Camils

Lilly lagersalg eller Lucca Outlet?

11 posts in this topic

Hej piger :)

I oktober begynder jeg at kigge på kjoler. Lige nu vakler jeg mellem at bestille tid to steder, nemlig lagersalget ved Lilly og Lucca Outlet. For en førstegangprøver tænker jeg, at det måske er lidt voldsomt (tror ikke, det er det rigtige ord, men ved ikke lige, hvad jeg ellers skal kalde det) at komme ned til Lilly og prøve.

Det lyder til, at der kun er afsat en time, og så er det ellers ud af vagten. Til gengæld er kjolerne jo billige. Til gengæld aner jeg ikke, hvilken kvalitet de har. Jer, der har prøvet Lilly kjoler (og måske købt en?), hvordan er kvaliteten så på jeres kjole kontra eventuelle andre kjoler I har prøvet? Og er der nogen der ved, om ekspedienterne hjælper en med at komme i kjolen og finde andre kjoler, man kan prøve?

Og er der nogen, der ved hvordan det er oppe ved Lucca Outlet? Hvor lang tid er der sat af til én? Er de gode til at hjælpe med kjolerne, og hvordan ligger prislejet i outletten?

Jeg håber, der er nogen, der kan hjælpe mig nu hvor jeg skal ud og finde drømmekjolen :c166:

0

Annonce ♥

Jeg har kun prøvet Lucca Outlet. Jeg havde et maks. på 5000, og der var masser af flotte kjoler at vælge imellem. Jeg var der i 3 timer, og ekspedienten virkede ikke på noget tidspunkt utålmodig. Hun var ærlig omkring de kjoler jeg prøvede, og det var superdejligt :) Lucca kan helt klart anbefales!

0

I oktober begynder jeg at kigge på kjoler. Lige nu vakler jeg mellem at bestille tid to steder, nemlig lagersalget ved Lilly og Lucca Outlet. For en førstegangprøver tænker jeg, at det måske er lidt voldsomt (tror ikke, det er det rigtige ord, men ved ikke lige, hvad jeg ellers skal kalde det) at komme ned til Lilly og prøve.

Det lyder til, at der kun er afsat en time, og så er det ellers ud af vagten. Til gengæld er kjolerne jo billige. Til gengæld aner jeg ikke, hvilken kvalitet de har. Jer, der har prøvet Lilly kjoler (og måske købt en?), hvordan er kvaliteten så på jeres kjole kontra eventuelle andre kjoler I har prøvet? Og er der nogen der ved, om ekspedienterne hjælper en med at komme i kjolen og finde andre kjoler, man kan prøve?

Og er der nogen, der ved hvordan det er oppe ved Lucca Outlet? Hvor lang tid er der sat af til én? Er de gode til at hjælpe med kjolerne, og hvordan ligger prislejet i outletten?

Jeg håber, der er nogen, der kan hjælpe mig nu hvor jeg skal ud og finde drømmekjolen :c166:

Hvorfor ikke bestille en tid i Lilly i Århus først så du kan afprøve deres kvalitet, og se hvilken stil som passer til dig?

Jeg har prøvet i Lilly i København, og de hjælper med at finde kjoler, og med at få dem på og det hele :) derudover så sagde hun også at det var vigtigt at man først kom ud og prøve kjoler en gang for at finde sin stil, og så kunne gå hjem og tænke nærmere over det før man så tog ud og prøvede flere forskellige steder for at finde kjolen :)

0

derudover så sagde hun også at det var vigtigt at man først kom ud og prøve kjoler en gang for at finde sin stil, og så kunne gå hjem og tænke nærmere over det før man så tog ud og prøvede flere forskellige steder for at finde kjolen :)

Det tror jeg er en god pointe, men hvis det er i et outlet med kun 1 eller få stk. tilbage af kjolerne, og man finder drømmekjolen, så skal man virkelig have is i maven for at gå hjem og tænke, for så at tage tilbage senere og håbe på, at drømmekjolen er der. :)

0

Annonce ♥

Hej

Helt enig, det er bedst at prøve kjoler på "normale vilkår", før du går på udsalg.

Lillys lagersalg er nemlig ret hurtigt, du når kun at prøve 4-5 kjoler, der er præcist 1 time, og hvis du går for at tænke over det, er kjolen måske væk... så helt klart, skynd dig at prøve forskellige steder først, og prøv at finde ud af, hvilken stil du foretrækker - så kan du tage på lagersalg, og hvis kjolen så er der, kan du slå til... Lucca outlet har jeg ikke prøvet, fordi jeg synes det var for langt væk, men når de tager sig så god tid - 3 timer, som en anden har skrevet - så kan du roligt prøve det, deres priser er meget gode.

Du kan bruge Lilly lagersalg som inspiration, eller hvis du VED, at det skal være en af de kjoler, de har på tilbud, og som sagt, vil jeg ikke råde dig til at prøve det som det første, det får du ikke noget ud af, for man skal have tid og ro til at pejle sig ind på sin stil, og først senere kan man træffe et velovervejet valg.

Jeg købte faktisk min kjole på Lilly lagersalg sidste år - jeg er meget tilfreds med kvaliteten - jeg har hørt om nogen, der har haft problemer med at stiverne i korsettet bøjer og stikker ind i ribenene, men det var slet ikke noget jeg havde problemer med. Pasformen var super, kjolen holder som den skal, jeg har ikke noget at klage på på kvaliteten.

Jeg vil dog sige, at hvis du går efter en blondekjole, så synes jeg ikke Lillys blonder er særligt fint lavet - de har en tendens til at være lidt "grove" i mønstret... men det skal du selv se, for at vurdere, om det er noget for dig. Jeg har ikke kigget ret meget på deres blondekjoler, kun 2 af dem har jeg nærstuderet live...

Held og lykke med det :-)

Kh

0

Jeg skal selv til 1. brudekjoleprøvning ved lagersalget i Vejle... vil bare tage det som en sjov oplevelse :) Regner nok ikke med at finde drømmekjolen der, men der er jo også billige slør m.m. Samme dag som lagersalget i Vejle vil vi så bagefter tage til en rigtig brudekjolebutik :)

0

Jeg skal selv til 1. brudekjoleprøvning ved lagersalget i Vejle... vil bare tage det som en sjov oplevelse :) Regner nok ikke med at finde drømmekjolen der, men der er jo også billige slør m.m. Samme dag som lagersalget i Vejle vil vi så bagefter tage til en rigtig brudekjolebutik :)

Lyder rigtig hyggeligt... god fornøjelse :-) ahh, bliver helt misundelig... jeg er ikke mindre kjoleinteresseret end før brylluppet (jeg er vidst lidt speciel :-D)

0

Annonce ♥

Forresten... som Celi bemærker, så er der jo også slør og i øvrigt også tiaraer og anden hårpynt at finde til rigtig billig penge på Lillys lagersalg - det kan man jo godt benytte sig af, selvom man ikke har kjolen endnu, men jeg tænker - det er bedst at have kjolen først, så kan man finde ud af bagefter, hvilket tilbehør, der passer bedst til kjolen. Selvfølgelig passer én slags tilbehør til forskellige typer kjoler, så det behøver selvfølgelig ikke at hedde først kjole, og dernæst tilbehør, for man kan jo gøre gode kup i tilbehør på lagersalget også, uanset... det kan du jo lige se til, hvad du synes...

Have fun :-)

0

Jeg har været i Luca outlet, i begyndelsen august, der var en 5 kjoler derpassede mig i str og i A snit men det var os sidstpå sæsonen. Til januar så fylder de butikken op med kjoler fra Luca bride... Men det jeg ELSKER ved deres kjoler er at der er indsyet bh/korsage og de er super behagelig at have på.... Så jeg er helt sikker på at min kjole skal være fra Luca outlet

0