JosephineL

1.0 7-9-13

507 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Og her er så noget jeg ikke er helt med på - hvem er Gustav??

Godt at høre. En der ikke ser reality-programmer. :lol: Plejer når jeg får ønsker på Gustav (8BallI) at spørge om Gustav er tilstede og når jeg konstaterer at det ikke er tilfældet at sige tak.

Gustav er for at formulere det pænt en ung mand som ikke skjuler sin homoseksualitet. Han er bl.a. set i selskab med Linse Kessler og Sidney Lee i diverse reality-programmer som jeg så ikke har set ligesom jeg holder min egen beskrivelse af ham for mig selv :lol:

0

Del dette indlæg

Okay? Linse (sikket navn) er en eller anden med store fortrin ikke? Er ikke lige klar over Sidney Lee men det er vel så noget i samme stil.

Og yeah, Lola Ramona rules. She who dies with the most shoes wins.... if they are pink (eller lilla, Gold Rumble - de er OGSÅ lækre). Er ret så glad for finurlige farver og sammensætninger og for retroinspirerede sko og derfor også for Lola Ramona. Jeg havde jo ellers bestemt mig for at de blå Lolaer skulle være bryllupsskoene men måske, hvis jeg nu skal have pink gerbera som buket, at disse ville passe bedre. Oh de svære valg som zillaer stilles overfor.

Og GoldRumble, tak for hjælpen med musikken til kirken. Det har altså været så besværligt med den musik så jeg trængte sådan til at få det hele hurtigt på plads. Sender et forslag til program til præsten i aften, udformet med din hjælp. Og så kan jeg forhåbentlig meget snart få lavet hæfter med program og teksten til I Danmark er jeg født færdige og endnu et hak kan sættes i planlægningen.

0

Del dette indlæg

Korrekt. Dog har Sidney Lee ikke store fortrin. :lol: Sidney Lee, Gustav, Amalie, Knaldperlen m.fl. er alle reality-"stjerner". Hvor ved jeg så det fra når jeg ikke ser programmerne. Fordi jeg er i den ulykkelige situation at mine unger sluger disse programmer råt og er også rendt ind i et par af dem i VIP områderne når jeg har arbejdet backstage ude på DDJA (Danish DJ Awards). Der har jeg bare rystet på hovedet indvendig over hvordan de ter sig. :)

Det her er Gustav Ham og 8Ball skal jeg nok spare jer for når tid er :lol: men det er faktisk nok deres mest stuerene og mest poppede nummer.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Amalie har jeg hørt om! Tror jeg nok, så noget af et program hvor en eller anden ung fyr skulle være kæreste med nogle forskellige, det var ret underholdende. Hun var vist med? Kunne nu bedre lide det andet hvor han skulle være kæreste med Ole Henriksen og var ved at dø da han skulle prøve at træne med ham. Nå, livet er for kort til for meget fjernsyn (men ikke til bryllupsklar...), kender ikke lige de andre der. Så 50 sekunder af den video og den var da for kedelig. Men er jo også et godt stykke over målgruppealderen tror jeg. Og tak, dem gider vi ikke høre på. Vi skal godt nok have min nevø på 18 med men han er fra Sverige, ved ikke om de kender de samme kendisser derovre??

0

Del dette indlæg

Forhåbentlig ikke. Svenskerne er jo rigtig gode til at lave musik og hører mest Harpo - nå ikke :lol: Og ellers så er det noget med at finde et tidspunkt hvor de fleste er ude og trække frisk luft. Der er afhængig af selskabet visse ønskenumre som skal passes ind med mere omhu og snilde end andre.

0

Del dette indlæg

Dorte - ved du godt hvad du gør ved mig???? Har lige spontanshoppet disse. De er måske ikke sådan helt hot pink men de er da lyserøde.....

Armen...... De er da ALT ALT for lækre!!!!! Har du købt dem på nettet? Jeg er pjattet m Lola'er men har aldrig prøvet et par (Fyn er jo udkantsdanmark - især Midtfyn :( ) så ved ikke m str. Kan man regne m at man passer vanlig str? Goldrumble? Du har 10 par Lola'er ikk?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Okay? Linse (sikket navn) er en eller anden med store fortrin ikke? Er ikke lige klar over Sidney Lee men det er vel så noget i samme stil.

Og yeah, Lola Ramona rules. She who dies with the most shoes wins.... if they are pink (eller lilla, Gold Rumble - de er OGSÅ lækre). Er ret så glad for finurlige farver og sammensætninger og for retroinspirerede sko og derfor også for Lola Ramona. Jeg havde jo ellers bestemt mig for at de blå Lolaer skulle være bryllupsskoene men måske, hvis jeg nu skal have pink gerbera som buket, at disse ville passe bedre. Oh de svære valg som zillaer stilles overfor.

Og GoldRumble, tak for hjælpen med musikken til kirken. Det har altså været så besværligt med den musik så jeg trængte sådan til at få det hele hurtigt på plads. Sender et forslag til program til præsten i aften, udformet med din hjælp. Og så kan jeg forhåbentlig meget snart få lavet hæfter med program og teksten til I Danmark er jeg født færdige og endnu et hak kan sættes i planlægningen.

Jamen, selv tak da :) Det er bare dejligt at kunne hjælpe, når nu det er noget, som jeg har forstand på :) :) :)

Yeah, Lola Ramona rules og så har de verdens bedste kundeservice. Jeg købte sandalerne i str. 41, for det passer jeg i den lukkede Angiemodel. Men de var alligevel for små... Så da udsalget kom, så bestilte jeg str. 42 hjem, skrev til dem for at høre, om jeg måtte sende den mindre størrelse tilbage. Så blev jeg ringet op af en af deres mearbejdere, som sagde, at hun da bare tog skoene med til Nørrebro, så kunne jeg komme derind og prøve og så tage den rigtige størrelse med hjem :) :) :) Og jeg købte altså str. 41 tilbage i april... Dét er kundeservice i topklasse :) :) :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Armen...... De er da ALT ALT for lækre!!!!! Har du købt dem på nettet? Jeg er pjattet m Lola'er men har aldrig prøvet et par (Fyn er jo udkantsdanmark - især Midtfyn :( ) så ved ikke m str. Kan man regne m at man passer vanlig str? Goldrumble? Du har 10 par Lola'er ikk?

Tjek deres onlineshop: Lola Ramona Onlineshop

Ahhh, jeg har "kun" 5 par Lolaer :7himmel::oops::7himmel: Men de er SÅ skønne :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

I normale sko bruger jeg str. 42, men i den lukkede Angiemodel fra Lola bruger jeg str. 41, da str. 42 simpelthen er for lang og svupper.

I sandalmodellerne af Angie bruger jeg 42, da remmen ellers nærmest sidder på hælen :blink:

Redigeret af GoldRumble
0

Del dette indlæg

Tjek deres onlineshop: Lola Ramona Onlineshop

Ahhh, jeg har "kun" 5 par Lolaer :7himmel::oops::7himmel: Men de er SÅ skønne :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

I normale sko bruger jeg str. 42, men i den lukkede Angiemodel fra Lola bruger jeg str. 41, da str. 42 simpelthen er for lang og svupper.

I sandalmodellerne af Angie bruger jeg 42, da remmen ellers nærmest sidder på hælen :blink:

uha... kun 5 par???? Pinligt :badgirl:

Jeg synes ret godt om de fleste modeller... skal bare være sikker på at mit latterlige ustabile knæ gider højden på hælene :)

Men ih altså... jeg må altså ind i kampen og hale ind på de 5 stk :o

0

Del dette indlæg

Jeg synes ret godt om de fleste modeller... skal bare være sikker på at mit latterlige ustabile knæ gider højden på hælene :)

I know :oops::badgirl::oops: Men de er simpelthen sååååååå fine

Jeg har kun Angiemodellen herhjemme, for det er den, der sidder bedst på mine fødder. Så den holder jeg mig til :)

Redigeret af GoldRumble
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I know :oops::badgirl::oops: Men de er simpelthen sååååååå fine

Jeg har kun Angiemodellen herhjemme, for det er den, der sidder bedst på mine fødder. Så den holder jeg mig til :)

Edder vigtigt med komforten! Jeg synes den der elsie model ser fin ud!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan konkludere at jeg simpelthen ikke har for meget tid til Bryllupsklar, når jeg er hele 2 sider bagud i din tråd :badgirl: og så handler det hele pludselig om Amalie, Gustav, Linse og hvem har vi ellers... Hvad sker der lige for det?! :blink::lol: Fede sko du har købt!! Dorte kan lokke alle i fordærv, det er jeg villig til at tro på :biggrin:

0

Del dette indlæg

Altså, hvorfor viser I dem ikke frem her de der sko???? Jeg kan i øvrigt også bedst lide Angie. Har et enkelt par Elsie og de ser fine ud og vækker altid jubel men er ikke gode at have på lang tid ad gangen. Har også de lukkede Elsie som jeg overvejede som brudesko og de er sådan set ok at have på men har dog ikke haft dem på i timevis.

Tja, har ikke lige så meget tid til bryllupsklar lige de her dage, det der irriterende noget der hedder arbejde skal jo også passes. Og så er der skolestart og diverse fritidsaktiviteter som børn pludselig skal meldes til og køres til, fødselsdage og hvad ved jeg. Nåja, og så skal jeg lige have valgt 20 billeder ud af 500 til brug i morgengaveboudoiralbummet. Er I klar over hvor lang tid det tager? Og hvor besværligt det er når det skal ske mens h2b ikke kigger??

Det medfører i hvert fald at jeg ikke får kommenteret ret meget i andres tråde, undskyld alle de damer (og måske en enkelt herre....)

Jep, frække Dorte lokker os i fordærv. Glæder mig nu til de der Lola sandaler kommer. Har jo savlet over dem siden de kom frem og nu var de så på tilbud. She who dies with the most shoes o.s.v........

Ja jeg ved altså ikke lige hvad der skete med ham der Gustav og alle de andre nogen.....Sådan er det jo nogen gange - pludselig handler tråden om noget HELT andet.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer