Rakama

Rakama 02.08.14 - efterspørgsel på kageopsats

439 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Er også i fuld gang med at få lavet invitationer, og her får i lige et par billeder af processen.

Selv invitationen er en pocket invitation, som jeg har fundet her på BK. Menningen er så, at til venster skal selve invitationen stå, mens der i højre side skal være 3 kort med praktiske informationer, program og adresser.

Invitationen skal så lukkes med et bredt pink/fuchsia sation bånd, hvorpå firkanten med vor monogram skal sættes på. Invitationen og kortene bliver i samme perlemorspapir og stil, som monogrammet.

Man kan godt se, at invitationerne er hjemmelavet, da der er list skæve sider.. Men det kan jeg godt leve med :biggrin:

post-69471-0-96984300-1389204832_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har længe kikket efter et par sko til den store dag, men i butikkerne kan jeg ikke finde noget, som har min interesse.. Men har længe haft kik på disse på etsy, og nu er de så bestilt.. nu er det bare at vente på, at prøve eksemplaret kommer med posten, så jeg kan se om det er den rigtige størrelse jeg har reserveret :bunny_4:

Har bestilt skoen i champange, da det vil passe til pynten på min kjole..

post-69471-0-19820400-1389534463_thumb.p

Redigeret af Rakama
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Super smukke sko!

Skal du have strømpebukser/selvsiddende strømer på? Hvis ja, hvad gør du så når der er åben tå - Jeg har nemlig det problem, og ved ikke helt hvad jeg skal gøre :wink:

Jeg regner ikke med at skulle have strømper på, da jeg skal giftes i august, og regner med at det bliver for varmt med strømper på i en stor kjole også... Men synes jeg har set nogle steder, at man kan få strømper, hvor tåen mangler..

Sikke nogle fine sko. Må man spørge, hvilken forhandler det er, du har købt dem ved? De ligner nemlig rigtig meget nogle, som jeg godt ville kunne holde ud at have på en hel dag, og samtidig ser de så fine ud :)

Jeg vil også gerne vide navnet på sælgeren! :cheerleader3:

Også mig....! :)

Jeg har købt skoene på etsy ved Parisxox. De har både højhælede, lavhælede og flade sko, og så kan man selv bestemme ud fra et hav af farver..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, der er så mange fine sko.. En skam man kun har brug for et par til den dag :wink:

De har også en service, som man skal købe sammen med skoen, hvor at råskoen (altså før den bliver farvet) bliver fremsendt, så man kan se om den bestilte størrelse passer.. Derefter sendes råskoen retur og den bliver farvet samt udsmykket, inden den igen sendes tilbage til dig..

0

Del dette indlæg

Kan du ikke lige skrive lidt mere om skoene når de kommer? Jeg har kig på dem også og et par andre for jeg har lidt svært ved at beslutte mig hvilke det skal være.

(Du kan se mit bøvl i min tråd eller via disse 2 poster. http://www.bryllupsklar.dk/forum/83106/line-henrik-050714-button-morgengave-serviet-og-farvet-sukker.html/?p=1406203

eller http://www.bryllupsklar.dk/forum/83106/line-henrik-050714-button-morgengave-serviet-og-farvet-sukker.html/?p=1406561 )

Jeg vil rigtigt gerne høre om du har bestilt skoene i alm bredde eller brede? -Og om du bruger smalle eller brede sko og i hvilken str. og selvf. hvordan skoene er at have på når de kommer. Jeg er simpelthen sådan i vildrede så jeg hører rigtig gerne fra dig (evt smidt et vink i min tråd eller quote mig så jeg ser det. ) :biggrin:

0

Del dette indlæg

Kan du ikke lige skrive lidt mere om skoene når de kommer? Jeg har kig på dem også og et par andre for jeg har lidt svært ved at beslutte mig hvilke det skal være.

(Du kan se mit bøvl i min tråd eller via disse 2 poster. http://www.bryllupsklar.dk/forum/83106/line-henrik-050714-button-morgengave-serviet-og-farvet-sukker.html/?p=1406203

eller http://www.bryllupsklar.dk/forum/83106/line-henrik-050714-button-morgengave-serviet-og-farvet-sukker.html/?p=1406561 )

Jeg vil rigtigt gerne høre om du har bestilt skoene i alm bredde eller brede? -Og om du bruger smalle eller brede sko og i hvilken str. og selvf. hvordan skoene er at have på når de kommer. Jeg er simpelthen sådan i vildrede så jeg hører rigtig gerne fra dig (evt smidt et vink i min tråd eller quote mig så jeg ser det. ) :biggrin:

Jeg skal nok skrive noget mere, når skoene kommer.. Har foreløbig bestilt en str. 8,5 (svare ca. til en str 39) og den er ikke ekstra bred, så nu håber jeg den passer :)

Har som sagt selv kikket på dem længe, da jeg synes det er svært at finde nogle herhjemme, som passer til kjolen og det hele. Og nu tænkte jeg, at jeg heller må få dem bestilt, da der jo går et par uger før prøveskoen kommer. Så skal den sendes retur og så går der endnu nogle uger inden den endelig sko kommer.. Skal jo også gerne nå at gå dem til.. :happy:

0

Del dette indlæg

Jeg skal nok skrive noget mere, når skoene kommer.. Har foreløbig bestilt en str. 8,5 (svare ca. til en str 39) og den er ikke ekstra bred, så nu håber jeg den passer :)

Har som sagt selv kikket på dem længe, da jeg synes det er svært at finde nogle herhjemme, som passer til kjolen og det hele. Og nu tænkte jeg, at jeg heller må få dem bestilt, da der jo går et par uger før prøveskoen kommer. Så skal den sendes retur og så går der endnu nogle uger inden den endelig sko kommer.. Skal jo også gerne nå at gå dem til.. :happy:

Det vil jeg se frem til med længsel :biggrin: Jeg bruger normalt en 40 så du må meget gerne fortælle om de er små i str. også.. iiih altså den sko ballade.. :huh:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Da H2B havde fået til opgave at stå for transporten fra kirken til fotolocation og tilbage til festen, da han en af hans kollegaer er tidligere medlem af amerikanerbil klubben i Skive. Og den vej igennem fik H2B et par nummerer til nogle stykker der kører bryllup kørsel, og er endt med at reservere denne smarte flyder af en Cadillac.

Det er en Cadillac DeVille Convertible 472 fra 1968

Så nu kan der sættes endnu et kryds på to do listen :biggrin:

post-69471-0-87008700-1389810643_thumb.p

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer