JosephineL

1.0 7-9-13

507 indlæg i dette emne

Og så er jeg i gang med favourbokse. Simple hvide bokse med bryllupsbolsjer i, købt hos Bolsjeriet i Løkken der også sælger online hvis andre er interesserede. Jeg er ikke vildt imponeret af smagen men de laves nu også mest fordi det er lidt sjovt. Jeg har ikke lyst til sådan noget med een tandstikker og et plaster. Æskerne er ikke færdige fordi det er meningen jeg vil lægge et børne- og et voksencitat om kærlighed ned i også. Men dem skal jeg lige have skrevet ud først.

post-18657-0-96494700-1376983368_thumb.j

post-18657-0-97432400-1376983379_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I den mere positive ende talte jeg med blomsterhandleren i går. Hun var helt ok med at jeg havde bestilt buket et andet sted, virkede det til, og havde masser af gode ideer til dekorationer til bordene. Vil gerne holde det meget hvidt i hvidt på bordene. Hun foreslog bl.a. hunnatjais som jeg sikkert staver forkert. Men det er det bornholmske navn for forskellige skærmplanter, bl.a. vild gulerod. Den kan jeg huske meget fra min barndom, og jeg kan huske den fra kildefesten i Svaneke som er deres udgave af Skt Hans. Der lå engang en hellig kilde ude ved fyret og det er stadig derude man holder Skt Hans bål. Da jeg var barn lavede vi små kilder rundt om ved husene, som er sådan en lile skål med vand i og så med blomsterdekorationer rundt om og over. Meningen er så at forbipasserende lægger penge i. Ude ved kildepladsen ved fyret laves en stor kilde der pyntes op af årets konfirmander (drengene skulle bl.a. op midt om natten for at hente løv i præsteskoven).

Det blev da en længere smøre! Nå pointen var egt. at hunnatjais vil jeg rigtig gerne se om vi ikke kan få inkorporeret i dekorationerne.

0

Del dette indlæg

Hvor er det bare en smuk buket! Og virkelig fine brudepigekjoler! Kan du smide et link ind til dem? Min søster skal have fundet kjoler til hendes 2 piger, og dem der er da bare SÅ fine!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er denne sælger

Jeg har ikke selv haft dem i hænderne for de blev sendt til en veninde i USA der så har haft dem med til Danmark. Men ingen af mødrene har snakket om dårlig kvalitet. Så de må være ok til i hvert fald een dags fest. De blev sendt hurtigt. Og porto er ikke horribel til Danmark heller, jeg valgte bare USA fordi jeg så ikke skal tænke på om de blev snuppet i tolden. Det er nemlig mig der har betalt dem :-)

0

Del dette indlæg

Hvad faaaaaan sker der lige for den der guldsmed???? Det er da bare slet slet ikke orden :shooter::shooter::shooter:

Og blomsterdamen.... suk.... hvorfor nu gøre et nummer ud af det??? Hvis du kan lide pink gerbara hvorfor så ikke bare lette r**** og få sat den bornholmske fantasi i omdrejninger :pokey:

Ej ej men altså... man kan da også lige gøre det en tand mere kompliceret end det er!!!! :badgirl:

Tør du satse på den der papirbuket i stedet? Nu hvor du lissom skal spekulere på ringene..

for pokker da altså...

Det er altså som om, at I 7 9 13 brude lige får lidt ekstra udfordringer :help:

Jamen nu har jeg så bestilt denne her istedet, med matchende knaphulsblomster til gom, forlover og min far. Bestilte i går og hun er i gang med at lave den, cream/pearl/map paper/sheet note paper. Det bliver så fint tror jeg. Den bliver sendt til hotellet selvom den SØDE Britta herindefra, der skal lægge makeup på mig også tilbød jeg kunne få den sendt til hende.

Skal lige sige med blomsterhandleren at hun havde lidt svært ved at sige det. Og jeg har det jo sådan set fint med hun siger det og har en mening om sagen. Regner stadig med hun skal lave dekorationer. Vi skulle have talt sammen om en alternativ buket i morgen. Men jeg har rigtig meget brug for at kunne lukke afsnit brudebuket, synes jeg mangler mange ting.

Og nej, det er altså bare ikke i orden med den guldsmed. Synes der er mange der har problemer med dem, hvad sker der lige for den branche.

Godt valg. den er rigtig flot

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Og får en ekstra gæst til globryllup - en kollega har hus på Bornholm og er faktisk ovre at gøre det vinterklart lige den weekend hvor vi skal giftes. Så hun kommer til globryllup og er naturligvis også inviteret med til receptionen. Så dejligt der kommer nogen fra mit arbejde. Det er det værste ved at holde det så langt væk, jeg har verdens bedste kolleger og ville så hjertens gerne have haft dem med. Men det er jo ligesom en anelse vanskeligt med den afstand. Men nu kommer der i det mindste en. Det er en god ting.

0

Del dette indlæg

Jeg har lige talt med guldsmed!!!

Han skulle rette lidt på graveringen, og det var han i gang med. Vi skal hente dem mandag, vi har ikke tid før. Glææææææææder mig sådan til at se dem, og have dem i hånden. Og til at kunne krydse af på liste!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu med kirkehæfte, ikke så stor og fin som så mange andres men jeg er ret godt tilfreds. Hak på huskelisten, så er zilla glad. Eftersom vi skal synge en sang der ikke er i salmebogen skal vi selv medbringe teksten. Derudover har jeg skrevet programmet ind for gudstjenesten, uden at sætte navn på salmer for det vælger vi først ved vielsessamtalen. Og så nogle citater om kærlighed og det at blive gift.

post-18657-0-62693000-1377001739_thumb.j

post-18657-0-52727100-1377001748_thumb.j

post-18657-0-35527500-1377001757_thumb.j

0

Del dette indlæg

din buket er så fed, elsker simpelthen når brude gør brylluppet til deres egen ved nogle personlige touches. :cheerleader3::thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Årh tak, synes jo selv den ser ud til at blive så fin. Men er jo lidt i tvivl om hvad andre vil synes. Eller rettere hvad h2b vil synes, han har ikke altid helt samme stil som mig.....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og en øvting. Skrev og spurgte præsten om vi kunne få hans tale på papir bagefter. Men det kan vi ikke. Sådan er det så bare.

Til gengæld fik jeg skrevet alle kirkehæfter ud. Efter først at måtte smide alt for mange stykker papir (af mit smukke papir fra Creas) fordi printeren lige roterede udskriften og skrev side yderside og inderside på hovedet i forhold til hinanden. Var det ikke lige øv. Til gengæld blev jeg så sur over det at jeg fik energi til også lige at skrive børne- og voksencitaterne ud til favourbokse. OG til at skære dem ud. Så skal der to små stykker papir i hver, et med et børnecitat og et med et voksencitat. Så kan de lukkes. Jeg tror jeg venter med at sætte båndene på til vi er på øen, så de ikke bliver krøllede.

Har fået blomsterforslag fra blomsterhandler så snarest må jeg til at google billeder. Har en ide om ganske få typer af blomster i hver dekoration men så måske en forskellig en på hvert bord? Det tror jeg kunne blive fint. Til gengæld kan jeg ikke bruge små hvide pyntegræskar som bordkortholdere som planlagt. Jeg har jo sået græskarplanter men på mine egne er der ikke et eneste græskar. En fra mit arbejde fik også frø og på hendes er der en 10 stykker cirka. Så må det blive dem og så enten en anden farve græskar (grøn) eller evt. æbler istedet. Jeg må tænke lidt.

Boudoirbillederne er klar på fredag, dem glæder jeg mig helt vildt til at se.

0

Del dette indlæg

Wuhu som du rykker! Jeg har lige fået skrevet børnecitaterne ud, så de er klar til at blive skåret til på arbejde i morgen. Hvorfor bruge lang tid på det, når jeg kan bruge 5min på det på arbejdet? Man skal vel lave noget fornuftigt, når man nu skal på arbejde og ikke har ferie :tunge:

0

Del dette indlæg

Er altså indrømmet den dårligste arbejdskraft pt. Det har jeg det ikke helt godt med men der er hele tiden nogen jeg skal ringe til eller se på et billede eller noget. Og hvor var det så lige jeg var kommet til i stablerne på skrivebordet. Det er GODT jeg har taget ferie fra på mandag. Selvom jeg bliver stresset over alt det jeg så skal nå.

Oven i købet roder vi rundt med to forsikringssager vedr. huset. Vi har været lidt langsomme til at få et rum tømt, og vores håndværkere har været lidt langsomme til at melde tilbage. Så nu, lige nu hvor jeg sgu ikke har tid, skal jeg også ringe til først taksator, så håndværker, så videresende noget og så ringer de tilbage. Og jeg kan sådan set heller ikke lade være, for et af stederne er det noget vand der løber ind når det regner og det andet sted står en masse ting pt stablet op i garagen og de skal helst ikke stå der alt for længe for så tør er vores garage altså heller ikke.

0

Del dette indlæg

din buket er så fed, elsker simpelthen når brude gør brylluppet til deres egen ved nogle personlige touches. :cheerleader3::thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Årh tak, synes jo selv den ser ud til at blive så fin. Men er jo lidt i tvivl om hvad andre vil synes. Eller rettere hvad h2b vil synes, han har ikke altid helt samme stil som mig.....

Tror ikke du skal være bekymret. han ser dig og det er alt han venter på.

Alle de specielle ting er jo blot ting som gør at brylluppet er dig og som gør at du føler dig tilpas.

Han vil syntes at det hele er fantastisk. :loveshower: :loveshower:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer