Sign in to follow this  
Followers 0
Guest SaraDemant

Lokationer i Odense og omegn

9 posts in this topic

Kære med-brude,

Vi er i fuld gang med reseach til vores lokation for vores bryllups fest, men vi kan simpelthen ikke blive enige... Jeg vil super gerne leje Rosenbæk Huset i Odense Centrum, men min H2B synes det er upersonligt og uromantisk, at det ligger så centralt... Jeg tænker slet ikke i de ydre baner, men mere på lokalets fremtoning :-)

Vi vil så gerne finde et sted vi kan leje over en weekend, og selv sørge for mad, drikke m.m...

Er der nogen af Jer, der kender nogen lækre steder i Odense og omegn? :-)

0

Annonce ♥

Nu kommer jeg altså lige igen ;) Har han set hvor det ligger?? Det er et super hyggeligt område, inde bagved, med små vandløb og springvand. Masser af plads til parkering, det ligger uforstyrret, og det er vel kun en fordel det er centralt.. Så får i heller ikke så langt til hotel, folk kan nemt få en taxa osv.

0

Det er da mega hyggeligt og romantisk!! <3 <3 <3 Har han været der?

0

Kære piger - jeg må have ham med på slæb derind så han kan det i ægte live! ;-) er glad for at mit forslag får opbakning. Jeg synes også at det er et skønt lokale!! :-)

0

Annonce ♥

Ellers er der jo den mulighed at leje et sommerhus i stil med Allegården. Det er godt nok ikke helt billigt men I har alt for jer selv. Dog er der vist kommet nogle forholdsregler derovre som man nok lige skal studere en gang.

0

Vi havde lejet Allegården til vores bryllup, og jeg har kun positivt at sige om det. Vi fik maden fra eatmosfære, som også selv har nogle rigtig flotte og ny-renoverede lokaler lige uden for Odense: http://www.eatmosfaere.dk/

0

Kære piger - jeg må have ham med på slæb derind så han kan det i ægte live! ;-) er glad for at mit forslag får opbakning. Jeg synes også at det er et skønt lokale!! :-)

Vi holder der næste gang - det er jeg næsten overbevist om ;) Jeg elsker det lokale.

0

Og det gør vi også... han er overbevist :-D

0

Annonce ♥

JAAAAA sådan!! Har du ringet derind og spurgt om det er ledigt?

0