Sign in to follow this  
Followers 0
FrkClausen

Fotograf i sydjylland?

8 posts in this topic

Hej med Jer :)

Er der nogen, som kan anbefale en god fotograf til rimelig penge i sydjylland og omegn?

Vi skal giftes i Kolding, og vi betaler gerne for transport for den rigtige fotograf ;)

Jeg forstiller mig at fotografen skal deltage ved vielsen, reception og derefter bryllupsfotografering :)

Håber på mange forslag, på forhånd tak.

0

Annonce ♥

Hej :)

Vi har valgt Jesper Albrechtsen :) vi skal giftes i Haderslev og han kommer fra Kolding. Vi har mødt ham og taget prøvefotos og vi er super glade for at det blev ham! :D du kan jo prøve at kigge på hans hjemmeside: http://www.afoto.biz

Mvh Katrine

0

Vi har valgt Applepark, som kommer fra Odense. Jeg har kun hørt godt om ham, og så er han superbehagelig :)

Du kan se hans hjemmeside her: http://www.applepark.dk/

0

AppleParke er rigtigt dygtig. Han tog billeder til min søsters bryllup for et par år siden :)

Vi har selv booket Jesper som også virker rigtig dygtig og er vild med hans billeder, så ham vil jeg også anbefale :)

Edited by sommer09
0

Annonce ♥

Judy, som kommer fra Kolding, kan desværre ikke huske mere men du kan Google hende

Ellers Lasse lagoni

Eller fotograf Jannie fra Brørup

0

Vi skal have taget billeder med Judy på lørdag - hendes firma hedder Fotostylisten.

Jeg er sikker på hun nok skal gøre et super job, og er vild med at der i kirken er to fotografer på så vi både får min reaktion og h2b's når jeg kommer op af kirkegulvet.

0

Tina Liv! Uden tvivl én af de bedste! :)

0

Annonce ♥