AS2014

Vintage barn wedding -30.08.14- Sidste omgang billede-spam

1,271 indlæg i dette emne

Annonce ♥

2 MÅNEDER TILBAGE!!!!!

Puha, tiden går!! Er netop i dag startet på fuld tid på et forskningscenter, jeg tidligere har været på. Så selvom jeg i princippet burde have en dejlig lang sommerferie som studerende, så bliver der ikke helt så meget tid til bryllups-forberedelser og afslapning som først antaget. Men det er jo dejligt, at de gerne vil have mig tilbage, og at de har fået tildelt legat-penge til mig, så jeg rent faktisk få lidt løn :wink:

Ihhh, hvor er det bare lige om lidt!! :a1221: Prøvelses attesten kom ind ad døren i dag, og Københavns Kommune godkender heldigvis det forestående ægteskab :wink:

I fredags var jeg inde og prøve kjolen igen!! Den er så meget bedre end sidst, nøj hvor var der sket meget, og tror det bliver så godt!! :7himmel: Rikke Gudnitz var der jo ikke selv, så det var en ansat (Louise) som tog prøvningen, og hun er også bare mega god og sød og fuld af gode ideer. Vi snakkede også lidt om slør, og jeg nævnte, at jeg gerne vil prøve at lave det selv. Så Louise tilbød straks, at jeg kunne købe noget tyl af dem, for "det tager de da alt for mange penge for i butikkerne". Og så kunne vi også lige tjekke at farven og strukturen passer til kjolen. Fik 2,5 x 3 m blødt fint tyl for 500kr, så det er jo et ok billigt slør, hvis jeg kan finde ud af at lave det selv - ellers bliver det en dyr fornøjelse :wink:

MEN i skal da ikke snydes for et par billeder af vidunderet :c166: Min mor synes ryggen er for bar, hvad synes i? Og ser min ryg buttet ud? :blink: Men der er ikke så meget at gøre ved rygudskæringen nu alligevel :)

post-65394-0-00655200-1404137145_thumb.j

post-65394-0-18182600-1404137170_thumb.j

post-65394-0-62831200-1404137188_thumb.j

post-65394-0-00198600-1404137208_thumb.j

post-65394-0-17617000-1404137230_thumb.j

post-65394-0-09326700-1404137250_thumb.j

post-65394-0-05153300-1404137273_thumb.j

post-65394-0-29846800-1404137286_thumb.j

1

Del dette indlæg

Bk kan ikke lige sammen med min web-browser for tiden, så kan ikke quote :td:

Nå kunne hellere ikke redigere - så tilføjelse til sidste indlæg: Synes desværre ikke det hårpynt jeg har købt, passer særlig godt til :(

Og lige for at vise forskel fra sidst og nu (nu til venstre) - er den ikke bare blevet meget bedre?? :7himmel::a1221: Synes det fungerer godt med lidt tyl under skørtet, men kan godt se, at den mister lidt af "den slanke silhuet" som Rikke snakkede om. Synes dog mest det er bagfra, man kan se en forskel. Kan virkelig godt lide den forfra nu!

post-65394-0-14280700-1404137532_thumb.j

post-65394-0-58376700-1404137544_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er den blevet vildt flot!!!!

Jeg synes på ingen måde at ryggen er for dyb - jeg er til gengæld helt vild med den!! Og nej - din ryg ser ikke buttet ud.... Den bare ryg er underspillet sexet, på den rigtig gode måde.

Fedt med tyllet... og projektet med at fabrikere sløret selv lyder spændende. Hvilke idéer har du??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tusinde tak for de søde kommentarer alle sammen!! Dejligt i også synes den er smuk :) Og at jeg bliver smuk i den :) !! Var noget bekymret efter sidste prøvning, men nu er jeg sten-sikker på, det bliver rigtig godt!! Det var så anderledes at have den på nu. Og havde min mor med til denne prøvning og hun sagde bare INGENTING! Hun vil ikke være "sådan en mor, der bestemmer det hele", så hun holder sin mund.... Men ville ønske hun viste lidt begejstring altså!! Måske når hun ser det samlede look.

Kan desværre som sagt ikke quote fra computeren og det bliver en smule langhåret at gøre fra mobilen, så håber I ser min tak alligevel :)

Til Signemin - har planet om et helt enkelt slør, bare med klippet kant og til lidt længere end slæbet.. Så det kan jo næsten (!!) ikke gå galt :wink:

0

Del dette indlæg

Ærgeligt med din mor.... Min er lige modsat hun både græd, rystede på hovedet og sagde at en kjole bare var grim.... ;-)

Et tip til at klippe slør..... "Sy" først der hvor du vil klippe, altså bare med store sting i tyllets "huller".... Det er nemmere at rette det til hvis det bliver skævt end hvis du først har klippet....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ærgeligt med din mor.... Min er lige modsat hun både græd, rystede på hovedet og sagde at en kjole bare var grim.... ;-)

Et tip til at klippe slør..... "Sy" først der hvor du vil klippe, altså bare med store sting i tyllets "huller".... Det er nemmere at rette det til hvis det bliver skævt end hvis du først har klippet....

Det er jeg ikke helt sikker på jeg forstod? Altså er det for at have noget at klippe efter?

Og tak for billedet af cocktails forresten!! Det ser mega godt ud, men tror ret meget vi er nået grænsen for, hvad bryllupsarrangøren og hendes tre hjælpere kan nå på 4 timer!!! :lol:

0

Del dette indlæg

WAOW en smuk kjole på en smuk pige :loveshower::loveshower: Det bliver så godt! Ærgerligt at din hårpynt umiddelbart ikke passer til :/ Er det helt sikkert??

Din ryg ser på ingen måde buttet ud :blink: Tværtimod at du kan stå i et godt lys og så stadig være tonet er da helt vildt flot! :wink: Og nej den er slet ikke for dyb i ryggen :a1221:

Din mor kunne altså godt lige oppe sig... :blush: Men hun skal nok komme på banen - om noget på dagen :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Det er jeg ikke helt sikker på jeg forstod? Altså er det for at have noget at klippe efter?

Og tak for billedet af cocktails forresten!! Det ser mega godt ud, men tror ret meget vi er nået grænsen for, hvad bryllupsarrangøren og hendes tre hjælpere kan nå på 4 timer!!! :lol:

Ja lige præcis... Så du har formen før du går i krig med en saks ;-) gør det altid når jeg skal lave fastelavnsdragter....

Nå ja, i overtager det først samme dag.... Jeg satser på at vi kan lave sukkerkanter fredag aften og ellers må lillesøster over og hjælpe hendes veninder lørdag formiddag ;-)

0

Del dette indlæg

WAOW en smuk kjole på en smuk pige :loveshower::loveshower: Det bliver så godt! Ærgerligt at din hårpynt umiddelbart ikke passer til :/ Er det helt sikkert??

Din ryg ser på ingen måde buttet ud :blink: Tværtimod at du kan stå i et godt lys og så stadig være tonet er da helt vildt flot! :wink: Og nej den er slet ikke for dyb i ryggen :a1221:

Din mor kunne altså godt lige oppe sig... :blush: Men hun skal nok komme på banen - om noget på dagen :cheerleader3:

Taaak :blush: Synes ikke hårpynten passede særlig godt til, og kunne se at både min mor og hende Louise synes det ikke lige var sagen. Har desværre ikke lige et godt billede, hvor jeg har det på sammen med kjolen. Ved godt de selvfølgelig også er interesserede i at sælge noget hos Gudnitz, men Louise lod mig prøve lidt forskelligt de havde, og der var flere af de headpieces der klædte både mig og kjolen bedre.. Øv altså... Det var jo p*sse dyrt det andet. Men nok købt lidt i eksamenslæsnings-kedsomheds-frustration og fordi min veninde, jeg havde med på det tidspunkt, var helt vild med det!

Og ja, min mor kunne godt oppe sig lidt! Hver gang jeg spurgte "hvad synes du?", fik jeg bare "jamen hvad synes du selv?" tilbage :( Tror både det er fordi hun vitterligt i sin bedste mening ikke vil blande sig, men fornemmer også lidt, at hun ikke er helt hooked på kjolen! :(

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor surt med det hårsmykke, håber du kan få det solgt igen.... Og så må du lige krejle lidt på prisen på det nye, de må kunne give en god pris når du nu køber kjolen der.... Eller måske du kan finde noget brugt derfra?

Kan godt forstå at du er skuffet over din mor, det kan da godt være det ikke er den kjole hun selv havde valgt, men det er den du har valgt og så må hun gemme sin egen mening langt væk, især når den er som den er og ikke kan laves om....

0

Del dette indlæg

Taaak :blush: Synes ikke hårpynten passede særlig godt til, og kunne se at både min mor og hende Louise synes det ikke lige var sagen. Har desværre ikke lige et godt billede, hvor jeg har det på sammen med kjolen. Ved godt de selvfølgelig også er interesserede i at sælge noget hos Gudnitz, men Louise lod mig prøve lidt forskelligt de havde, og der var flere af de headpieces der klædte både mig og kjolen bedre.. Øv altså... Det var jo p*sse dyrt det andet. Men nok købt lidt i eksamenslæsnings-kedsomheds-frustration og fordi min veninde, jeg havde med på det tidspunkt, var helt vild med det!

Og ja, min mor kunne godt oppe sig lidt! Hver gang jeg spurgte "hvad synes du?", fik jeg bare "jamen hvad synes du selv?" tilbage :( Tror både det er fordi hun vitterligt i sin bedste mening ikke vil blande sig, men fornemmer også lidt, at hun ikke er helt hooked på kjolen! :(

Øøøv hvor ærgerligt med hårpynten, for det er mega flot, men går jo ikke hvis det ikke er pænt til :( Så må I holde en fest nr. 2, hvor du kan have det på :lol:

Ej øv med din mor. Men altså selv, hvis hun ikke bryder sig 100 % om den, så burde hun jo lade som om alligevel.. Helt ærligt.. Kjolen er din allerede, så der er jo ingen grund til at hun skal gøre dig i tvivl om den.. ISÆR når kjolen er fantastisk smuk og sidder fantastisk smukt på dig! :) Kan også være hun ikke fatter det hele endnu - at hun stadig skal endnu tættere på bryluppet før hun forstår at hendes lille pige skal giftes?? :rolleyes:

0

Del dette indlæg

DIY og indkøb...

Så fik jeg endelig sat mig ned og svunget dankortet - en del! Ups!

Jeg har købt ind til at lave fjer dyppet i guld og lavede lige en prøve i går! Det var faktisk ret nemt og hurtigt. Så det bliver nok ikke så slemt at lave 85 :wink:

(se billeder nederst - BK driller mig stadig :pokey: ) Har lavet en med grov glimmer og en med fint glimmer. H2B og jeg kan begge bedst lide den med fint glimmer og så tror jeg vi snupper sådan en champagne guld borløber. Tænker det ikke gør noget, at alle guldfarverne ikke bliver præcis samme nuance?

Og så kom jeg til at bestille en dansekjole.... Ja ups. Men har kigget på den i over en måned nu, så nu kastede jeg mig ud i det. Har en meget besværlig mave, og vil simpelthen ikke risikere, at festen bliver ødelagt for mig, fordi jeg ikke kan holde ud at have min kjole på, som jo sidder meget stramt om maven. Så denne er stadig brudekjole agtig, men med plads til maven :) Og så kan den bindes på 117 måder.

Se den her: http://www.bhldn.com/shop-the-bride-wedding-dresses/annabelle-dress-ivory/productoptionids/fbcaeb8b-b90b-4e9a-9313-32da085940dd

Og så er der ellers købt ind til borkort, "ris"-poser (vi skal så have fuglefrø i) og til at binde buketter og knaphulsblomster, som jeg skal til at øve mig i og teste om det er ok at lave dem dagen inden! Ja, og så må jeg hellere snart komme i gang med at lave mit slør og strømpebånd (har lige modtaget materialer fra Miss Lena til det). Så der er snart mange DIY projekter på programmet!

post-65394-0-34459900-1404553007_thumb.j

post-65394-0-61300800-1404553023_thumb.j

0

Del dette indlæg

Fine fjer, jeg er helt sikkert også mest til den med det fine glimmer :) Jeg synes bestemt det er ok at der er lidt nuanceforskel i forskellige guldelementer, det kan man jo dårligt undgå. Så længe de ikke er helt forskellige, men det synes jeg nu ikke at de er, ud fra billederne.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer