Rialie

Mutual Weirdness Forever- Beretning: Eftermiddag

681 indlæg i dette emne

Annonce ♥

DIY Bar-skilt - in progres

Som tidligere vist har jeg totalt forelsket mig i dette billede:

post-67487-0-49008400-1381920437_thumb.j

Og da vores feststed rent faktisk har en lille bar i mørkt træ:

post-67487-0-18247200-1381920461_thumb.j

.. bliver jeg da nødt til at anskaffe mig et tilsvarende skilt! Min kæreste synes heldigvis også det var en fed ide, så lad mig præsentere: Mit foreløbige bar-skilt: :tunge:

post-67487-0-70879100-1381920489_thumb.j

Kan man se, at det er lavet af en flyttekasse fra Silvan? :lol: Det skal spraymales guld, men først tror jeg lige at det skal have et lag papmache for at smoothe kanterne lidt.. Jeg har købt mig noget tapetklister, men ellers har jeg ikke leget med papmache siden folkeskolen, så det bliver spændende..

Derudover har jeg også lavet vores forbogstaver(har dog ikke lige et billede af det endnu), men mangler et &-tegn.. Vi har talt om at det kunne være fedt at have et skilt der hvor maden skal stå, men så har vi snakket om ordet BUFFET, men det er altså mange bogstaver at lave sådan her!! Ellers skal der bare stå MAD!! :smiley-eatdrink026::lol:

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Glæder mig til at se det færdige resultat! :)

Er der ellers ikke noget med, at man kan lave klister ud af kartoffelmel og vand, når man laver papmache?

Hmm, jo det kan da egentlig godt være..? Jeg lavede en hurtig google-søgning og kom frem til tapetklister, så det prøver jeg lige først (selv om det andet havde været billigere, men nu er det købt :) )

Hvor ser det nice ud! Bliver spaendende at se det endelige resultat :)

Tak, glæder mig også :biggrin:

De er virkelig godt lavet de bogstaver!! Glæder mig til at se det færdige resultat;)

Tusind tak!

0

Del dette indlæg

Er der ellers ikke noget med, at man kan lave klister ud af kartoffelmel og vand, når man laver papmache?

Kartoffelmel og vand er fantastisk at lege med... :) ungerne på jobbet synes det er skønt at have fingrene i... Man kan samle det op, mase det til en kugle.. Og når man slipper flyder det ud mellem fingrene... :)

Hi hi, sorry for min off topic Info... ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kartoffelmel og vand er fantastisk at lege med... :) ungerne på jobbet synes det er skønt at have fingrene i... Man kan samle det op, mase det til en kugle.. Og når man slipper flyder det ud mellem fingrene... :)

Hi hi, sorry for min off topic Info... ;)

Haha, hvor fedt! Det skal da prøves på et tidspunkt, og ikke nødvendigvis i bryllupsrelateret øjemed :lol:

0

Del dette indlæg

Sikke en flot kjole, ihh jeg håber den sidder lige så godt som den ser ud til at sidde på modellen ;) den er så smuk, må jeg spørge hvor meget du gav og hvornår du forventer at få den hjem, for den er så flot, den gad jeg godt kigge mere på ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke en flot kjole, ihh jeg håber den sidder lige så godt som den ser ud til at sidde på modellen ;) den er så smuk, må jeg spørge hvor meget du gav og hvornår du forventer at få den hjem, for den er så flot, den gad jeg godt kigge mere på ;)

Tak, jeg synes også den er rigtig flot og jeg håber da at den kommer til at sidde godt! :blink: Alt andet ville da være trælst :) Jeg har givet lige over 4000 for den, så af en kinakjole var den lidt dyrere, men så føler jeg også at jeg har lidt større sikkerhed for at resultatet bliver godt.. Lad os håbe!

Jeg får den nok først hjem til december eller januar, tror jeg, afhængig af hvor travlt de har og om jeg beder om nogle ændringer.. Så det føles somme tider MEGET længe! :pokey: Jeg skal selvfølgelig nok lægge billeder op! Medmindre at den ender med at være ganske gyselig, haha :lol: Så tør jeg måske ikke :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sko-overvejelser

Puh, hvad skal man gøre med sko? Jeg har en ide om at det kunne være fedt at have nogle sko i guld, gerne med noget glitter, da det er blevet en væsentlig del af vores tema. Samtidig er jeg ret kræsen med sko, og vil gerne have bryllupssko, der er okay høje, samtidig gode at gå i, de skal gerne have en (eller flere) remme som de lukkes med, og jeg vil gerne have at tåen/snuden er lukket og at den er rund og ikke spids.. Indtil videre har jeg ikke fundet dem..! :lol:

Jeg synes faconen og proportionerne på de her er temmelig fine:

post-67487-0-84397500-1382555245_thumb.j

Hvis nu bare de var lavet i guldglitter i stedet! Og måske kunne de godt være bare en tand lavere, de ser måske ikke helt så komfortable ud :huh:

Disse er også ret flotte, men laves af et kinesisk firma, og jeg har ingen anelse om firmaet og skoene er gode, så det er lidt et sats..:

post-67487-0-78043700-1382555249_thumb.j

Jeg har et par gamle sko i ca. samme facon som de hvide på det første billede, og jeg husker dem som værende supergode at gå i.. Så jeg overvejer egentlig om jeg skulle forsøge at male dem guld og dække dem med glitter, men jeg ved ikke rigtigt.. De er lidt slidte i overfladen, så de skulle helt sikkert shines lidt op. Fordelen er at det ville være billigere end at købe et par helt nye og samtidig ved jeg at de er behagelige at gå i (hvilket måske opleves vigtigst til selve brylluppet). Eneste ulempe er vel at jeg ikke ved om jeg er i stand til at lave det flot nok.. OG at jeg ikke får et par spritnye bryllupssko - men vi er jo på budget, så jeg vil hellere spare på skoene og så kunne bruge de penge på noget andet.. Måske skal jeg bare kaste mig ud i det! Nogle tricks til DIY-glittersko? :biggrin:

0

Del dette indlæg

Ej, jeg var lige ved at glemme at jeg på et tidspunkt NÆSTEN havde fundet de helt perfekte sko!

post-67487-0-23977000-1382555866_thumb.j

http://www.schuh.eu/womens-peach-red-or-dead-lindy-hop-glitter/1258082960

Jeg synes bare at de er SÅ fine!

De har den rigtige facon, med rem, lukket snude, de ser relativt behagelige ud, men har samtidig højde.. Og så er de i guldglitter... Troede jeg -SNYDT!! For selv om de på billederne ser ud til at være guldfarvede, hedder farven på dem peach, og på en hjemmeside der sælger dem, kan man i en video tydeligt se, at de er mere pink/peach og slet ikke guld :boohoo: Spørg lige om jeg blev skuffet! Men selvfølgelig bedre at opdage inden jeg købte dem.. :) Så hvis i ser nogle lignende i guld, så sig endelig til!

0

Del dette indlæg

Diy dem..... sad lige i går og rød bestilte maling til mine diy sko, der fandt jeg følgende guld glimmer maling til sko =) Et ret billigt diy projekt til os budget brude :D

https://www.etsy.com/dk-en/listing/113073691/desert-gold-glitterlites-angelus-glitter?ref=shop_home_active

Redigeret af RikkeD
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

De falder nok lidt udenfor, men når nu jeg har en grund til at kigge på guldsko, så skal det da udnyttes :)

http://www.net-a-porter.com/product/362827 - godt nok uden glimmer, men fine.

http://media-cache-cd0.pinimg.com/originals/b0/47/a2/b047a2ea5dce8f54d85fd795260544ab.jpg

Og så vil jeg også jeg gøre opmærksom på denne side som har nogle fantastiske sko! Ikke nogen i guld pt, men måske senere? Siden er anbefalet af en anden BK bruger for nogle dage siden, husker desværre ikke lige hvem..

0

Del dette indlæg

Sikke fine sko! Især Dorothy Perkins har nogle ret fine, de ville være helt perfekte hvis der var en rem eller andet.. Jeg synes jeg kan have en tendens til at "falde ud" af mange sko uden, og føler mig i hvert fald lidt mere sikker når der er en rem.. Jeg tænker at der til brylluppet er nok at holde styr på med kjole osv. så skoene skal bare blive siddende! :lol: Men de er altså virkelig flotte (tjekkede lige mine yndlings, der er dog ikke flere tilbage i min størrelse.. :( Men måske meget godt for økonomien! :biggrin: )

De falder nok lidt udenfor, men når nu jeg har en grund til at kigge på guldsko, så skal det da udnyttes :)

http://www.net-a-porter.com/product/362827 - godt nok uden glimmer, men fine.

http://media-cache-cd0.pinimg.com/originals/b0/47/a2/b047a2ea5dce8f54d85fd795260544ab.jpg

Og så vil jeg også jeg gøre opmærksom på denne side som har nogle fantastiske sko! Ikke nogen i guld pt, men måske senere? Siden er anbefalet af en anden BK bruger for nogle dage siden, husker desværre ikke lige hvem..

Jimmy Choo! Swoon... Så fine :thumbsupsmileyanim:

Og den sidste side, som gybbelgobbel anbefalede er lige den type sko jeg synes er flotte.. Det var faktisk det der lige fik mig til at tænke på sko igen :) Nu måtte de gerne lave en guldvariant tak!

Redigeret af Rialie
0

Del dette indlæg

Diy dem..... sad lige i går og rød bestilte maling til mine diy sko, der fandt jeg følgende guld glimmer maling til sko =) Et ret billigt diy projekt til os budget brude :D

https://www.etsy.com/dk-en/listing/113073691/desert-gold-glitterlites-angelus-glitter?ref=shop_home_active

Uhh, godt tip! Og det ser ud til at være en lækker guld farve, nogle guldfarver kan godt blive lidt mærkelige.. Og helt sikkert lettere end at sidde og blande lim og glitter selv! :lol: Jeg må hellere følge med i dit DIY-projekt med røde sko, det lyder spændende!

0

Del dette indlæg

De her sko er da totalt fantastiske!

post-67487-0-60078800-1382612040_thumb.j

post-67487-0-75156800-1382612045_thumb.j

Jeg elsker sløfjen, det gør dem virkelig fine og pigede :)

De kunne godt være en mulighed, men de er lige 1½ cm højere end jeg havde forestillet mig, så det afhænger nok af hvordan kjolens længde er når jeg får den hjem :) Men fine er de!

1

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer