ak29

Valg af bryllupskjole

14 posts in this topic

Hej

Jeg skal giftes om et årstid, jeg har kigget rundt på kjoler og samlet dem jeg bedst kan lidt i et word doc. :biggrin:

Men vi bliver imellem 26 - 40 mennesker da vi ikke rigtigt gider et kæmpe bryllup. men nu er jeg kommet i tvivel hvad er passende af kjole til den størrelse brylluo :huh:.

0

Annonce ♥

Altså vi bliver 37 mennesker og jeg har da lige så fin brudekjole som alle andre herinde :) Vores bryllup holdes på en lille restauration lidt "ude på landet" men i flotte naturomgivelser.

Vedhæfter billede her.

post-63723-0-58986700-1376478600_thumb.j

post-63723-0-14294200-1376478612_thumb.j

0

Vi regner med at blive 35, og jeg skal da også have en "stor" brudekjole på :)

0

Vi bliver godt nok omkring 70, men vi holder det i min svigermor og hendes mands have - men det skal da ikke have betydning på min kjole. Hvis den, der viser sig at være den rigtige for mig er en 'stor' kjole, jamen så er det den, der bliver købt :)

0

Annonce ♥

Vi var 50, og jeg havde en "kæmpe" prinsesse kjole på :wink:

0

Vi bliver nok omkring 40, men drømmer om den store kjole

0

Endnu en med ca 40 gæster inkl børn og kæmpeskrud

Hvis det er det du vil have så go for it

0

Vi bliver 45 og jeg skal også have den helt store kjole på. Synes ikke der er noget som er "rigtigt eller forkert" i forhold til hvor mange mennesker man er. Det vigtigste er at man som brud føler sig 100% godt tilpas og som den smukkeste i verden :heart:

0

Annonce ♥

Stor kjole, slæb und alles. Antal gæster ca: 40

0

Vi blir 50 gæster (+ os to, så 52) og jeg skal da også have en "rigtig" brudekjole på med slæb, slør osv. :)

0

enkel kjole, 33 personer ialt til festen.

men jeg er hverken til kæmpe fester eller store skrud kjoler - så det giver sig selv

0

Vi bliver kun 20 om aftenen, men ca. 80 om eftermiddagen. Det er aldrig faldet mig ind at fravælge den store kjole pga antallet af gæster :)

0

Annonce ♥

Jeg kommer til at tænke på dengang jeg var ude at spise på en af de fineste gamle restauranter i Reykjavik. Der sad et brudepar ved et af de andre borde. Begge i det helt store fine tøj, hun havde en kæmpe kjole på, så fin. De havde været på rådhuset, alene, og holdt nu deres bryllupsmiddag. Det synes de selv tydeligt var helt ok.

0

Hej

tak for jeres svar og det er nogle mega fine og flotte kjoler jeg tror jeg giver den hele armen.

0