Cascam

Lade i Nordjylland

10 indlæg i dette emne

Min kæreste og jeg skal giftes til næste sommer og er gået igang med at finde det perfekte sted. Vi tænker noget i stil med en romantisk lade med store bjælker osv. Vi skal holde brylluppet i Nordjylland, men har svært ved at finde lader som kan lejes. Er der nogen der har nogle forslag? We need help!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Knivholt i Frederikshavn har nogle utrolig flotte lokaler og udendørsområder hvor man kan få taget smukke billeder. Jeg har selv både været til fest og serveret i deres største sal som netop er en lade, og har den rigtig god og hyggelig stemning.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

nu er Nordjylland et vidt begreb da det strækker sig helt fra Hobro til Skagen, men hvis det er nord for fjorden (på den rigtige side af fjorden :wink:) så vil jeg også sige at Knivholt i Frederikshavn er et rigtig godt bud - fantastiske omgivelser og så er der mange muligheder for bryllupsbilleder... både på Knivholt, men også i Bangsbo og Palmestranden som jo alt sammen er inden for fornuftig afstand :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes nu det ser vældig hyggeligt ud på de billeder fra forsiden. Så hvis det er endnu bedre i virkeligheden er det jo bare perfekt :wink: Der er muligheder for at gøre en masse og få det lige som man gerne vil have det ift. oppyntning.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer