Guggi

Undervisning i brudevals - Odense

9 indlæg i dette emne

Kære kommende brude

Jeg har planer om at booke en times undervisning i brudevals i Odense, og har kontaktet en danseskole, der skal have 650 kr. for en times undervisning.

Er det ikke meget dyrt, eller er det bare prisen?

Har I andre nogle erfaringer?

Og er der nogen, der kender nogle billigere alternativer i Odense?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har I prøvet at se om det kunne være nok at lære det ud fra video? Der er masser af "how to" s på youtube og jeg mener også man kan finde dvd'er der har til formål at lære en at danse brudevals.

Hvis I ikke har prøvet det endnu, er det i hvert fald et meget billigere alternativ. Det kunne være det virkede for jer.

Om det tilbud I har fået er dyrt eller normalt ved jeg desværre ikke noget om.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kender ikke prisen, da min fætter som er danseinstruktør lærer os det (jeg kan godt da jeg har danset i mange år, men min mand har ikke en tone i livet ;-) )

Men pointen er at jeg kan anbefale OSF/OASK som er fyns største og bedste danseskole - det er der jeg selv har gået og der mine børn går :) Jeg vil dog også påpege at dans ER dyrt at gå til - vi giver 200/barn om mdr. så i virkeligheden er det nok meget rigtigt med 6-700 for ene timer..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan være at det bliver billigere hvis vi er 2 par;) vi ku vist også godt bruge 1 time eller 2:)

Ja jeg tror helt sikkert at det er billigere pr par hvis han er flere. Problemet er bare at det er en meget specifik dato jeg gerne vil booke det - nemlig mandag den 12. August ved middagstid. Der har vi nemlig begge en fridag og så ville jeg overraske H2B med dans og frokost. Men hvis I også kan den dag så synes jeg da at vi skal finde ud af noget :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay ;) altså jeg har fri, men tror ikke at min kæreste kan få fri til det. Men du må da lige skrive hvis det ikke kan lade sig gøre som du havde planlagt, og det måske bliver senere på dagen, tror vi kan omkring kl 16 nemlig ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer