AS2014

Vintage barn wedding -30.08.14- Sidste omgang billede-spam

1,271 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Og lige en lille kollage sammen med billeder af kjolen, skoene, det slør, jeg godt kunne tænke mig og en taske jeg købte, dengang jeg var i Malmø.... Hmmm, synes det er svært at bedømme, om det hele går op i en højere enhed! Krydser fingre :a1221:

attachicon.giflille sammensat.jpg

Jeg har godt nok kigget på din kjole mange gange - den er så smuk. Er vild med at den skær der hvor den gør :a1221: Må jeg spørge hvad den har kostet?

Tak hvor er du sød! Og den er jo slet ikke færdig endnu, der mangler lige 1000 detaljer! Er SÅ spændt på at se den næste gang :loveshower: Da den jo bliver syet, ved jeg ikke 100% hvad den ender på, men Rikke Gudnitz har lovet at sige, hvis vi begynder at gøre noget, der går over budget. Hun gav mig en ca. pris på 17.000kr da vi startede, men fik så 10% rabat efter at have fået en flyer på bryllupsmesse, og bestilte den først derefter. Så satser på det ender på 15.300kr!

Åh det egentlig okay synes jeg :-)

0

Del dette indlæg

hvor kommer du til at se fantastisk ud :loveshower::loveshower: er vild med dit headpiece og armbånd :loveshower::loveshower:

MEGA MEGA MEGA flotte indkøb! Er alt for fede og synes det ser ud til at passe rigtig godt til din kjole :)

Du bliver så smuk :)

Taaaaark begge to!! :7himmel: Glæder mig virkelig til at se det hele sammen IRL!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh det egentlig okay synes jeg :-)

Ja, synes også et er helt ok! Har prøvet en del "færdige" kjoler ude i butikkerne, som kostede mere end det - og da især hvis man så skulle til en skrædder oven i det!

0

Del dette indlæg

3 måneder og SU frist!

Wow! Så er der lige pludselig kun 3 mdr til.....!!!! Og vi har SU frist i dag og status er, at vi mangler svar fra 11. Vi har valgt ikke at gøre mere ved H2B's familie, der har meldt afbud... Hellere at de bliver væk og er sure, end at de dukker op og er sure!

Vi har fået mail om, at H2B's jakkesæt er færdigt og ligger og venter i MOND! Nøj det er spændende! Og så har vi fået stofprøver på 10 forskellige peach mønstrede stoffer, fra en sælger i USA, der designer sit eget stof og laver butterfly's af dem. Så skal man bare lige beslutte sig!!

Og første eksamen er på mandag........ Suk! SKRUB NU AF EKSAMEN, blev der sagt!!! Vil heller planlægge bryllup :cheerleader3::lol:

0

Del dette indlæg

3 måneder og SU frist!

Wow! Så er der lige pludselig kun 3 mdr til.....!!!! Og vi har SU frist i dag og status er, at vi mangler svar fra 11. Vi har valgt ikke at gøre mere ved H2B's familie, der har meldt afbud... Hellere at de bliver væk og er sure, end at de dukker op og er sure!

Vi har fået mail om, at H2B's jakkesæt er færdigt og ligger og venter i MOND! Nøj det er spændende! Og så har vi fået stofprøver på 10 forskellige peach mønstrede stoffer, fra en sælger i USA, der designer sit eget stof og laver butterfly's af dem. Så skal man bare lige beslutte sig!!

Og første eksamen er på mandag........ Suk! SKRUB NU AF EKSAMEN, blev der sagt!!! Vil heller planlægge bryllup :cheerleader3::lol:

Hold da op jeg er blevet hjernevasket.... Da jeg først så din overskrift tænkte jeg "what...hvad er nu det med SU, det er da utroligt så meget besvær med det offentlige...." Det er skønt at være studerende....

0

Del dette indlæg

3 måneder og SU frist!

Hold da op jeg er blevet hjernevasket.... Da jeg først så din overskrift tænkte jeg "what...hvad er nu det med SU, det er da utroligt så meget besvær med det offentlige...." Det er skønt at være studerende....

Ha ha, ja det er skønt ;) Er godt nok glad for, at jeg kan se lyset for enden af tunnelen og er færdig om 1 (!!) år! Men den SU går det heldigvis meget fint med ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ups... En masse penge fattigere...

Ja, i dag besluttede jeg altså, at jeg var mega træt af at læse til eksamen og være depri over det. Og hvad er bedre end at bruge penge, når man er depri? Det er at bruge penge på ting til sit bryllup!! :biggrin: Så tog forbi Vintage Bride for liiiige at se, om ikke de havde noget godt på udsalg... Oh boy.... Fik lokket min veninde med, og hun er altså bare genial til at få en i bedre humør + hun var med til min kjole fitting, så håbede hun kunne hjælpe mig med, hvad der passer til kjolen. For det er skisme svært, når man ikke lige kan prøve det sammen.

Faldt pladask for en Jenny Packham hårsmykke med tilhørende armbånd... Og wupti, så blev det lige købt! Var begyndt at tænke, at jeg savner lidt bling på min kjole. Var virkelig all in på bling, da jeg prøvede kjoler oprindeligt. Der er også lidt diskret bling på min kjole - der er simili sten i blomsterne og borden på skørtet er med sølvtråd, men det er lidt svært at se på billederne. Både ekspedienten og min veninde mener, det sagtens kan gå til min kjole! Så glæder mig til at have det med til næste kjoleprøvning, og håber virkelig det går sammen!! :blink:

Her er det:

attachicon.gifsmykker.jpg

Wauuuuwww!

0

Del dette indlæg

At beslutte sig for en butterfly i den rigtige peach....

Har fået et par stofprøver hjem fra en sælger i USA. Det er virkelig en fin lille bog, med ca. 12-13 forskellige stoffer. I kan lige få et udsnit her :wink: Så kommer det svære at vælge!! Den skal selvfølgelig passe til H2B's jakkesæt, som vi lige skal finde ud af, hvornår vi skal hente. Og så skal den nok ikke blive for fjollet, når nu min stil bliver rimelig elegant og vintage/gatsby :c166: Vi har tænkt at købe 5 ens: En til gommen, til forlover, til gommens far, min far og min bror. Selvom det kun er gom, forlover og min far der er en del af ritualet i kirken, synes det var en meget fin måde, at give H2B's far og min lillebror lidt ekstra opmærksomhed også :)

post-65394-0-03405100-1401632196_thumb.j

post-65394-0-11496900-1401632204_thumb.j

post-65394-0-59782600-1401632212_thumb.j

Og det stof H2B's jakkesæt er syet af

post-65394-0-04171100-1401632240_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Slikkrukker

Jay, vi skal (også) have slikbuffet! :cheerleader3::metteholm Vi stiller den op til receptionen, da vi tager bryllupskagen som dessert. H2B fik lidt nervøse trækninger over den beslutning (glemte vist at spørge ham, om han var med på den slikbuffet - ups :biggrin::rolleyes: ). Lokalet skal nemlig være ryddet igen kl. 18! (Hvorfor er det vi hele tiden finder sådan nogle lokaler med umulige overtagelses- og afleveringsregler?) Så nogle andre skal rydde alt op for os. Derfor har vi bestilt disse krukker af plastik! Det ligner godt nok glas, men de vejer INGENTING og er alle med tætsluttende låg. Så slikbuffetten kan rimelig hurtigt og nemt pakkes sammen og enten flyttes med ud til festlokalet, eller de piger, der hjælper os til receptionen, kan lige bære dem hjem i vores lejlighed, der ligger 50-100m væk.

post-65394-0-52306700-1401632611_thumb.j

Det eneste er, at jeg købte en samlet pakke med 12 forskellige krukker, og 7 af dem er godt nok meget meget små :pokey: Tror ikke der kan komme en ske ned i dem. Købte 5 ekstra krukker ved siden af, der kan indeholde omkring 3 L. Tror alligevel vi bliver nødt til at finde nogle flere, hvis der skal være slik nok til 100 mennesker :blink: Vi har også købt 10 skeer og 5 tænger, men dem har jeg ikke lige fået taget billeder af :)

0

Del dette indlæg

Tillykke med milepælen! 11 mennesker, det er da mange der ikke har svaret tilbage! :pokey:

Men lækre stofprøver, han kommer da til at se flot ud! Hvilken farve skjorte er det han skal have på til jakkesættet?

Ja det er!! Og i dag mangler vi stadig at høre fra 7 :pokey: Vi har tilladt os at rykke folk med det samme, da vi skal vide hvor mange der vil overnatte. Vi har forhåndsbooket alle værelserne og der er en eller anden frist for, hvornår vi senest kan afbooke dem uden at hæfte for dem. Anyway, det ville bare være rart at få styr på.

Han skal have en ivory skjorte på, regner vi med :wink:

0

Del dette indlæg

Hvis det var mig, så ville jeg vælge 1307, for at holde det rent, enkelt og elegant :) Og så ville jeg vælge butterflyen som diamond point eller thistle.

De ligner da godt nok ellers glas de krukker der :) Super fine, og så er der nok af dem til at det ikke kommer til at se for "tomt" ud, det er jo en kæmpe fordel. Nu mangler du bare at købe enorme mængder slik til dem :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er helt klart også på 1307 når der er et synligt mønster i hans jakkesæt :)

Hvor er de bare fine krukkerne, kan slet ikke se at det ikke er glas på billederne! Vi bruger gamle sølvskeer som "slikskeer" og de har også lettere ved at komme ned i krukkerne end de store rigtige slikskeer

0

Del dette indlæg

1307 som de andre skønne brude siger

super fede krukker til jeres slikbuffet :loveshower: ville jeg også gerne ha haft men nej nej min h2b er bange for at han vil sidde ved buffet hele aften :( fordi han er noget af et slikøre

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis det var mig, så ville jeg vælge 1307, for at holde det rent, enkelt og elegant :) Og så ville jeg vælge butterflyen som diamond point eller thistle.

De ligner da godt nok ellers glas de krukker der :) Super fine, og så er der nok af dem til at det ikke kommer til at se for "tomt" ud, det er jo en kæmpe fordel. Nu mangler du bare at købe enorme mængder slik til dem :wink:

Jeg vil også sige 1307 eller alternativt 1281 så det ikke bliver for broget..

Fine krukker....

Jeg er helt klart også på 1307 når der er et synligt mønster i hans jakkesæt :)

Hvor er de bare fine krukkerne, kan slet ikke se at det ikke er glas på billederne! Vi bruger gamle sølvskeer som "slikskeer" og de har også lettere ved at komme ned i krukkerne end de store rigtige slikskeer

Sjovt, jeg tænkte også den enkelte som er 1307.

Men sikke en god service med alle de prøver i har fået tilsendt.

Hvad koster sådan en butterfly??

Ha ha, vi synes den ensfarvede (1307) er kedelig! :lol: Men vi må lige se det sammen med jakkesættet. Nu er det ret meget et close-up af stoffet til jakkesættet, for i virkeligheden tror jeg ikke mønsteret er så tydeligt. Det var faktisk "Sweet peach" vi først var faldet for, inden vi bad om stofprøverne. Og nu er jeg ret vild med 1351!

Hun tager 36 dollars for en butterfly, men giver 2 dollars i rabat, når vi køber 5 - altså så det bliver 34 dollar stykket. Og så er der jo lige told, moms, gebyr og alt det der :blink: Og prøverne betalte vi nu også 5 dollar for, men det går nok lige :)

0

Del dette indlæg

1307 som de andre skønne brude siger

super fede krukker til jeres slikbuffet :loveshower: ville jeg også gerne ha haft men nej nej min h2b er bange for at han vil sidde ved buffet hele aften :( fordi han er noget af et slikøre

Hi hi, du har jo lidt tid endnu til at overtale ham :wink: ELSKER selv bland selv slik, men planen er, at vi på forhånd har blandet en LILLE pose til os selv, som vi kan tage med i bilen, når vi kører videre. Så er der grænser for, hvor meget man går amok :wink: Kan virkelig spise uanede mængder bland selv slik og bliver gerne ved til jeg er så dårlig, at jeg må ligge i fosterstilling med sved på panden før jeg stopper :lol::oops: . Og det skal jo selvfølgelig ikke lige ske på bryllupsdagen!

0

Del dette indlæg

Jeg er også til 1307 :)

Men hvis I vil have mønster - så synes jeg det skal være striber - fordi der er forkanter på jakken :) Dvs. 1281

Hmm, ja, det kan måske godt være!! Tror bare jakkesættet ser ensfarvet ud, lige så snart man er mere end 1 m væk. Bliver så spændende at se det jakkesæt i levende live snart!! :wink:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer