Lineharbo

10% frafald - et ? mest til fruerne

45 posts in this topic

Hvordan har fremmødte i forhold til de inviterede set ud til Jeres bryllupper? Altså jeg tænker på hvor stort har frafaldet været?

Vi har fået at vide, at for det meste passer det med at ca 10% melder fra.

Mvh Line

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi inviterede 50 inkl os og bliver 43 inkl os. Et venne par, et påhæng til veninde også når ja lige min far, min ene bror og hans kæreste ( idioter altså de sidst nævnte!! )

Så tror 10% er normalt men ville ikke satse på det hi

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi regner ikke med det store frafald, men tror også det handler om hvor mange og især hvem man invitere. Vi bliver kun nær familie og rigtig gode venner. Så er det er par stykker man har inviteret mere af pligt end af lyst, og her forventer jeg nok et naturligt frafald.

Men bliver da lidt chokeret over hvor stort et frafald nogle af jer har haft

0

Annonce ♥

Jeg kan af erfaring fortælle af STD-kort ingen betydning har :wink:

Må jeg spørge hvad grunden var til at mange meldte fra?

Det er et rigtig godt spørgsmål som vi ikke kender svaret på. Vi ved at nogle få har meldt fra fordi de bor i USA og en fik mulighed for at studere i Irland. Og så var der tre som har været så smaskuheldige de sidste mange år, at de ikke engang har råd til at starte bilen og køre til Fyn, fordi det var forbundet med at de selv skulle finde spisning (de var inviteret til fest, ikke middag) og vi ikke har betalt for overnatning til nogen. Vi er på SU så det er der ingen mulighed for at vi kunne.

0

Jeg kan af erfaring fortælle af STD-kort ingen betydning har :wink:

Må jeg spørge hvad grunden var til at mange meldte fra?

Det er et rigtig godt spørgsmål som vi ikke kender svaret på. Vi ved at nogle få har meldt fra fordi de bor i USA og en fik mulighed for at studere i Irland. Og så var der tre som har været så smaskuheldige de sidste mange år, at de ikke engang har råd til at starte bilen og køre til Fyn, fordi det var forbundet med at de selv skulle finde spisning (de var inviteret til fest, ikke middag) og vi ikke har betalt for overnatning til nogen. Vi er på SU så det er der ingen mulighed for at vi kunne.

Hvor mange ender i så med at blive

0

Nogle af vores afbud, har været hvor de har meldt til, og så UPS kommet til at bestille ferie, lige præcis på den dag. (Det var min H2Bs bedste og ældste veninder der gjorde det)

Andre har meldt til, og sprunget fra igen. Eller også kan de ikke overskue at komme fordi de skal opereres sidst i Oktober....

Det er nogle af vores afbud.

0