Cascam

Lade i Nordjylland

10 posts in this topic

Min kæreste og jeg skal giftes til næste sommer og er gået igang med at finde det perfekte sted. Vi tænker noget i stil med en romantisk lade med store bjælker osv. Vi skal holde brylluppet i Nordjylland, men har svært ved at finde lader som kan lejes. Er der nogen der har nogle forslag? We need help!

0

Annonce ♥

Knivholt i Frederikshavn har nogle utrolig flotte lokaler og udendørsområder hvor man kan få taget smukke billeder. Jeg har selv både været til fest og serveret i deres største sal som netop er en lade, og har den rigtig god og hyggelig stemning.

0

Annonce ♥

nu er Nordjylland et vidt begreb da det strækker sig helt fra Hobro til Skagen, men hvis det er nord for fjorden (på den rigtige side af fjorden :wink:) så vil jeg også sige at Knivholt i Frederikshavn er et rigtig godt bud - fantastiske omgivelser og så er der mange muligheder for bryllupsbilleder... både på Knivholt, men også i Bangsbo og Palmestranden som jo alt sammen er inden for fornuftig afstand :)

0

Annonce ♥

Jeg synes nu det ser vældig hyggeligt ud på de billeder fra forsiden. Så hvis det er endnu bedre i virkeligheden er det jo bare perfekt :wink: Der er muligheder for at gøre en masse og få det lige som man gerne vil have det ift. oppyntning.

0