aaaa

Med eller uden brudekjole?

9 indlæg i dette emne

Vi står i den skønne situation (grunden kontanthjælpsreformen) at vi nok skal giftes. Det har været en drøm længe, men grundet forsørgerpligten har vi ikke gjort det, men da det nu bliver en realitet for samlevende alligevel, springer vi ud i det. Også for at jeg kan nyde godt af kærestens fradrag :)

MEN det bliver jo lidt et budgetbryllup - og derfor tænkte jeg at finde en kjole på nettet, og synes også der er rigtig rigtig mange smukke. Har kigget mest på dressfirst.com.

Men når jeg læser herinde virker det til at være en rigtig dårlig ide. Synes bare en brudekjole hører kirken til, og jeg ville være smadder nervøs for at nogen var mere "prægtig" end mig hvis det ikke er en brudekjole :/ Forstået sådan at jeg som brud selvfølgelig gerne vil skille mig lidt ud fra de andre.

Er en kjole fra nettet virkelig en forfærdelig ide? også hvis man fik den tilpasset af en skrædder efter?

Andre med nogle gode alternativer eller fif?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er udsalg i rigtig mange brudebutikker lige nu, fordi næste års kollektion er lige på trapperne. Nogle brudebutikker har også outletbutikker hvor man kan få en billigere kjole. Du kan købe brugt. Ved ikke hvordan det er at købe kjole over nettet. Jeg har set mig varm på en såkaldt kinakjole, men tør nok ikke da jeg har en lidt mærkelig kropsform. Nogle herinde har også været vældig glade for deres kinakjole. Der er dog nogle sider, hvor de kopierer mærkevarekjoler ulovligt, men ved ikke hvad de sider hedder da deres navne bliver blokerede herinde, fordi forummet ikke utilsigtet vil støtte den type sider, men det gør desværre også, at folk som mig, som intet ved om bryllupsrelaterede ting ikke ved hvilke sider det er jeg skal undgå.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Som de andre siger - du kan få rigtigt billige kjoler - Lillys lagersalg tror jeg altså er det billigste, og Lilly har også en "her og nu"-side på deres hjemmeside, hvor jeg mener du kan få kjoler helt ned til 1000 kr. Så kan det ikke gøres billigere. Selv hvis du køber en på nettet skal du betale fragt/told, så der vil jeg mene du dårligt kan gøre det for under 1000 kr. Desuden er det stressende, det tager lang tid før du modtager kjolen, og du kan ikke prøve kjolen før du køber, det ville jeg altså ikke gøre, for du ved ALDRIG, hvordan det ser ud på netop DIG, før du har været i kjolen. Så jeg vil stærkt anbefale lagersalg, udsalg generelt - ALLE brudekjolebutikker holder udsalg med mellemrum for at tømme det gamle lager ud, der er masser af flotte, brugte kjoler til salg på Trendsales, Den Blå Avis, Gul og Gratis - du kommer til at køre lidt efter det, til gengæld kan du prøve kjolerne før du beslutter dig, og du kan gøre rigtig gode køb på den måde.

Rigtig god fornøjelse med det - og snyd ikke dig selv for den oplevelse det er at prøve brudekjoler :-) - det er SKØNT :-)

KH

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

PS, der er jo også salg af brugte kjoler herinde på Bryllupsklar...

og så kan jeg forresten anbefale Cinderella brude og festkjoler i Varde - de har udsalg med 50% rabat hele september, så der kan du få kjoler ned til 2000 kr. (jeg så i al fald nogen til 4000 da jeg var der sidste år, så det burde være muligt at få en kjole ned til 2-3000 kr). Og de er rigtig søde derude :-).

KH

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Rart og snakke med en i samme båd..

Vi skal også giftes pga den reform også for at sikre vores børn og hinanden..

Jeg har købt min kjole på dba til 950 kr m skørt og porto..

Og slør fandt jeg også derinde også et pels sjal

Så det kan sagtens findes til billige penge..

Det dyreste ved brylluppet er maden og drikkelse også forsamlingshus..

Men et budget på 10000 er det der er til...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer