snuske

Vil du have en sko næsten lige efter dit eget hoved?

11 posts in this topic

Jeg fandt denne side hvor man kan designe sine egne sko. Så kan dine brudesko sådan lige som du ønsker dem.

http://www.shoesofprey.com/

2

Annonce ♥

For FED side!!!

Men mon ikke de bliver sendt fra Kina - så man skal passe på told og moms. Eller rettere, bare passe på det ikke kommer bag på én når regningen kommer :td:

0

Jeg er kommet frem til at det er en Australsk side. Selvfølgelig kommer der de ekstra omkostninger, men det er vel prisen for at have sine helt egne sko :wink:

0

Prøv evt at søge efter dem i tråde herinde, er ret sikker på der er nogen der har bestilt derfra. Selvom det måske er længe siden

0

Annonce ♥

Jeg læste inde på siden at hvis man får at vide at man skal betale told så skal man bare skrive til dem og så betaler de.

0

Deres terms and conditions holder ikke vand i dansk lovgivning, men jeg skal ikke nyde noget alligevel. Og man kan ikke engang prøve værktøjet af uden at opgive en email adresse...

0

Jeg kunne nu godt teste uden at opgive mail adresse.. Det er bare at lukke popup vinduet :wink:

0

kunne også uden at bruge email. Det var lidt sjovt at prøve at se hvad man kunne lave. Synes der var lidt begrænset udvalg. Men som sagt sjovt

0

Annonce ♥

Jeg synes nu jeg fik nogle mega fede sutter ud af det :cheerleader3: At jeg så ikke har råd til at købe dem er en anden sag :rolleyes::lol:

0

Nej hvor fik jeg lavet mig et par dyre sko, jeg springer nok over i denne omgang, haha :tunge:

0

Hrmpf - den blev ved med at poppe op på mobilos... Endte med at give den en opfundet adresse som ikke eksisterer.. Nothanks@thoughshaltnotspam.com ;) sjovt at prøve dog, selvom mine drømmesko viste sig at være en af standardmodellerne uden meget lavet om... Lol

0