233 indlæg i dette emne

Helt enig i ovenstående....og vil bare lige fortælle at vi netop i dag har bestilt vores ringe fra 123gold.de og vi kan INTET tysk!! Vi havde en af vores venner til at guide os og eller er Google translate god ved hånden ;-) Skal nok komme med update inde i min planlægningstråd ,når de er kommet hjem ;-) Du kan se de ringe vi har designet og bestilt inde i min tråd samt prisen på vores ;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wau, - du er da proaktiv, sødeste Namak!! :lol:

Ja da.. Sikke en bunke penge der kan spares, det er jeg simpelthen nødt til at dele. Fedt hvis der er flere på kistebunden til at starte ægteskabet på.. Ikke så dumt.. haha :wink:

Her er en lille guide til dig.. Jeg håber den er klar og tydelignok. Så du ihvertfald kan finde ringene.. :biggrin:

-Ellers spørg, jeg hjælper gerne igen. :wink::)

Hold da op hvor er du effektiv :D Mange tak :thanks:

Anytime :biggrin: Håber du kan bruge linket og guiden.

Helt enig i ovenstående....og vil bare lige fortælle at vi netop i dag har bestilt vores ringe fra 123gold.de og vi kan INTET tysk!! Vi havde en af vores venner til at guide os og eller er Google translate god ved hånden ;-) Skal nok komme med update inde i min planlægningstråd ,når de er kommet hjem ;-) Du kan se de ringe vi har designet og bestilt inde i min tråd samt prisen på vores ;-)

Jeg var også lige forbi for at snuse dine ringe. Meget smukke. Glæder mig til fotos af dem. :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fotograf update

Fotografen er forhåbentligvis straks i boks :D

Det bliver en super stor lettelse, da vi har ledt efter en ganske længe nu :)

Venter kun på at hun skal sende os en godt tilbud, hun er ledig den dag vi skal giftes, så da må man bare håbe på at hun ikke bliver for dyr :P

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du besluttet dig for hvilke sko?

Jeg er stor fan af den første af dem, den model kunne jeg godt finde på lige at trille forbi Lilly og prøve :a1221:

Hej :)

Jeg har ikke besluttet mig, må ud for at prøve inden jeg bestemmer mig :P

Men jeg er mest til sko nr.2, men synes godt nok de er dyre :p

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer