Dflinte

Indbydelserne?!

14 indlæg i dette emne

Hej zilla'er

Vi er så småt ved at tænke over hvordan vi skal skrive indbydelserne.

Der er bare et lille problem... Jeg ved simpelthen ikke hvordan vi skal få alt den praktiske information med? Det er helt normale indbydelser med én side. Vi har talt om at lave en ekstra side som så skal komme med indbydelsen. Men ville gerne hvis jeg kunne have det hele i indbydelsen - bare besværligt..

Så... Er der nogle herinde som har nogle gode tekster med alt det praktiske, eller har nogle idéer?

:help:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi kunne simpelthen heller ikke få plads til det hele på den ene side i invitationen. Så vi endte med at lave en ekstra løs side i samme design som vi lagde ved. Jeg pyntede så dennes forside med små børnecitater om kærlighed også... Jeg synes det virkede ok.

Ellers er der jo folk der laver en bryllupshjemmeside med alle informationerne.

0

Del dette indlæg

Vi laver en pocket invitation for at få plads til det hele.. Det er i hvert fald indtil videre det der er planen.

Synes ellers også at det er en god ide at lave en hjemmeside. mener det koster 179 i kvartalet hos 123hjemmeside. Der er vidst også en engelsk side hvor man kan lave det gratis, men jeg kan ikke lige huske hvad hjemmesiden husker.

0

Del dette indlæg

Vi kunne simpelthen heller ikke få plads til det hele på den ene side i invitationen. Så vi endte med at lave en ekstra løs side i samme design som vi lagde ved. Jeg pyntede så dennes forside med små børnecitater om kærlighed også... Jeg synes det virkede ok.

Jeg går også selv efter idéen med det ekstra kort. Kan bare ikke helt finde ud af hvordan det skal gøres haha

Det er alligevel meget information til én dag? Toastmaster, gavekoordinator, overnatning og adresser..

Hvordan har i fået det ned på én side? :blink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi laver en pocket invitation for at få plads til det hele.. Det er i hvert fald indtil videre det der er planen.

Synes ellers også at det er en god ide at lave en hjemmeside. mener det koster 179 i kvartalet hos 123hjemmeside. Der er vidst også en engelsk side hvor man kan lave det gratis, men jeg kan ikke lige huske hvad hjemmesiden husker.

Jeg er ikke så meget til pocket invitationerne selvom jeg kan se alle fordelene - jeg er bare besværlig haha

.. Hjemmeside? en mulighed hvis alt andet går galt, men ingen af os er de store hajer til at få det gjort pænt. Jeg går utrolig meget op i detaljer generelt, så brylluppet bliver ingen undtagelse. :blush:

0

Del dette indlæg

Vi nåede også frem til at en side ikke er nok. Men så kom min H2B på den geniale ide at lave flere sider og så sætte dem sammen i det ene hjørne med en prøveposelukker så man kan dreje siderne fra hinanden. Derudover binder vi et bånd om alle siderne for at holde dem samlet.

Kunne det være en ide for dig?

0

Del dette indlæg

Vi nåede også frem til at en side ikke er nok. Men så kom min H2B på den geniale ide at lave flere sider og så sætte dem sammen i det ene hjørne med en prøveposelukker så man kan dreje siderne fra hinanden. Derudover binder vi et bånd om alle siderne for at holde dem samlet.

Kunne det være en ide for dig?

Vi ved allrede hvordan invitationerne skal se ud.. Også der vi har problemet med "at finde plads"..

For vi vil gerne undgå at ændre på den..

Kan tage et billede og lægge op når jeg kommer hjem - nok nemmere at hjælpe så :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har du tjekket den der app "wedding party" den er gratis og der kan man vist alt muligt mht til praktiske beskeder... . Inkl invitere gæsterne til at lægge deres billeder fra festen. image.jpg den ser sådan ud :)

Nej den har jeg ikke hørt om?

Den vil jeg da helt sikkert lige se på - taaaak :D

0

Del dette indlæg

Jeg går også selv efter idéen med det ekstra kort. Kan bare ikke helt finde ud af hvordan det skal gøres haha

Det er alligevel meget information til én dag? Toastmaster, gavekoordinator, overnatning og adresser..

Hvordan har i fået det ned på én side? :blink:

Det gjorde vi jo heller ikke. Vi brugte den ene side der var når man åbnede invitationen. Vi havde lavet dem på den måde at invitationen var 14x14 cm når den var lukket og så åbnede man ved at der var endnu et stykke karton i samme mål over, med åbning midt for. Ligesom en dobbelt låge. På indersiden af de her låher havde vi også skrevet informationer og så havde vi jo den ekstra side yderligere som vi lagde ved.. Så vi havde også meget mangel på plads og var nødt til at lægge en ekstra side ved.. :wink:

0

Del dette indlæg

Havde samme problem så lavede en hjemmeside, det meget nemmere og hurtigere end det lyder! Vi brugte www.mywedding.com gratis og havde en skabelon og billeder som jeg fandt bedre end de danske! :) den siger alle de ting du skal huske osv plus du selv vælger navn på hjemmesiden så vores er fx www.mywedding.com/tommie :) god fornøjelse :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis du vil lave en hjemmeside kan jeg anbefale one.com - det er super billigt og kører godt :) Der slipper du også for at adressen hedder et eller andet upersonligt - der køber du dit eget domæne fx dflinte.dk :) Her kan du også oprette mailadresser - vi har fx lavet en der hedder mk_bryllup@xxx.dk og en der hedder toastmaster@xxx.dk den til toastmasteren har vi så sat videresendelse på, så den lander i hendes mailbox :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer