Guest PernilleNyvang

må slettes....

20 posts in this topic

Denne tråd må meget gerne slettes

Edited by PernilleNyvang
0

Annonce ♥

Puha mangler helt ord håber og krydser alt hvad jeg kan i skal nok få en helt fantastisk dag <3

0

Hvor er det smukt! Håber planen bliver ført ud i livet og at I får en fantastisk dag!! :)

0

Mangler også ord - Håber I får en fantastisk dag.. Sidder med en klump i halsen og håber, at din far når at se dig blive givet videre! Al held og lykke med den store dag :loveboard:

0

Annonce ♥

Held og lykke med det kommende bryllup og jeg håber du/I får en dejlig dag...Det er ikke til at sætte sig ind i hvordan det må være at være i din situation, men det lyder heldigvis til at I er en dejlig familie med et godt sammenhold:)

0

Mange krydsede fingre - og et stort tillykke - herfra!! :hug:

0

Til lykke

Sorg og glæde der vandrer sammen

Jeg håber I alle får en dejlig dag, sammen

0

Tillykke med det forestående bryllup. Sender jer alle de positive tanker jeg kan, og er sikker på at i får en dejlig bryllupsdag :-)

0

Annonce ♥

Ihh hvor er det smukt - og rørende... :) Jeg ønsker at I får det bedste bryllup, og at I får jeres ønsker opfyldt... :)

Positive tanker og knus herfra

0

Jeg krydser alt hvad krydses kan, for at i får nogle vidunderlige dage sammen, og at din far får lov at opleve den glæde det må være for din mor og ham at se dig lykkelig med manden i dit liv. Og held og lykke med den velsignede dag om 8 dage. Må det blive en dag i aldrig glemmer. :loveshower:

0

Så skal jeg giftes i dag !!!! Lige om snart... :S (Lol)

Sørme så... Så lykkes det... Næsten da :/

Min far er indlagt og er desværre ikke frisk nok til at komme ;( han venter på en hospice plads

Men heldigvis har jeg to elskede storebrødre, hvor den ældste skal følge mig op <3

Er så klar, så klar... :D

glædelig mig helt vildt, og det hele bliver filmet, så min far kan se det i morgen...

Han følger mig i hjertet <3

0

Kæmpe tillykke med brylluppet - lige om lidt :loveshower: Er ked af, at læse at din far ikke er frisk nok til at deltage, men som du skriver, så er han med dig i hjertet og tankerne.. Håber du får en fantastisk dag og er sikker på din far bliver SÅ stolt når han ser filmen i morgen..

()():balloon::iloveyou::balloons:

0

Annonce ♥

Stort tillykke med brylluppet! Trist at høre din far ikke kan deltage. Håber I får en uforglemmelig dag, som I altid vil huske med glæde i hjertet. Godt at din far har mulighed for, at se en video af jeres store dag - det betyder helt sikkert alverden for ham. I ønskes al held og lykke fremover.

0

Tillykke, her skinner solen og håber også solen skinner hos dig.... Nyd dagen , den kan kun blive fantastisk

0

Stort tillykke... Håber dagen bliver helt fantastisk og at I kan tage det bedste med til din far i morgen

0

Annonce ♥

Stort tillykke med dagen

0

Tillykke!! :) Hvor skønt I havde en dejlig dag!

0

Fine billeder især det med din far og dig, smuk smuk kjole og brud :-) tillykke

0

Annonce ♥