akrotøsen

Overraskende indmarch! Se vores her <3

55 indlæg i dette emne

Lørdag d. 3. August 2013 blev vi viet :loveshower: En dag vi havde planlagt i 2 år....

Asminderød Kirke var fyldt med forventningsfulde og festklædte gæster, klokkerne havde kimet færdigt og gommen (min MAND :heart: ) stod klar ved alteret, og pludselig skete der noget uventet.....

Hvad skete der???

(Er du på mobil så brug dette link )

Behøver jeg sige at det var starten på verdens bedste dag!

BK-love fra

Helle :balloons:

Redigeret af akrotøsen
2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower::loveshower::loveshower::loveshower::loveshower:

Hvor er det fantastisk

:loveshower::loveshower: :loveshower: :loveshower::loveshower:

Stod du et sted, så du kunne se eller kom du senere?

Tak - jeg er selv så glad for det! Det var SÅ sjovt.

Men nope... min far og jeg så det som de eneste ikke :( Men det vidste vi jo godt. Vi stod uden foran kirken og kunne høre musikken og folks udbrud og klapsalver :tunge: Hold op hvor mit hjerte hamrede! haha

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg sad med hjertet oppe i halsen indimellem, for tænk nu, hvis de ramte lysekronerne :lol: Men ok, vi havde engang en hel gymnastikopvisning ned ad kirkegulvet, så jeg ved jo godt, at gymnaster/akrobater véd, hvor de har deres omgivelser og lemmer :)

Hvor må det have været fantatisk at være med til at planlægge. Hvad sagde præsten?

Redigeret af GoldRumble
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Præsten var helt cool med det - vi havde selvfølgelig spurgt først! Han er rimelig liberal. Han var egentligt gået på pension men indvilligede i at vie os alligevel. Han var i strålende humør og kommenterede også indslaget da han bød velkommen i kirken da vi var kommet på plads :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt. :lol: Man kunne måske få den tanke at det var en surprise fra nogle af gæsterne men gommen var jo involveret en del må man sige. :lol: Og cool at præsten gik med til det og var med på ideen. Han har formentlig aldrig oplevet noget tilsvarende.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Præsten var helt cool med det - vi havde selvfølgelig spurgt først! Han er rimelig liberal. Han var egentligt gået på pension men indvilligede i at vie os alligevel. Han var i strålende humør og kommenterede også indslaget da han bød velkommen i kirken da vi var kommet på plads :)

Fedt :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det der er det mest fantastiske jeg NOGENSINDE har set!!! Hold nu op hvor var det fedt!!!!! Så flot, wauv mand :)

Hvor er det fedt :P

He heh - hvor GENIALT!! :lol::thumbsupsmileyanim:

Hvor er den bare helt igennem fantastisk. Det er nok den bedste indgang en gom kan lave, kan godt forstå det blev den bedste dag :-)

Fedt. :lol: Man kunne måske få den tanke at det var en surprise fra nogle af gæsterne men gommen var jo involveret en del må man sige. :lol: Og cool at præsten gik med til det og var med på ideen. Han har formentlig aldrig oplevet noget tilsvarende.

Hold da kæft!!! Det var fedt :)

Hor flot :)

Ih, hver er det bare genialt.... super godt

Tak alle sammen!!!

Overvej lige hvor svært det var ikke at afsløre noget om morgenen til min søster og veninde som var med hele morgenen, og få min søster overbevist om at hun ikke skulle hjælpe med kjolen i våbenhuset, men at min far da sagtens kunne klare det! (y)

Det var så sjovt :) Gæsterne blev selvfølgelig meget overraskede og er kommet med så mange positive reaktioner :heart:

Et par stykker har dog sagt ting som "typisk jer" og "hvis nogle skulle gøre det, er det jer!" :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dit brugernavn er vel heller ikke helt tilfældigt i den sammenhæng. :lol: Men jo det er nok svært at spille med på det som de har troet var en "almindelig" indmarch og holde tungen lige i munden. :lol: Forloveren var vel klar over det eller hvad ?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dit brugernavn er vel heller ikke helt tilfældigt i den sammenhæng. :lol: Men jo det er nok svært at spille med på det som de har troet var en "almindelig" indmarch og holde tungen lige i munden. :lol: Forloveren var vel klar over det eller hvad ?

Nej det er rigtigt, det kommer af at vi mødtes for mange år siden da vi begge gik til akrobatik i den lokale gymnastikforening :wink: Den kære mand er så bare siden gået pro og optræder med Team Jiyo (Parkour), med sin bror (Talent 2008) eller som trioen "No Limits" :lol:

Forloven vidste det godt. Han var jo sammen med gommen hele morgenen. Showet blev også øvet i kirken før gæsterne kom, så der så han det også. Men derudover var det kun min far der vidste det, han skulle jo vente med mig, og min mor fordi de to ikke kan holde hemmeligheder for hinanden :tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da woooow... Sikke en fantastisk indgang... Må godt nok have været fantastisk for jeres gæster... Eeeelsker at se The Mob fra USA, fedt det er begyndt at komme til Danmark.... :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Årh hvor fedt! :loveshower::respekt:

TAK!

Hold da woooow... Sikke en fantastisk indgang... Må godt nok have været fantastisk for jeres gæster... Eeeelsker at se The Mob fra USA, fedt det er begyndt at komme til Danmark.... :D

Det har været mandens drøm i MANGE år at lave noget i kirken :D Elsker at overraske folk! Så det var kæmpe lykke at det lykkedes :)

WOW!! F*** det var sindsygt fedt! :-) Og STORT tillykke med brylluppet! :loveshower::loveshower::loveshower::cheerleader3:

Tak!

Ej hvor var det bare det skønneste indslag. Sidder her med det største smil - tak fordi du delte:-) Har altså delt på min facebook - håber det er ok.

Er meget glad for at kunne sprede lidt glæde :loveflag: Det er meget OK at du har delt! Den flyver rundt på facebook allerede, så det er skønt at se at folk synes det vi har lavet er sjovt. Det gør oplevelsen endnu bedre fordi den ligesom lever videre :kiss:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer