RikkeMy

Rikke-My & Mr. D - Beretningen fra vores store dag

800 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Sløret & nye kjolebilleder

Så fik jeg været inde og prøve kjolen igen og nu med en veninde som er gift og hun anbefalede mig at prøve et slør, selvom jeg egentlig ikke er meget for slør.. Men jeg faldt for det her helt simple slør som ikke er langt men som lige giver prikken over i'et, syndes vi i hvert fald :tunge:

Jeg synes lige, at jeg vil bryde stemningen her på min tråd med nogle fine billeder fra dagen, med og uden sløret :loveshower::loveshower::loveshower:

Du er SÅ smuk, og jeg synes helt klart, du skal have slør på - det fuldender i mine øjne hele looket :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årh hvor er du sød :lol::heart:

Det er rigtig dejligt at høre du også synes det skal være med slør. Da jeg tog det af, føltes det bare ikke så rigtigt... Jeg ved ikke hvordan jeg skal forklare det. Kan se du har prøvet at samme slør - tror jeg i hvert fald - men var så klog (og uimpulsagtig) at du ikke valgte at give 1500 bobs for det.

Jeg tænkte slet ikke så langt! (SUK) 1250 bobs, som du har sparet, er altså mange penge.. Men kan nærmest ikke holde tanken ud om at sige til dem jeg vil returnere det (selvom jeg ikke har fået det hjem endnu. Kjolen og det hænger i butikken indtil maj)

dilemma.... piv piv piv av min pengepung.... :unsure:

0

Del dette indlæg

Det er rigtig dejligt at høre du også synes det skal være med slør. Da jeg tog det af, føltes det bare ikke så rigtigt... Jeg ved ikke hvordan jeg skal forklare det. Kan se du har prøvet at samme slør - tror jeg i hvert fald - men var så klog (og uimpulsagtig) at du ikke valgte at give 1500 bobs for det.

Jeg tænkte slet ikke så langt! (SUK) 1250 bobs, som du har sparet, er altså mange penge.. Men kan nærmest ikke holde tanken ud om at sige til dem jeg vil returnere det (selvom jeg ikke har fået det hjem endnu. Kjolen og det hænger i butikken indtil maj)

Jeg har også svaret dig i min tråd, men mht. at fortryde det, så ville jeg nok tage en snak med dem om det, men vent til jeg har fået mit hjem, så jeg kan sige, om det er pengene værd :) Mariann (ekspedienten) var i hvert fald meget forstående, da jeg sagde, at deres slør var alt for dyrt for mig.

0

Del dette indlæg

Jeg har også svaret dig i min tråd, men mht. at fortryde det, så ville jeg nok tage en snak med dem om det, men vent til jeg har fået mit hjem, så jeg kan sige, om det er pengene værd :) Mariann (ekspedienten) var i hvert fald meget forstående, da jeg sagde, at deres slør var alt for dyrt for mig.

Jeg vil fatte mig med tålmodighed og jeg håber at det du har bestilt er perfekt !! Glæder mig til du får det hjem (bare en skam der er såååå langt til jylland, ellers var jeg f*ndme kommet forbi så jeg lige kunne mærke det :lol: )

De er rigtig søde i Lucca, det er nok ikke et problem. Det er bare mig, som er så absurd dårlig til sådan noget! Men jeg skal jo lære det... (tror jeg har et issue med at jeg har behov for folk kan lide mig.. også ekspedienter! åbenbart - total irriterende, kan jo være p*sse lige glad med om hun kan lide mig.. faktum er, jeg skal lade være med at bruge absurde mængder penge på noget der kan gøres ligeså godt til en billigere pris....)

Sig til hvis du har lidt overskud af nordjyde i dig som sælges billigt, jeg tager gerne i mod :tunge:

Redigeret af RikkeMy
0

Del dette indlæg

Super smuk

Fortsat super smuk kjole til dig!

- både med og uden slør

Smukke sko, desværre for høje i forhold til hvad vores højdeforskel tillader, men havde den selv i kiggerten -Du er meget smuk i din kjole

Hvor ser du fantastisk og strålende ud!!

Jeg synes sløret er den detalje der fuldender - det er meget smukt til dig

Super smuk kjole, du ser godt nok også glad ud.

super smuk kjole! og sikke du stråler i den -sløret er lige i øjet - passer fantastisk dertil

Jeg ved ikke lige hvor min hjerne er henne, men havde slet ikke set at I var så mange som havde skrevet på min tråd og skamrost mine billeder :oops:

Tusind tak, alle sammen, for jeres fantastiske søde ord og positivitet. Det gør mig sgu glad i låget :thumbsupsmileyanim: I er så skønne!!!

Benedicte kjolen er SÅ smuk til dig !

Du får lige en krammer fra mig! Det er uretfærdigt at du lige skal rammes af så meget ulykke dette efterår. Slet efteråret 2013 i din kalender og se frem til et godt 2014.

Taaark for krammer! og mht. efteråret 2013, så har du ret! Det er lige før det halvår bare bliver rvet ud af kalenderen...

Heldigvis er der ikke så lang tid tilbage, så må bare lige holde ud den sidste tid :wink:

Hej My.

Jeg har fuldt godt med, og har virkeligt ikke haft tid til at skrive. Hvor har det været et totalt trist efterår, virkeligt. Og det kan da kun blive bedre. Jeg håber det kommer til st køre i stor stil for dig nu, og du kan tænke på jeres bryllup og opleve en masse dejlige ting.

Men stor ros for kjolerne, du er sørme sjaskeme flot;-)

Jeg håber lykken til smiler dig - eller det GØR den.

Kram til dig.

Det kender jeg kun alt for godt, så det skal du slet ikke tænke på! Se selv mig her, jeg fanger kun halvdelen af det som foregår rundt om mig (inkl. BK - min egen tråd... hvis det så bare var en andens - men nej nej, min egen... doh! :blush: )

Det kan nærmest kun blive bedre herfra.. Det satser jeg i hvert fald på! Glæder mig til bryllup og det hele, selvom det er lidt svært at overskue... Men trøster mig med der er lang tid til! Så jeg behøves ikke stresse :wink:

Tak for rosen mht. kjolen, er også total in love hihihi :a1221: Hvilket vist også kan ses på mit lillepige-total thi hi fnis-ansigtsudtryk :biggrin:

Nu skal vi bare lige igennem julen, så skal det hele nok blive godt! :newyear:

Redigeret af RikkeMy
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tanker om dekorationer

BUM, så fik jeg kikket på dekorationer og har lavet et "lille" billede, som inspiration. Jeg er ret sikker på, at jeg vil noget med vandperler.. De er forholdsvist billige og jeg er super fascineret af dem! Men hvordan og hvorledes, er jeg enormt meget i tvivl om..

Farver osv. er selvfølgelig ikke som de skal være i forhold til vores tema, men idéen er der, og det er p.t. det jeg kikker på, da jeg til at starte med skal blive enig med mig selv (og H2B, men han er nu nem nok at få overtalt :wink: ) om hvordan det skal se ud - både på bordene men måske også sådan rundt omkring andre steder i lokalet, for at gøre det lidt mere specielt.. Der er ret forsamlingshus/banko-agtigt i lokalerne...

Jeg er sååå spændt på hvad I kommer med af tanker omkring det, og jeg vil også meget gerne høre hvad I hver i sær har tænkt jer til jeres store dag, bring it on!! :pokey:

post-68266-0-77650100-1386757381_thumb.j

Redigeret af RikkeMy
0

Del dette indlæg

Jeg har også valgt vandperler og de er noget så sjove og smukke at se på. Jeg kan rigtig godt lide de høje glas du har fundet og "ølglasset" med de blå perler.

Jeg vil lige tippe dig om at du kan få led lys vandtætte til 20 kr hvis du vil have lys i dekorationen, når mørket falder på. :wink:

0

Del dette indlæg

Ja jeg regner med at forsøge mig med lys. Mine perler er lilla og jeg tror det vil give en fin lille effekt at få dem til at lyse op. :biggrin:

Husk også at vand får perlerne til at flyde, så ikke sikkert at det er relevant for dig med lys. :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det forstår jeg ikke :) hehehe

Hvad har det med hinanden at gøre? :blush:

Haha jeg mener at hvis du skal have klare perler OG vand i vaserne, så vil perlerne flyde og man vil kunne se dioden stå alene i bunden af vasen hehe :wink:

post-64428-0-66930100-1386843875_thumb.j

Redigeret af Namak
0

Del dette indlæg

hmmm... måske jeg kunne proppe et led lys i bunden, så lilla vandperler og så klare vandperler- en rose ind i de klare perler, og så hælde vand på til sidst...

Tror du det er en god/dårlig ide? :help:

Redigeret af RikkeMy
0

Del dette indlæg

Jeg tror det er en fin ide for det er næsten det samme jeg har tænkt mig hehe. Jeg vil have afskårne blomster som stikker op fra vasen som normalt, men ideen er at sætte dem i vandperler i stedet for vand. Jeg kan ikke helt undgå vand for jeg tør ikke løbe an på om perlerne afgiver nok. så jeg regner med at putte 2-3 cm vand i vasen, men ikke så meget at det hele flyder væk. :wink:

Har du købt vandperler? Jeg spørger fordi du så kan eksperimentere lidt med hvordan de opfører sig i vand, så det er lettere at se sin egen ide. Jeg købte en spandfuld for ganske lidt. Du kan se i min tråd under vandperle linket på 1. side i tråden. De er ret sjove og kan bruges flere gange. (bare du husker ikke at bringe dem i nærheden af salt eller laver hul på den) :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har købt 6 forskellige slags som jeg har haft leget lidt med :tunge: De er super sjove! 3 slags lilla og nogle hvide og klare... Synes bare ikke de var så lilla som jeg gerne ville have dem... Måske dem med 3D effekten, de var flottest synes jeg...

Nu har jeg så sat dem i mine orkide'er og så får de lidt vand i ny og næ når perlerne bliver små igen.

Jeg tror godt der kan stå en enkelt eller to blomster i perler uden vand ved, de er nemlig rigtig våde... Umiddelbart for våde til mine orkideer kan lide det, men det må jeg lige finde ud af :wink:

Kikker forbi din vandperletråd en dag hvor jeg har lidt bedre tid, er (igen igen) hængt lidt meget op for tiden (suk!)

Kram My

0

Del dette indlæg

Du skal være velkommen. Det er godt at eksperimentere lidt så man finder den rette løsning. Og så fede synes jeg altså de er. Jeg synes også at de godt kunne have haft lidt mere spark i farven, dem jeg har købt og de er klart rigtig flotte i 3D. Jeg kan også rigtig godt lide de i jumbo str. Jeg tror jeg ender med at blande dem lidt, men nu må vi se.. :wink:

0

Del dette indlæg

Okey, (er total overspringshandling i dag.. burde lave lister med fejlkoder... men det må lige vente!)

Så er der vandperlebilleder !! BUM! - sagde det!

På de nederste billeder (hvis nogen undrer sig) Er der både færdige vandperler og der er nogle der ikke er - da jeg ligge puttede lidt ekstra i :thumbsupsmileyanim:

post-68266-0-11242000-1386853039_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bestilling af ting

Hihihih weee (kaster med konfetti og danser rundt om mig selv sådan her : :cheerleader3: )

Ja, jeg har jo været såååå god til at holde mig i skinnet, men nu - takket være Forlovet i Las Vegas, som har inspireret mig :wink: (og jeg kunne ikke stå for fristelsen længere...) - har jeg bestilt ting!

Og jeg har vovet mig ud i mine første 2 bestillinger på Etsy.

Et handmade headpiece som på billedet er sort og lilla, men jeg får det lavet i sort og kongeblå (som er min yndlingsfarve - f*ck at temaet er lilla, jeg vil ha noget blåt!)

og og og 108 stk lilla, hjerteformede klistermærker med teksten M & D 23.08.14 på :loveshower:

Jeg kan slet ikke vente på at det kommer med posten!!! iiiihihihi

post-68266-0-91546900-1387458653_thumb.j

Redigeret af RikkeMy
0

Del dette indlæg

Det er jo lige det! Og mit strømpebånd er ikke den helt rigtige blå farve.. og man kan jo ikke se det.... (er fyldt med gode undskyldninger :tunge: )

Og ja, nogen må jo tage skylden, når jeg er sådan en pussy :wink:

Men H2B overgav sig mhp. klistermærkerne, du kom med nogle gode anvendelsesmuligheder, den hoppede han på! hihihi :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer