RikkeD

søsterne grene tip

12 posts in this topic

Så var jeg lige et smut i søsterne grene igår. Selvfølgelig faldt jeg over lidt lækre diy ting =)

Jeg fandt en border punch der passer perfekt i bryllups tema til kun 29, 40 kr =)

Et falseben til kun 4, 84 kr =)

Derudover var der masser af papir og andre lækre diy materialer.

Til de der måske ikke har lyst til at sidde og lave pom pom'er er der fine færdige til små penge =)

post-62315-0-47045800-1382869764_thumb.j

0

Annonce ♥

Og til de penge er det jo bare år få købt det hjem =)

0

Har også købt nogle af deres falseben men synes ærligt ikke de er noget værd! Så selv ikke til en femkrone, vil jeg anbefale dem!

0

OK øv, har ikke selv nået at afprøve dem endnu =)

0

Annonce ♥

Jeg har også købt falsebenet, men synes desværre heller ikke at den fungerer. Jeg er i stedet begyndt at bruge enden af en neglefil, hvilket fungerer helt perfekt :biggrin:

0

Jeg har også købt den border punch, den er fin og så tusindvis af hvide og råhvide pompom's i tre forskellige farver

0

Genialt når man kan finde fine ting til få penge ;)

0

Annonce ♥

jeg købte os sådan en puncher til mine invitationer og lidt under halvvejs inde i dem gik den i stykker og kan ikke finde den nogen steder igen. Så bare lige en advarsel sørg for det ikke er for tykt og/ eller køb en ekstra hvis du ved du skal lave mange. Kan godt være jeg bar var uheldig med den jeg havde, men stadig rigtig øv.

0

hvad bruger man falseben til????

Det er til at "ridse" kartonen hvor der skal være buk. Fx på invitationer =)

jeg købte os sådan en puncher til mine invitationer og lidt under halvvejs inde i dem gik den i stykker og kan ikke finde den nogen steder igen. Så bare lige en advarsel sørg for det ikke er for tykt og/ eller køb en ekstra hvis du ved du skal lave mange. Kan godt være jeg bar var uheldig med den jeg havde, men stadig rigtig øv.

OK det er da møg træls :( varer jo længe endnu før jeg skal bruge den så ved ikke om min også er dum.

0

Har også border punchen, den er fin :-) Husk I også kan bruge de små udstansede hjerter til, at dekorere med :-)

0

Så er det ikke kun mig, der synes at det falseben ikke er optimalt. Troede det var mig, der var helt væk fra vinduet;) Det er alt for "tykt" til at lave fine kanter, så neglefilen var da en god idé. Nogen der ved om Søstrene G stadig har pomponerne?

0

Annonce ♥