RikkeMy

Rikke-My & Mr. D - Beretningen fra vores store dag

800 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Nu er jeg også i gang med øreringe… Jeg har plugs i ørene, og det er ikke lige sådan at finde plugs der er fine og bryllupsagtige på det danske marked, men i USA håndlaver de åbenbart masser i den dur.

Er i gang med at se om disse kan laves i min størrelse :thumbsupsmileyanim:

post-68266-0-40319300-1387483524_thumb.j

post-68266-0-82601700-1387483535_thumb.j

0

Del dette indlæg

Jeg glemte helt lige at smide links til dig med jumboperler.. her:

http://vandperlen.dk/shop/index.php?cPath=48&osCsid=9a8d21575f81676e903ea846c1f827c5

Billedet snyder en del de er meget flottere IRL, men som sagt den lilla er lidt fesen og lidt svagt farvet. Fede er de nu stadig og så sjove at holde da det er som at holde en kæmpe fast vanddråbe. :biggrin:

Tillykke med din etsy bestilling. Det kan jo gå hen og blive faaaarligt, med endnu en netshopper. Pas på det er vanedannende.. :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor spændende med headpiece - og hver er det fedt at de laver sådan nogle "special occation" ting som plugs :thumbsupsmileyanim:

Det er super fedt! Jeg er ovenud lykkelig, godt nok har jeg mine tatoveringer og plugs, men når man skal forfølge sin prinsessrdrøm, må det jo gerne kunne nedtones... Stod det til mig, ville vi nok have en detalje med sort i temaet generelt, men det lader H2B slet ikke høre tale om. Han er ret ovetroisk på det punkt... Men pyt - tilgengæld får jeg lov til at bestemme det meste andet.. og hvis ikke, så er han til at overtale... du ved, med lidt søde blink og et kækt smil :c166: hehehe

Jeg glemte helt lige at smide links til dig med jumboperler.. her:

http://vandperlen.dk/shop/index.php?cPath=48&osCsid=9a8d21575f81676e903ea846c1f827c5

Billedet snyder en del de er meget flottere IRL, men som sagt den lilla er lidt fesen og lidt svagt farvet. Fede er de nu stadig og så sjove at holde da det er som at holde en kæmpe fast vanddråbe. :biggrin:

Tillykke med din etsy bestilling. Det kan jo gå hen og blive faaaarligt, med endnu en netshopper. Pas på det er vanedannende.. :lol:

Tak for link, det er bare synd man ikke kan se dem hver for sig. Synes ikke billedet der gør det særlig godt. Jeg er i hvert fald sikker på, de er federe i virkeligheden.

Tak tak, ja jeg kan godt mærke afhængigheden komme snigende... Især nu her hvor jeg har fundet ud af, hvor sindssygt nemt det er på den der app Etsy har, og de gemmer mit kort, så skal bare trykke få gange, og så :oops:

Så My! Nu er der kun 8 måneder til! :loveshower:

Ser super spændende ud med alle de ting, du har bestilt fra Etsy! Og fedt, at der rent faktisk kan laves nogle plugs til dagen! Skal de så også være kongeblå ligesom headpiece'et?

Loui! Det er så meget en dag der skal fejres! 8 måneder!

OMG OMG OMG!!!!

Har bare lyst til at danse på bordene - kom alle sammen!

:bunny_4::bunny_4::bunny_4:

:jul4: Og så lige til slut, vil jeg gerne ønske alle jer som følger med på min ydmyge tråd (sammenlignet med mange af jer andres), en helt igennem fantastisk jul med dem i holder af.

Pas nu på med at :metteholm Vi skal jo gerne kunne passe vores kjoler når vi når til vores store dag, hver i sær! hihi :7himmel:

Hvor mange skal på bryllupsmesse i januar, og hvor i landet?

0

Del dette indlæg

Også glædelig jul til dig på denne 8 måneders dag:-) Det er netop utroligt fedt med test, og let!! Nåååh ja og dyrt i længden:-) Men hvem tænker på det, vi skal jo giftes. Yeah!

Vi skal til bryllupsmesse i januar, det er i Kbh og tror det bliver lørdag, lige umiddelbart:-)

0

Del dette indlæg

Så skal vi afsted nærmest samtidigt :) Vi tager også afsted til den i Kbh., men vi ved ikke lige hvilken dag endnu.

H2B har købt billetter til os :loveshower:

Er der nogen af jer som skal have runde borde? Og i så fald, hvordan gør I med dug til bordene?

Jeg overvejer at købe dem i udlandet, men ved ikke rigtigt…..

0

Del dette indlæg

Vi skal have runde borde til brylluppet, og har virkelig overvejet hvad vi skulle... Men nu har min faster tilbudt at betale for leje af duge og stof servietter, så overvejer bare at have 2 duge liggende på hvert bord så det dækker.. men er ikke helt afklaret med det endnu da jeg bestemt synes det ville være finere med duge der passer til de runde borde..

Har du fundet et billigt sted de forhandler runde duge???

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er der nogen af jer som skal have runde borde? Og i så fald, hvordan gør I med dug til bordene?

Jeg overvejer at købe dem i udlandet, men ved ikke rigtigt..

Vi skal have runde borde, og så lejer vi dugene ved det samme sted, som bordene er fra :)

0

Del dette indlæg

Vi skal have runde borde til brylluppet, og har virkelig overvejet hvad vi skulle... Men nu har min faster tilbudt at betale for leje af duge og stof servietter, så overvejer bare at have 2 duge liggende på hvert bord så det dækker.. men er ikke helt afklaret med det endnu da jeg bestemt synes det ville være finere med duge der passer til de runde borde..

Har du fundet et billigt sted de forhandler runde duge???

Jeg fandt nogle på ebay mener jeg, men fandt aldrig helt ud af, om de kunne sendes til dk. Vi vil også helst have duge som passer til bordene.. Det er bare lige det flottere..

Jeg overvejer at købe dem i udlandet, men ved ikke rigtigt..

Vi skal have runde borde, og så lejer vi dugene ved det samme sted, som bordene er fra :)

Smart! Det tror jeg desværre ikke vi har mulighed for, men kan godt være jeg lige må undersøge det..

Har også hørt at nogle renserier lejer duge og servietter ud...

0

Del dette indlæg

Årrh tak :) Jeg hygger bare lidt herinde :a1221:

Det er en rigtig dejlig dato! Når det bliver d. 23.08.14 er det to år siden min H2B og jeg var på vores første date :wink:

Jeg kigger din tråd senere, altid godt lige at følge lidt med og se hvordan andre vælger deres dag skal være :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

De er fine, men har disse: http://www.crazy-factory.com/product_info.php?products_id=4376

og dem ville jeg have brugt, men synes ikke de passer så godt til tema og det hele. Men fandt så dem med de lyselilla roser, og det er perfekt til temaet (plus jeg synes de er super fine)

Havde jeg haft bling bling tema, så havde dem jeg har været oplagte, ingen tvivl om det :wink:

0

Del dette indlæg

De er fine, men har disse: http://www.crazy-factory.com/product_info.php?products_id=4376

og dem ville jeg have brugt, men synes ikke de passer så godt til tema og det hele. Men fandt så dem med de lyselilla roser, og det er perfekt til temaet (plus jeg synes de er super fine)

Havde jeg haft bling bling tema, så havde dem jeg har været oplagte, ingen tvivl om det :wink:

Ja de er ret ens, men hvis lilla passer til jeres tema, så skal det da være dem :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kjolen

Jeg har længe kikket på kjoler. 90% af de kjoler jeg har set har været total no go. Nærmest alle sammen havde et eller andet over sig, som jeg bare ikke kunne lide. Jeg begyndte at blive i tvivl om, om det nogensinde ville ske, at jeg fandt "Kjolen".

Alle snakker om det, som om der kun findes én kjole og det er den eneste kjole for en. Og når man ser den, kan man mærke det dybt inden i!

Bla bla bli bli bla, som om det er sådan! - tænkte jeg...

Lige indtil i lørdags.

Jeg var med min dejlige veninde inde i Lucca Bride for at prøve kjoler for første gang. De var utrolig søde og havde spurgt om en masse ting i forvejen. Ikke bare om kjolen men der blev også spurgt lidt ind til mig og H2B.. hvilket type bryllup vi arrangerer osv.

Den første kjole jeg kom i var helt fantastisk. En rigtig prinsesse kjole som havde det helt perfekte snit så jeg ser dejligt tynd ud, heart-line og inden deller hverken på ryggen eller under armene. Der var tyl, der var sten, der var den smukkeste blonde og når jeg gik rundt i den føltes den helt fantastisk. Da jeg kikkede ind i spejlet skinnede alle stenene så hele kjolen glimtede fint. Jeg var total solgt! Samtidigt var det den her lille djævlestemme i mit indre, som mente at jeg var total impuls! Der er meget lang tid til brylluppet, så tag liiige en slapper! Sagde den lille stemme..

Jeg prøvede en anden kjole, men mens hun bandt den til mig, kunne jeg kun kikke forelsket på den første kjole. Den var bare helt speciel! Kjole nr. 2 var bare en kjole.. Bare! Den var da fin.. og selv ekspedienten kunne se min skuffelse i mit ansigt.

Efter nærmere snak med min veninde og nærmere omtanke (samt med øje for at kjolen var en outlet kjole fra 2013 kollektionen og dermed også til halv pris...) besluttede jeg mig for at købe kjolen. Pludselig kom det meget tæt på... Jeg skal F**king giftes! En blanding af glædes tårer og lettelses tårer piplede frem og jeg begyndte at grine som en lille skolepige ! (no shit!)

Dér.. lige dér vidste jeg, at det var det rigtige valg!

Nu hænger min fine kjole inde i butikken og jeg savner den (hvordan filan kan man savne en kjole?? nå- men det kan man åbenbart godt!)

Og så til de hurtige mobil-shots som min søde veninde hapsede mens jeg tossede rundt i kjolen :loveshower:

Hvor er den kjole smuk til dig :a1221:

Har du ikke tabt dig? - jeg har luret på jeres hjemmeside og synes du er meget slankere på billedet med brudekjolen kontra billederne på jeres hjemmeside :bunny_4::bunny_4:

0

Del dette indlæg

Åh hvor er du kær! :kiss: Tusind tak! :heart::heart::heart:

men nej, det har jeg (desværre) ikke... Faktisk var det en af hoved grundende til at jeg ikke var i tvivl om at det skulle være den kjole. Jeg ser så lækker og tynd ud i den! :cheerleader3:

Billederne på hjemmesiden er fra maj md. hvor jeg vejede ca. det samme som jeg gør nu. Måske vejede jeg et par kilo mindre der da jeg prøvede brudekjolen, men det burde ikke være noget der kan ses.

Faktisk, står jeg overfor den her nye livsstil som er så småt begyndt (jeg har syndet her til jul). H2B starter intensivt trænings og kostforløb op pr. i morgen og når han går amok, skal jeg nok hoppe med på vognen. Jeg er sådan en, som godt kan lade være med at købe det og ikke behøves :metteholm - MEN hvis det er i huset, og i sær hvis han sætter noget på bordet, så kan jeg ikke lade være...

Nu har jeg jo så fundet ud af, hvor usundt sukker er for min hormonbalance (jeg har pcos og bør derfor spise som en diabetiker) - Faktum er, vi gerne vil have en bebs! og jeg mener, som i - Meget gerne.

Da bebs ikke kom fremrykkede vi bryllup og i mellemtiden er jeg blevet undersøgt. Har fået konstateret PCOS og det er der vist ved at være styr på. Så nu passer vi på (!!!!) for jeg skal (kraftedme!) kunne passe min prinsessekjole om 239 dage!

Søde dejlige KimseBimse, hvor har du lavet den linje der tæller dagene ned? Den med fårene - den er simpelthen for cute! :a1221:

Redigeret af RikkeMy
0

Del dette indlæg

Forsamlingshuset er nu booket. I det nye år skal vi lige derind og have målt op til oppyntning med tyl osv. men ellers skulle det hele være på plads :bunny_4:

I får lige nogle hurtige billeder...

Er I interesserede i at se en plantegning? jeg laver gerne en ( -men må hellere gøre det i min fritid, istedet for på jobbet :floejt: )

post-68266-0-71159100-1388149519_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh hvor er du kær! :kiss: Tusind tak! :heart::heart::heart:

men nej, det har jeg (desværre) ikke... Faktisk var det en af hoved grundende til at jeg ikke var i tvivl om at det skulle være den kjole. Jeg ser så lækker og tynd ud i den! :cheerleader3:

Billederne på hjemmesiden er fra maj md. hvor jeg vejede ca. det samme som jeg gør nu. Måske vejede jeg et par kilo mindre der da jeg prøvede brudekjolen, men det burde ikke være noget der kan ses.

Faktisk, står jeg overfor den her nye livsstil som er så småt begyndt (jeg har syndet her til jul). H2B starter intensivt trænings og kostforløb op pr. i morgen og når han går amok, skal jeg nok hoppe med på vognen. Jeg er sådan en, som godt kan lade være med at købe det og ikke behøves :metteholm - MEN hvis det er i huset, og i sær hvis han sætter noget på bordet, så kan jeg ikke lade være...

Nu har jeg jo så fundet ud af, hvor usundt sukker er for min hormonbalance (jeg har pcos og bør derfor spise som en diabetiker) - Faktum er, vi gerne vil have en bebs! og jeg mener, som i - Meget gerne.

Da bebs ikke kom fremrykkede vi bryllup og i mellemtiden er jeg blevet undersøgt. Har fået konstateret PCOS og det er der vist ved at være styr på. Så nu passer vi på (!!!!) for jeg skal (kraftedme!) kunne passe min prinsessekjole om 239 dage!

Søde dejlige KimseBimse, hvor har du lavet den linje der tæller dagene ned? Den med fårene - den er simpelthen for cute! :a1221:

Woow, det jo helt vild :loveshower: Du jo simpelthen SÅ labre slank i din brudekjole - at jeg tænkte, du må have tænkt dig. Det skal DOG siges, at jeg udfra at dømme på billederne på hjemmesiden bestemt IKKE synes du var tyk .. MEN MEN, at du virkelig ser fit ud i kjolen :c166:

WHAT A DIVA :bunny_4:

Hey - det lyder helt fantastisk med den nye livsstil - og god idé at have det som fælles projekt. For ja, det er umuligt hvis det bliver stillet på bordet, i det hele taget umuligt hvis det bare er i huset. Jeg er selv CHOKOLADE elsker :wink: marabou mums..

Hvor det bare unfair med pcos. :shooter: Vil dog lige fortælle, at jeg har en veninde som har pcos i sværgrad, og fået afvide det ikke var muligt blive gravid, så derfor har hun aldrig brugt p-piller m.m. Men, hun er altså blevet gravid ved et one-night, så derfor har hun også valgt beholde barnet :cheerleader3: Jeg er sikker på der er håb for jer.

Hvad gør i hvis du bliver gravid inden? - Kan du så passe kjolen? :wink:

Jeg sender lige link på det med fårene :loveshower:

0

Del dette indlæg

Åh hvor er du kær! Tusind tak!

men nej, det har jeg (desværre) ikke... Faktisk var det en af hoved grundende til at jeg ikke var i tvivl om at det skulle være den kjole. Jeg ser så lækker og tynd ud i den!

Faktisk, står jeg overfor den her nye livsstil som er så småt begyndt (jeg har syndet her til jul). H2B starter intensivt trænings og kostforløb op pr. i morgen og når han går amok, skal jeg nok hoppe med på vognen. Jeg er sådan en, som godt kan lade være med at købe det og ikke behøves - MEN hvis det er i huset, og i sær hvis han sætter noget på bordet, så kan jeg ikke lade være...

Søde dejlige KimseBimse, hvor har du lavet den linje der tæller dagene ned? Den med fårene - den er simpelthen for cute!

Woow, det jo helt vild :loveshower: Du jo simpelthen SÅ labre slank i din brudekjole - at jeg tænkte, du må have tænkt dig. Det skal DOG siges, at jeg udfra at dømme på billederne på hjemmesiden bestemt IKKE synes du var tyk .. MEN MEN, at du virkelig ser fit ud i kjolen :c166:

WHAT A DIVA :bunny_4:

Hey - det lyder helt fantastisk med den nye livsstil - og god idé at have det som fælles projekt. For ja, det er umuligt hvis det bliver stillet på bordet, i det hele taget umuligt hvis det bare er i huset. Jeg er selv CHOKOLADE elsker :wink: marabou mums..

Hvor det bare unfair med pcos. :shooter: Vil dog lige fortælle, at jeg har en veninde som har pcos i sværgrad, og fået afvide det ikke var muligt blive gravid, så derfor har hun aldrig brugt p-piller m.m. Men, hun er altså blevet gravid ved et one-night, så derfor har hun også valgt beholde barnet :cheerleader3: Jeg er sikker på der er håb for jer.

Hvad gør i hvis du bliver gravid inden? - Kan du så passe kjolen? :wink:

Jeg sender lige link på det med fårene :loveshower:

Heheh jamen tak tak, hvor er du sød :lol: Det er jo altid rart med komplimenter! Og ja, at jeg ser så fit ud i kjolen, vil jeg gerne give dig ret i. Ikke for at lyde selvoptaget eller noget, tværtigmod - jeg synes designeren har skabt kjolen på den måde, og det er super fedt, det er lige præcis det jeg har drømt om! Men jeg må hellere begynde at træne alligevel.. det skulle jo være så sundt :tunge:

Jeg er også stor fan af chokolade, men det er ok med mig at det kun er til særlige lejligheder jeg må spise det. Man ved jo godt det ikke er sundt for en, og det hele handler jo i bund og grund blot om vaner...

Mht. PCOSen så er jeg også fortrøstningsfuld. Det virker ikke til, at jeg har det i så svær grad igen, så det skal nok gå alt sammen. Vi beskytter os indtil videre... I hvert fald til en gang i foråret. Både så jeg kan være i kjolen men også fordi jeg ikke magter at være højgravid til mit bryllup :) Skal jo være i stand til at :bunny_4: hehehe

Det var ærgeligt du ikke kunne finde linket med de der mega søde får, men tak for forsøget i hvert fald :wink:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer