233 indlæg i dette emne

Hehe, tror ens vægt er de flestes store bekymring når de skal ud og prøve kjole :) De fleste finder dog en de ser smukke ud i, uanset hvad de vejer, så det er jeg sikker på du nok også skal! Held og lykke i hvert fald...

10 kg på 2 uger er måske lidt urealistisk, men jeg har smidt næsten 4 kg på 2 uger ved at holde op med at spise kulhydrat. Madbanditten.dk er en virkelig god hjemmeside med opskrifter, og det er slet ikke svært at være på "kuren", da jeg aldrig behøver være sulten og samtidig er så mæt at jeg slet ikke har nogen sukkertrang…

Og ellers har jeg forsøgt mig med at komme i fitness 3 gange om ugen, hvor jeg går på løbebåndet - 6.5 km/t med en stigning på 15% i en time, der taber man 872 kcal (hvilket i mit tilfælde er bedre end det jeg kan holde til at løbe på en time)…

Og selvom du ikke når at tabe dig inden kjoleprøvning, så er der jo længe til brylluppet - og hvis ikke, så er jeg sikker på du nok skal blive en smuk brud alligevel :D

Uh jeg glæder mig også til at skulle ud og prøve kjoler :D Min frygt er dog mere at jeg er for lille til brudekjoler (er kun 150), men mon ikke også der er en smuk en til mig!

Mht. randi knows best, så kan man se hele sæson 1 på den amerikanske Netflix hvis du har adgang til det :)

Redigeret af LinogDalton
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

On 13.5.2014 at 11:24 AM, LinogDalton said:

Hehe, tror ens vægt er de flestes store bekymring når de skal ud og prøve kjole :) De fleste finder dog en de ser smukke ud i, uanset hvad de vejer, så det er jeg sikker på du nok også skal! Held og lykke i hvert fald...

10 kg på 2 uger er måske lidt urealistisk, men jeg har smidt næsten 4 kg på 2 uger ved at holde op med at spise kulhydrat. Madbanditten.dk er en virkelig god hjemmeside med opskrifter, og det er slet ikke svært at være på "kuren", da jeg aldrig behøver være sulten og samtidig er så mæt at jeg slet ikke har nogen sukkertrang…

Og ellers har jeg forsøgt mig med at komme i fitness 3 gange om ugen, hvor jeg går på løbebåndet - 6.5 km/t med en stigning på 15% i en time, der taber man 872 kcal (hvilket i mit tilfælde er bedre end det jeg kan holde til at løbe på en time)…

Og selvom du ikke når at tabe dig inden kjoleprøvning, så er der jo længe til brylluppet - og hvis ikke, så er jeg sikker på du nok skal blive en smuk brud alligevel :D

Uh jeg glæder mig også til at skulle ud og prøve kjoler :D Min frygt er dog mere at jeg er for lille til brudekjoler (er kun 150), men mon ikke også der er en smuk en til mig!

Mht. randi knows best, så kan man se hele sæson 1 på den amerikanske Netflix hvis du har adgang til det :)

Redigeret af Nahdia
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mht. håret - FEDT med RØDT hår :thumbsupsmileyanim: Velkommen i klubben.. Jeg startede projektet for noget tid siden, for at være sikker på jeg rammer den rigtige farve :)

Mht. frisurerne, så tænker jeg også noget oppe og noget nede, skal nok have ekstensions i. Jeg synes det øverste billede er "for fint" det er ikke mig, at det sidder så perfekt lige i hver krøl, og den nederste er lidt for hippie, men det gør det også rigtig kært...

Jeg er nok ude i noget ala denne farve, og disse frisurer: :bunny_4:

post-68266-0-18098500-1399985159_thumb.j

post-68266-0-84410900-1399985164_thumb.j

post-68266-0-53200600-1399985270_thumb.j

Redigeret af RikkeMy
0

Del dette indlæg

On 13.5.2014 at 2:47 PM, RikkeMy said:

Mht. håret - FEDT med RØDT hår :thumbsupsmileyanim: Velkommen i klubben.. Jeg startede projektet for noget tid siden, for at være sikker på jeg rammer den rigtige farve :)

Mht. frisurerne, så tænker jeg også noget oppe og noget nede, skal nok have ekstensions i. Jeg synes det øverste billede er "for fint" det er ikke mig, at det sidder så perfekt lige i hver krøl, og den nederste er lidt for hippie, men det gør det også rigtig kært...

1

Redigeret af Nahdia
0

Del dette indlæg

Jeg vil også sige, at du ikke skal være alt for nervøs med hensyn til brudekjole. Jeg synes også selv jeg vejede ALT for meget, da jeg købte min (det gjorde jeg også, og det gør jeg sådan set stadig, selvom jeg har tabt seks kilo siden).

Men ekspedienterne i brudebutikkerne er lynhurtige til at spore sig ind på, hvad der klæder ens krop, og så gør brudekjoler altså bare et eller andet! Det rigtige snit fremhæver tit de gode ting, mens det kan være med til at skjule dem, man ikke er så glad for :):c166:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Cool, farver du det selv eller hos frisør? Og har du lyst eller mørkt hår normalt?

Synes også selv at det er for fint for min stil, men det var noget i den stil, med lidt krøller, men synes det er svært at finde et billede som afspejler lige præcis hvad jeg ønsker :tunge:

Det er hos frisøren.. Skal derop igen på tirsdag, og så smider jeg et billede af det på min side herinde.. Lige p.t. er det vokset en del ud, så det er ikke så pænt :oops:

Jeg har sådan en mellem ting, lysebrunt, vil jeg gerne kalde det :tunge:

Det er sindssygt svært at finde billeder med det hår man gerne vil have - jeg har det i hvert fald også sådan... Synes håropsætningen er noget af det absolut sværeste at tage stilling til!

Glæder mig til at se dig med rødt hår! :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

On 13.5.2014 at 8:17 PM, Camils said:

Jeg vil også sige, at du ikke skal være alt for nervøs med hensyn til brudekjole. Jeg synes også selv jeg vejede ALT for meget, da jeg købte min (det gjorde jeg også, og det gør jeg sådan set stadig, selvom jeg har tabt seks kilo siden).

Men ekspedienterne i brudebutikkerne er lynhurtige til at spore sig ind på, hvad der klæder ens krop, og så gør brudekjoler altså bare et eller andet! Det rigtige snit fremhæver tit de gode ting, mens det kan være med til at skjule dem, man ikke er så glad for :):c166:

1

Redigeret af Nahdia
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Cool, farver du det selv eller hos frisør? Og har du lyst eller mørkt hår normalt?

Synes også selv at det er for fint for min stil, men det var noget i den stil, med lidt krøller, men synes det er svært at finde et billede som afspejler lige præcis hvad jeg ønsker :tunge:

Det er hos frisøren.. Skal derop igen på tirsdag, og så smider jeg et billede af det på min side herinde.. Lige p.t. er det vokset en del ud, så det er ikke så pænt :oops:

Jeg har sådan en mellem ting, lysebrunt, vil jeg gerne kalde det :tunge:

Det er sindssygt svært at finde billeder med det hår man gerne vil have - jeg har det i hvert fald også sådan... Synes håropsætningen er noget af det absolut sværeste at tage stilling til!

Glæder mig til at se dig med rødt hår! :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Glæder mig til at se billede :D Jeg vil også gerne have noget lignende den farve du ønsker, har tidligere haft meget rødt, men nu ønsker jeg en dybere rød farve... vil så gerne have det nu, men da synes det i rødderne inden brylluppet :P

Jeg er helt enig, jeg ved ikke rigtig hvordan jeg skal forklare det jeg ser i mit hoved, og jeg ved jo ikke om det vil se godt ud i virkeligheden, så det er pisse svært :P

Jeg havde næsten sort hår, så for at være sikker på der var tid nok til at lysne det nok til at kunne farve det så rødt, tænkte jeg at starte i god tid. Ender med at være blevet farvet rødhåret 3-4 gange inden brylluppet.. :)

0

Del dette indlæg

Bordkort

Nu har jeg endelig begyndt på bordkortene, ej... det er virkelig lidt af et arbejde, og jeg angrer på at jeg valgte lige præcis denne type :tunge:

Jeg må skære ud grå karton til 43 bordkort, også skære ud det der skal være indevendig til dem bageefter af mintgrøn karton, det er altså et stort stykke arbejde for kun en person :tunge: Men vil ikke at H2B skal lave det, for vis han laver noget forkert bliver jeg sur, bedre at lave noget forkert selv, da kan jeg kun blive sur på mig :tunge: hahaha...

Her er lige et lille billede af det som skal være indevendig, det er ikke færdig... må lige få nogen ting på plads inden jeg kan printe de ud :) Menuen er ikke 100% bestemt :P

Det er et digt, og det blev brugt i invitationene også, men kun et uddrag, så synes det var en "rød tråd" ved at bruge hele i bordkortet :biggrin::biggrin:

Jeg så disse billederne her inde, og syntes simpelhent de var så søde at H2B og jeg valgte ud 6 af dem til bordkort :)

Her kan du finne de søde billeder :) Super god tråd :):)

Hold da op et stk arbejde du har sat dig for, men det skal nok blive flot :cheerleader3::cheerleader3: er vilde med de billeder

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det ser godt ud :thumbsupsmileyanim:

Men hvor store er dine omslag? Var det ikke lige så nemt bare at bukket et stykke A4 - det har jeg i hvertfald gjort..

Mangler også bare at få indmaden i dem, men er stadig lidt usikker på, hvad/hvormeget der skal stå på 2 af siderne..

Redigeret af Rakama
0

Del dette indlæg

Men hvor store er dine omslag? Var det ikke lige så nemt bare at bukket et stykke A4 - det har jeg i hvertfald gjort..

Mangler også bare at få indmaden i dem, men er stadig lidt usikker på, hvad/hvormeget der skal stå på 2 af siderne..

Jeg har lavet mine 20x20 :P har fundet de herinde under DIY :P Så det er når den er foldet er den så 10x20 :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har lavet mine 20x20 :P har fundet de herinde under DIY :P Så det er når den er foldet er den så 10x20 :)

Aha, okay, så giver det bedre mening for mig :)

Troede at det var en trefløjet en..

0

Del dette indlæg

Brudekjolen <3

Den 23. maj var jeg ude for første gang for at prøve brudekjoler, jeg drog til Lilly Vejle med min mor og svigermor :)

Jeg prøvede i alt 6 kjoler, men jeg viste at det blev kjole nr 2 jeg prøvede, den var lige præcis vad jeg så efter lidt bling og tyl, men alligevel meget clean :biggrin::biggrin: Det tog kun 30 min, før det hele var over :tunge: Ej, hvor var jeg en lykkelig pige den dag, det var love at first sight :a1221::a1221::a1221:

post-68630-0-08517200-1401253600_thumb.p

0

Del dette indlæg

Stort tillykke med din kjole :-) Den klæder dig! :-) Kan godt forstå du ikke var i tvivl.

Mange tak :) det var virkelig sjovt at det blev den, for så den eller noget lignende den i vinduet til lilly's i odense inden min H2B friede, og synes bare den var så flot og at det skulle være min kjole :P

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer