JosephineL

1.0 7-9-13

507 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

:-)

Er så kedelig at have planer om noget de kan bruge også bagefter, børnesko er så forbandet dyre. Vi må ud og kigge i butikkerne, har opgivet at købe uden de får lov at bestemme noget også, så bruger de dem ikke. Har fået billeder af min ene brudepige med kjole, hun er så utrolig fin. Og synes det tydeligvist også selv :-). Sætter dem ind lidt senere.

Er helt bryllupskulret efterhånden. Jeg ville virkelig gerne have at alting bare var på plads så jeg kunne slappe lidt af de sidste uger. Istedet for er der bare mere og mere der skal ses efter og aftales og kigges på og gøres noget ved. Oven i købet har vi nogle skader som jeg skal have forsikringen til at se på. Og det har jeg sgu da ikke tid til! Og så det der arbejde, det er venstrehåndsarbejde lige nu (og her mangler jeg så lige skammesigsmileyen). Det er vist godt jeg snart har ferie.

0

Del dette indlæg

Ja, har ferie fra fredag i næste uge. Godt det samme - kan ikke huske hvornår jeg sidst har været så ineffektiv. Godt jeg næste uge skal lave noget meget meget konkret! Det er nemmere.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mangler sukkende smiley. Vi har stadig ikke fået vores ringe. Har skrevet til guldsmeden og ringer til ham mandag. Nu skal vi ligesom giftes om 3 (tre!!!!!) uger og vi skal til Bornholm om 2 uger. Kalenderen er fyldt godt op med diverse aftaler indtil da og NU VIL JEG FANDEME SNART HAVE DE RINGE. Tænk hvis de ikke passer eller der er et eller andet der skal laves om. Det er altså ikke i orden. Det var noget af det første vi bestilte, efter kirke, feststed og kjole, for 8 måneder siden.

Og blomsterhandleren synes ikke om ideen med de pink gerbera. Hun synes "gerbera er sådan en korrekt blomst og man kunne lave så meget andet fint". Tror nu nok at hvis jeg sagde at det vil jeg bare have, så ville hun nok lave den. Men vil ikke have en buket som den der laver den ikke synes om. Jeg kunne finde en anden blomsterhandler. Men istedet er jeg ved at bestille origami buketten. Hvis hun går i gang her i weekenden og jeg får den sendt til hotellet tror jeg det går. Det bliver lidt snært for min smag men nu bliver det sådan.

0

Del dette indlæg

Ja, har set den. Tusind tak for tilbuddet.

Og skal måske lige udspecificere lidt om blomsterhandleren. Jeg kan jo egt. meget godt lide hun har en holdning til hvad hun synes er pænt. Jeg vil stadig gerne have hende til at lave dekorationer til bordene. Det haster heller ikke så meget for mig at få dekorationerne aftalt hvad angår udseende. Men jeg har brug for at få buketten på plads nu, for at kunne sætte et hak til på listen. Og origamibuketten skal bestilles nu hvis den skal nå at komme. Den er jeg ret sikker på bliver noget så fin, og noget ingen har set før, af deltagerne til vores bryllup. + den kan gemmes, har allerede en plan om den skal hænge på væggen og se fin ud.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad faaaaaan sker der lige for den der guldsmed???? Det er da bare slet slet ikke orden :shooter::shooter::shooter:

Og blomsterdamen.... suk.... hvorfor nu gøre et nummer ud af det??? Hvis du kan lide pink gerbara hvorfor så ikke bare lette r**** og få sat den bornholmske fantasi i omdrejninger :pokey:

Ej ej men altså... man kan da også lige gøre det en tand mere kompliceret end det er!!!! :badgirl:

Tør du satse på den der papirbuket i stedet? Nu hvor du lissom skal spekulere på ringene..

for pokker da altså...

Det er altså som om, at I 7 9 13 brude lige får lidt ekstra udfordringer :help:

0

Del dette indlæg

Hvad faaaaaan sker der lige for den der guldsmed???? Det er da bare slet slet ikke orden :shooter::shooter::shooter:

Og blomsterdamen.... suk.... hvorfor nu gøre et nummer ud af det??? Hvis du kan lide pink gerbara hvorfor så ikke bare lette r**** og få sat den bornholmske fantasi i omdrejninger :pokey:

Ej ej men altså... man kan da også lige gøre det en tand mere kompliceret end det er!!!! :badgirl:

Tør du satse på den der papirbuket i stedet? Nu hvor du lissom skal spekulere på ringene..

for pokker da altså...

Det er altså som om, at I 7 9 13 brude lige får lidt ekstra udfordringer :help:

Jamen nu har jeg så bestilt denne her istedet, med matchende knaphulsblomster til gom, forlover og min far. Bestilte i går og hun er i gang med at lave den, cream/pearl/map paper/sheet note paper. Det bliver så fint tror jeg. Den bliver sendt til hotellet selvom den SØDE Britta herindefra, der skal lægge makeup på mig også tilbød jeg kunne få den sendt til hende.

Skal lige sige med blomsterhandleren at hun havde lidt svært ved at sige det. Og jeg har det jo sådan set fint med hun siger det og har en mening om sagen. Regner stadig med hun skal lave dekorationer. Vi skulle have talt sammen om en alternativ buket i morgen. Men jeg har rigtig meget brug for at kunne lukke afsnit brudebuket, synes jeg mangler mange ting.

Og nej, det er altså bare ikke i orden med den guldsmed. Synes der er mange der har problemer med dem, hvad sker der lige for den branche.

post-18657-0-68487500-1376818402_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Første billede af en ikke helt færdig buket! Samt matchende knaphulsblomst til gom og forlover, min far skal så også have en som forloverens.

Jeg synes den bliver så fin! Og i hvert fald anderledes. Er lidt nervøs for hvad h2b siger, men det får nu være sådan, nu er den jo købt.

Den er købt hos Lillybellekeepsakes i England, via Etsy. Er meget imponeret over kommunikation og hurtighed. Hun er først startet på den i lørdags og regner med at sende i morgen! Hun skal også lave wands til brudepigerne, sådan nogel stave med bånd og blomster i enderne.

post-18657-0-88784600-1376983078_thumb.j

post-18657-0-97225500-1376983087_thumb.j

post-18657-0-78562000-1376983101_thumb.j

0

Del dette indlæg

Og her er min ene brudepige der glæder sig RET meget til at få lov til at have den fine kjole på mere end til bare at prøve. De er købt via Ebay, tror jeg har givet 150 kr/kjole og omkring 60 for hårbåndet.

post-18657-0-81556200-1376983206_thumb.j

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer