrugtmousse med en mørk chokoladebund, for det var den bedste kagesammensætning. Min bror henter kagen i København dagen før vores bryllup og fragter den til Bornholm. Så har de lovet at den kan stå på hotellet i køleskabet natten over. Udover kagen skal vi have små sandwiches og frugt. Vi skal vies tidligt så tænker at folk har brug for noget mad før om aftenen. Jeg ved jeg selv kommer til at have det sådan i hvert fald.

Redigeret af JosephineL
0

Del dette indlæg

Nåja, glemte natmaden, Super-Åge med diverse tilbehør.

Super-Åge er superpølsen fra Svaneke slagteren. Rent oksekød, STORE pølser, opkaldt efter den tidligere slagtermester, far til den nuværende. Som min mor arbejdede hos en årrække. Så bliver det næsten ikke mere lokalt. Natmaden var det allerførste vi blev enige om, faktisk var der aldrig rigtig nogen diskussion der.

0

Del dette indlæg

Hvor spændende med billeder - de kan da også kun blive gode med den fotograf - de tager fantastiske billede :) og hvor lækkert med stylist :)

Jeg håber også virkelig på noget godt. Hun var ret så gravid, havde det helt dårligt med hun skulle knokle rundt med det kamera i timevis. Men hun var også superprofessionel og god til at guide.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jep, Bornholm er det skønneste sted. Fortryder ikke vi valgte det selvom det giver lidt problemer

Næ,- ve' du hva hvis I har besked i god tid kan man jo planlægge en lille ferie derovre.

Altså det synes vi jo også. Men de fleste af dem der har valgt ikke at komme er h2bs familie. De bor her i Jylland. Hele min side kommer. De bor på Sjælland og skulle jo rejse alligevel så for dem var det ligefedt om de skulle den ene eller anden vej. Men for de stavnsbundne jyder (undskyld jyder, de eneste mere stavnsbundne er vist bornholmere som mig selv, sådan generelt) var det åbenbart for de flestes vedkommende en stor, og for de flestes for stor, mundfuld at tage til Bornholm

0

Del dette indlæg

Tillykke med ladcykel og boudoirbilleder :cheerleader3:

Det lyder virkelig som en god oplevelse. Min H2B ville elske det - men jeg er presset med både tid og penge.. :huh:

Jeg håber du vil dele et enkelt eller to af dine, selvom det jo er lidt privat :wink::b223:

Har været på tur med ladcykel og børn i dag, og det var så skønt. Lige som jeg havde forestillet mig ,helt perfekt.

Og planlægger da at dele lidt boudoirs hvis jeg kan finde nogle jeg har lyst til at dele. Det er jo ret så privat. Og ja, det er dyrt og tog lang tid, men altså, kan man få det til at passe sammen vil jeg anbefale det til alle. Det var sgu sjovt.

0

Del dette indlæg

Det er en stor post men sådan er det. Der er en del der koster ekstra når folk nu skal over til øen.

Hvilket igen minder mig om at man skal se at få bestilt overfart. Normalt (bro m.v.) gør jeg det selv via mit eget men her er det jo en lidt højere udgift så det bliver Diskobil's Visa der står for tur og det har jeg ikke adgang til (hun er bange for at jeg bruger alle pengene på gear). :lol:

0

Del dette indlæg

Fotograf:

En af h2bs venner skal være fotograf. Han har fotograferet os før , og han har fotograferet mine forældres sølvbryllup. Så vi ved han selvom han ikke er Pro. Jeg skal have lavet en liste over motiver jeg vil være sikker på at få billeder af. Vi har set på inspirationsbilleder af billeder vi kan lide. Så skal vi nok lige snakke sammen endeligt lidt tættere på. Martin skal jo så med til Bornholm og det betaler vi selvfølgelig. Men derudover vil han ikke have noget for det - fantastisk.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer