Bellabum

Valg af dato

11 indlæg i dette emne

Hej.

Vi har lidt problemer med at vælge hvilken dato som vi gerne vil høre, så hvorfor har i valgt jeres dato?

I får også lige vores ideer og så håber jeg at I kommer med gode råd og ideer.

Vi blev forlovet d. 10. juli 2013, og derfor vil kæresten gerne holde bryllup så tæt på denne dato så muligt, og vi har helt klart talt om sommer bryllup. Så langt så godt.

Vi skal nok først holde det i juli, idet min kæreste ender med at skulle forsvare speciale i juni, så skulle jo gerne være overstået :).

Idet vi ikke går efter nogen specielt populære feststeder eller kirke er datoerne rimelig åbne endnu. :)

Så er mulighederne vidst følgende:

Lørdag d. 5. juli 2014 - Evt for tæt på at kæresten forsvare speciale i slut juni?

Lørdag d. 12. juli 2014 - Min mormors fødselsdag, så lidt mærkeligt

Lørdag d. 19. juli 2014 - Dagen efter min fødselsdag (Er det mærkeligt eller lige meget?)

Lørdag d. 26. juli 2014 - Svigermors fødselsdag

Begynder vi så evt. længere henne at komme fra "vores" dato d. 11. juli?

Lørdag d. 2. august 2014

Lørdag d. 9. august 2014

Lørdag d. 16. august 2014

Lørdag d. 23. august 2014

Lørdag d. 30. august 2014

Hvad ville I gøre?:) Vi behøver hjælp.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold det da den 5 juli, det er kun 6 dage fra jeres årsdag.

Vi har valgt vores dag den 24/8 13 også pga. vores årsdag er 2 dage senere. Så det ligger så tæt på hinanden.

Overvejer vi også lidt, men så vil kæresten jo bare ikke rigtig deltage i bryllupsplanlægningen osv før 1 uges tid før dagen:S og vi skal holde det på fyn (bor i København) så ikke sådan lige at lave alt hjemme fra.

0

Del dette indlæg

Personlig er jeg fuldstændig ligeglad med fødselsdage der ramler oveni. Det er da kun hyggeligt - og en let måde at huske én bestemt persons fødselsdag! Tror du ikke svigermor f.eks. ville synes det var alletiders gave at hendes søn bliver gift?

Jeg ville nok vælge den 19 eller 26, så din kæreste har en chance for lige at komme sig over stresset der følger med specialer, også han har tid til at være med til de sidste forberedelser. :)

Og tillykke med det :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Enig med Katrine. Det kan næsten dårligt undgås at der ved nogle bryllupsfester er enten en brud, en gom eller en gæst som har fødselsdag på dagen eller kl. 24 og det kan man sagtens få lidt sjov ud af og markere uden at det fjerner fokus fra hvad det handler om. I vil tilsyneladende helst holde det 5/7 og hvorfor skulle det være et problem at han forsvarer speciale til sidst i juni. Den mandlige del plejer alligevel først at komme rigtig på banen når det begynder at nærme sig for alvor :lol:

0

Del dette indlæg

vi skal giftes d 28/6 2014 og det er dagens efter min søsters fødselsdag, det vil sige at hun skal binde æresport på hendes fødselsdag... Vi har faktisk spurgt hende om hun har noget imod det, for at være helt sikre, men det havde hun ikke...

Ellers er datoen ikke noget specielt for os...

0

Del dette indlæg

Hej.

Vi har lidt problemer med at vælge hvilken dato som vi gerne vil høre, så hvorfor har i valgt jeres dato?

I får også lige vores ideer og så håber jeg at I kommer med gode råd og ideer.

Vi blev forlovet d. 10. juli 2013, og derfor vil kæresten gerne holde bryllup så tæt på denne dato så muligt, og vi har helt klart talt om sommer bryllup. Så langt så godt.

Vi skal nok først holde det i juli, idet min kæreste ender med at skulle forsvare speciale i juni, så skulle jo gerne være overstået :).

Idet vi ikke går efter nogen specielt populære feststeder eller kirke er datoerne rimelig åbne endnu. :)

Så er mulighederne vidst følgende:

Lørdag d. 5. juli 2014 - Evt for tæt på at kæresten forsvare speciale i slut juni?

Lørdag d. 12. juli 2014 - Min mormors fødselsdag, så lidt mærkeligt

Lørdag d. 19. juli 2014 - Dagen efter min fødselsdag (Er det mærkeligt eller lige meget?)

Lørdag d. 26. juli 2014 - Svigermors fødselsdag

Begynder vi så evt. længere henne at komme fra "vores" dato d. 11. juli?

Lørdag d. 2. august 2014

Lørdag d. 9. august 2014

Lørdag d. 16. august 2014

Lørdag d. 23. august 2014

Lørdag d. 30. august 2014

Hvad ville I gøre? :) Vi behøver hjælp.

I tager den 19/7 så er kæresten helt færdig med sit speciale og kan hjælpe dig med de sidste forberedelser , på din fødselsdag kan dig og kæresten sidde samme og nyde en god middag og tale det hele igennem inden i evt. skilles for natten... det er da romantisk ikke :-)

jeg skal giftes 7/9-13 min mand valgte dagen , vi har begge været gift før så lidt for sjovt er den banke under bordet for det holder denne gang :-) jeg fik en fin ring med 13 små diamanter for året 2013. han friede til mig på sct. Croix for 2 måneder siden så der har været travlt med planlægningen... vi har præst, kirke,sted så mangler jeg kun kjolen, den skulle gerne komme fra Kina Onsdag i næste uge, håber jeg kan bruge den ellers er jeg på den...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har altid sagt at jeg ville giftes INDEN 1 år fra han havde friet - fordi det i følge gammel tro, ellers bringer uheld over ægteskabet, hvis man bliver gift efter....

Vores valg faldt på 05-10-13 for den 13-10-05 der besluttede v at nu skulle vi være rigtige kærester :a1221:

0

Del dette indlæg

Vi gifter os d. 9/11-13 som er dagen efter min fødselsdag, og det var ret bevidst, da jeg forestiller mig at han så har nemmere ved at huske dagene. :wink:

Der var også nogle andre overvejelser indenover ift. at jeg gerne ville have tid nok til at planlægge det og selv stå for invitationer mm.

Men jeg synes der er kommet gode grunde frem til de forskellige datoer, så det er bare om at vælge hvad I føler er rigtigt for jer.

0

Del dette indlæg

Jeg ville vælge august eller evt. september når det ikke kan blive juni.

For mig er det vigtigt at min H2B er med i planlægningen, og det er da synd for din, hvis han både skal stresse over bryllup og speciale.

Juli er ofte en udfordring pga. ferier, samt det kan være meget varmt (en brud, der smelter i kjolen er jo ikke så pænt). :c166:

Vi har valgt 14-06-14 fordi det var en lidt sjov dato, og fordi vi ikke kan få ferie i september, hvor vi ellers gerne ville have lagt det. Hvis vi var blevet forlovet før ville vi være blevet gift i år på min svigermors fødselsdag for at mindes hende (da den falder på en lørdag). (min H2B havde ikke lige regnet med at der er så meget, der skal planlægges). Er også ret vild med 7-9-2013, men det kan vi heller ikke nå.

Håber I finder den helt rigtige dato for jer.

:goodluck

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer