LiseRasmussen

ADVARSEL - Hestevognskørsel

12 indlæg i dette emne

Hej alle kommende brude

Jeg vil gerne komme med en advarsel mod en hestevognmand, da jeg ikke ønsker nogen kommer til at stå i samme situation som jeg gjorde.
Jeg har altid haft en drøm om hestevognskørsel til mit bryllup. På bryllupsmessen i Bella centeret mødte jeg Tom Jacobsen som stod ved en bod med karet og reklameret for hestvognskørsel (han kom fra Næstved) - han havde mange billeder, flere vogne og heste man kunne vælge i mellem - generelt virkede han meget troværdig.
Nogle måneder inden vores bryllup kontaktede jeg ham og bestilte kørsel til vores bryllup d. 17.08.13. ca. 14 dage inden bryllupet talte jeg med ham igen, hvor vi aftalte jeg skulle sende kort over ruten (hvilket jeg gjorde) og vi aftalte at tale sammen nogle dage inden brylluppet.
Torsdag d. 15.08.13. havde jeg endnu ikke hørt fra ham og valgte at kontakte ham - men han tog ikke telefonen og den gik på telefonsvaren. Jeg ringede mange gange, skrev sms og lagde telefonsvarebesked - men hørte stadig intet. Fredag (dagen inden brylluppet) ringede jeg til ham omkring 50 gange, men igen intet hørte jeg. Jeg blev ved med at holde fast i håbet om at han ville ringe, for hvem brænder en brud af dagen inden brylluppet. Ca. kl. 19.00 fredagaften gik det op for mig at jeg var brændt af, jeg blev bare så ked af det, sur og frustreret. Hvis bare han så havde ringet og sagt han havde dobbeltbooket, var forhindret eller noget helt trejde. Jeg synes virkelig det er så uprofessionelt og kujonagtigt og jeg håber at ingen andre kommer til at stå i samme situation.

Heldigivs kunne Hans Jacob Wagner fra Københavns hestedrosche (www.hestetaxa.dk) træde til i sidste øjeblik. Det var den bedste hestevogntur og han var bare så sød og professionel - kan kun varmt anbefale ham.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der kan jo være sket noget - Umiddelbart er det jo nok de færreste der - med tanke på de messepriser som Bella centeret kører med .- vil deltage i en messe hvis de på forhånd ved at de ikke kan løfte opgaven og give kunden et godt produkt. Men fedt at den anden kunne træde ind med så kort varsel

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Argh, det var da bare vildt forfærdeligt! Jeg bliver helt vildt nysgerrig på, hvorfor han bare brændte dig af på den måde! Det kan man da ikke... Fik du nogensinde fat i ham igen?

Godt at du heldigvis kunne få en anden til at komme i stedet, så du fik din drøm om hestevognskørsel opfyldt!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Lise Rasmussen

Jeg vil meget gerne høre hvad det nærmere gik ud på, da vi har booket dem til vores bryllup her til august?

Han virker nu meget troværdig.

Venlig hilsen

Camilla

Du skal lige være opmærksom på at tråden er fra 2013, det er ikke sikkert at Lise Rasmussen ser dit spørgsmål :wink: Men derfor kunne der jo sagtens være andre der har erfaringer med firmaet!

0

Del dette indlæg

At stå på messen i Bella Centeret er ikke en billigt omgang faktisk meget dyrt, så ligesom Diskobil siger så må der være sket noget meget alvorligt. Hvis man har et enkeltmands firma og ingen ansatte ja så kan den situation opstå. Det kan være en selv eller nogle af sine kære som sværger mellem liv og død. Så er alt andet lige meget. Hvis man så er professionel ja så vender man tilbage og fortæller hvad der skete.

0

Del dette indlæg

Jeg vil i hvert fald sige det sådan at messepriserne i lige Bella Centeret er så høje, og efter min opfattelse, opskruet i en sådan grad at det mere virker mere som en pengemaskine for arrangørerne. Vi har selv valgt at undlade at deltage i disse store og dyre messer for i bund og grund er der kun en gruppe til at betale dem og det er kunderne . :) En anden ting (knap så relevant for tråden) er at der er mere atmosfære og mere ro til at tale med folk på de helt små messer.

0

Del dette indlæg

Jeg skrev i Juni 2014 ang. LiseRasmussens oplevelse og vil nu bare sige vi benyttede os af Tom's hestevognskørsel til vores bryllup i Nordsjælland August 2014 og der var ikke en finger at sætte på hverken ham, heste eller vogn.

Blev meget afskrækket af denne historie så det faktisk endte med min mand og jeg kørte ned til ham og talte med ham og alt var selvfølgelig i den fineste orden.

Man stiller sig selvfølgelig ikke op i Bella Centeret hvis man er ude på at snyde folk!!!!!

Tjek hans hjemmeside:

www.stegehestevognsmuseum.dk og klik under brudekørsel

God fornøjelse!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer