233 indlæg i dette emne

Brude make-up!

Når jeg nu var i Norge for at besøge min familie, lavet min søster en prøve brude make-up, det blev lige præcis sådan jeg ville have den, måske lidt lysere en jeg ville, men det er brude make-up og jeg er meget glad for den :D

Det synes ikke så godt at det er grøn øjenskygge på billede, men det er rigtig smukt i sol lys :D

Synes det er super dejligt at min søster lægger min make-up, og hun er simpelhent så god :D

waaaauw hvor ser du bare smuk ud, det er så fantastisk en makeup til dig, og totalt fedt at det endda er din søster der kan sådan noget, så er det virkeligt lagt med kærlighed :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Brude make-up!

Når jeg nu var i Norge for at besøge min familie, lavet min søster en prøve brude make-up, det blev lige præcis sådan jeg ville have den, måske lidt lysere en jeg ville, men det er brude make-up og jeg er meget glad for den :D

Det synes ikke så godt at det er grøn øjenskygge på billede, men det er rigtig smukt i sol lys :D

Synes det er super dejligt at min søster lægger min make-up, og hun er simpelhent så god :D

waaaauw hvor ser du bare smuk ud, det er så fantastisk en makeup til dig, og totalt fedt at det endda er din søster der kan sådan noget, så er det virkeligt lagt med kærlighed :)

Mange tak :) hehe... det gør det også nemmere at fikse i løbet af dagen :P

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg vil lige smide en lykønskning ind allerede nu, da jeg selv er til bryllup i morgen.

Håber i får en fantastisk og uforglemmelig dag, husk at nyd den... :loveshower::loveshower::loveshower: . glæder mig til at hører om jeres dag

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Smukt billede :)

Hvordan gik og var alt som det skulle være i forsamlingshuset?? Uuuh jeg er så spændt på om de virkelig lever op til alt det de har lovet :)

Det gik rigtig godt i forsamlingshuset, og de var simpelhent så dygtige :D Har intet negativt at sige :D

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer