mileye

farve til brudepige

5 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Du kan gøre begge dele og hun vil være flot. Jeg kan personligt godt lide at de er i en anden farve, det kunne måske passe med de farver I bruger til pynt eller noget. Nu ved jeg ikke hvor gammel hun er, men hvis hun gerne selv vil i lilla synes jeg da bare hun skal have lov til det. Tror hun vil synes det er fedt at hun selv måtte vælge. :)

0

Del dette indlæg

Vores brudepiger ( voksne ) har lime grønne kjoler på som vores tema farve vores datter ( har hvid og lime grøn i hendes kjole ) det er hvert fald planen pt. Sys det er mega flot hvis de skiller sig ud i en anden farve end jeg selv skal bære.

0

Del dette indlæg

Vores brudepiger er alle 3 i røde kjoler, det passer til resten af vores farve tema, og synes det ser super flot ud når de ikke kommer i samme farve som mig, så hvis din datter selv har valgt at det skal være lilla, og det selvfølgelig i øvrigt passer i farven :wink: Ja så syns jeg da det er fint. Her fik vores datter selv valget mellem rød eller hvid, mens de voksne fik at vide at de skulle have røde kjoler på.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer