rasnorby

Restaurant nær København til rimelig pris?

14 indlæg i dette emne

Kære alle

Vi skal giftes næstes sommer (formentlig August / Sept 2014) og kan ikke finde et sted nær København/sjælland, hvor det er til at betale. Det må gerne være udenfor KBH også, eksempelvis midtsjælland.

Det er næsten umuligt at finde et sted, hvor man kan få:

Menu (3 retter)

Vin ad libitum

Fri bar i 3-4 timer

For under kr. 1.100 pr. kuvert.

Kan I hjælpe?

Tak

Rasmus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Restaurant Kongemosen

http://www.restaurantkongemosen.dk/index.html

http://www.kammerherrens.dk/

kan ikke huske præcist, men mener at det blev deromkring, men så er du også lidt udenfor Storkøbenhavn

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er da masser af steder som laver løsninger til under de 1.100 kr. når du bevæger dig lidt udenfor København C. Kongemosen som jeg har spillet på adskillige gange ligger meget under (også uden at kunne huske hvor meget). Prøv evt. at kigge her

1

Del dette indlæg

Hej

Vi har "Lige" holdt bryllup på Belis Bar.

Fantastisk sted. Vi tog kontakt til Festklar.dk og ordnede tingene igennem dem

Vi gav 1250,- for

Velkomst

4 Retter med tilhørende Vine

Fri Bar med spiritus fra kl. 00.00 - 03.30

Vi havde en super Fest.

mvh

Thomas

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hotel Palace på Rådhuspladsen , vi betalte lige omkring 1000 kr pr. kuvert.. vi fik velkomstdrink, 3 retter med god vin, kaffe ( vi havde selv taget en bryllupskage med til kaffen ) vi valget den frie bar bestod af øl, vin og vand, vi købte så hele flasker spiritus til baren det var meget billigere end at købe den "fulde" fri bar.

Hotellet stillede et fantastisk værelse til rådighed for os U/B... vi boede helt oppe på taget med en stor terrasse med udsigt over rådhusplasen

jeg kan så ganske bestemt anbefale hotellet . det var også dejlig nemt for gæsterne at komme til og fra stedet..

post-66772-0-36382300-1382043722_thumb.j

0

Del dette indlæg

Restaurant Reinwalds i indre Kbh burde godt kunne klare det til ca. den pris, min veninde holdt deres fest der sidste år, og kan kun anbefale maden.

Vi skal selv holde vores fest i Herthadalen (ved Lejre/Ledreborg) og de kan i hvert fald sagtens klare det til den pris. De er i øvrigt også rigtig søde derude :-)

Redigeret af roselein
0

Del dette indlæg

Der findes da rigtig mange. Den store forskel ligger ofte i arrangementernes varighed. Nogle steder skal man slutte kl. 2, andre steder koster det ekstra (og det kan være meget forskelligt) og så er der enkelte steder hvor der ikke er sluttidspunkt på. Nu melder historien ikke noget om hvor centralt det skal være i forhold til København men I kan måske hente noget inspiration her.

0

Del dette indlæg

Madklubben har lækker mad til yderst fornuftig pris. En af grundene er, at man har bestilt bordet for en begrænset periode og at man selv skal lægge sit bestik ved siden af tallerkenen.

Sådan var det hvert fald da jeg spiste der sidst. Det kan jo have ændret sig..

Men du kan da prøve at ringe og høre ad, også om de tager selskaber.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis man er villig til at tage til Amager så er Tårnby selskabslokaler fantastiske.

Vi holdt bryllup der.

Det koster 799 per kuvert. Og man får 4 retters mad og natmad oveni. Vin ad libitum. Fri bar med øl, vand og spiritus hele aftenen, og snacks. Arrangementet er for 8 timer.

0

Del dette indlæg

Hotel Palace på Rådhuspladsen , vi betalte lige omkring 1000 kr pr. kuvert.. vi fik velkomstdrink, 3 retter med god vin, kaffe ( vi havde selv taget en bryllupskage med til kaffen ) vi valget den frie bar bestod af øl, vin og vand, vi købte så hele flasker spiritus til baren det var meget billigere end at købe den "fulde" fri bar.

Hotellet stillede et fantastisk værelse til rådighed for os U/B... vi boede helt oppe på taget med en stor terrasse med udsigt over rådhusplasen

jeg kan så ganske bestemt anbefale hotellet . det var også dejlig nemt for gæsterne at komme til og fra stedet..

Hej Denmodne

Nu er dit opslag lidt gammel, men jeg har selv kigget på palace og det du skriver lyder meget godt.

Hvad gjorde i med musik og hvor længe måtte i feste?

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer