Rakama

Kender I denne DJ?

12 posts in this topic

Vi er ved at kikke lidt på musikker/DJ's fra vores område (Skive/Mors), og er faldet over Bryllups-DJ Henrik Bøgebjerg fra Grønhøj. Vil blot hører, om der er andre som kender til ham, eller eventuelt kan anbefale andre i området?

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Øh - Vi er jo nok flere som kunne sige det samme eller der var nogle som kunne sige det samme om os, men nu blev der jo ikke spurgt til erfaringer med forskellige DJs men om Henrik Bøgebjerg specifikt. :lol:

0

Sorry - My bad. Det havde jeg ikke lige bemærket. :lol: Jeg kender flere på de kanter men var jeg blevet spurgt om jeg kunne anbefale en i det område så havde det været Henrik. Det var også ham vi havde på til at spille et bryllup for os sidste sommer da vi blev ringet op af en frustreret brud lørdag morgen på årets måske største bryllupsdag fordi bandet havde måttet melde afbud (på grund af dødsfald). Ingen af de af vores egne folk som ikke var ude i forvejen kunne og der måtte også lidt overtalelse til da han umiddelbart havde taget en fri weekend og skulle hjælpe en med at flytte. Resultatet kan man læse på vores Facebook side:

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=462020793819340&id=270541436300611

0

Annonce ♥

Mener også at det var ham, som spillede til min venindes bryllup for et par siden, men har ikke lige haft tid til få hende spurgt. Men som sagt er det rart at hører noget possitiv omtale.

I ved tilfældigvis ikke hvad han ca. koster? Ved godt at det selvfølgelig kommer an på, hvor lang tid han skal spille osv., men det kunne være rart med en ca. ide..

0

Det kan jeg sige rimeligt sikkert for det var noget jeg talte med ham om så sent som sidste år hvor jeg var på de kanter. Han fortalte at han ville hæve sin pris til - jeg mener - ca. 7.000 kr. fra start til slut. Måske var det lidt højere. :lol: Vores pris havde såmænd nok ligget på det samme hvis vi havde drevet vores firma somham hvor det kun er ham selv der kører ud. Det handler om udbud og efterspørgsel. Når man kun kan spille et sted en aften er det meget naturligt at prisen sættes lidt højere. :lol: Men tal med ham/indhent et tilbud fra ham. :lol:

0

Det siger jeg til ham. :lol::lol: :lol: Nej der er (og skal være) forskel på en DJ løsning og eksempelvis en band/trio-løsning prismæssigt for der er flere folk i gang, hvor vi andre - de fleste af os i hvert fald - kun kører ud en mand og selvom vi da også har forberedelser m.v. så bruger musikerne alt andet lige længere tid på at øve og indlære nye numre.

0

Annonce ♥