lisbethbakholdt

Efterårsbryllup

45 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Ja jeg er også virkelig glad for det endte med efterår, var ellers først hooked på sommerbryllup, men vi kunne ikke selv bestemme hvornår vi ville få feststedet og det er et sted der er meget svært at få så det afhang af det... Nu er jeg super glad for datoen og kunne ikke forestille mig en anden😊 begge børn har fødselsdag om sommeren så det er også rart at deres fødselsdage ikke drukner i bryllupsplanlægning...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Øv total nedtur her til aften... Fortalte min veninde vores dato og hun siger at de ikke kan komme fordi de allerede er blevet inviteret til et andet bryllup den dag som de har sagt ja til... Hvor tidligt har i sendt invitationer ud? Jeg tænkte vi havde go tid til det da der er næsten et år til, men det kan da godt være vi er ved at have travlt hvis ik vi vil have alt for mange afbud..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan bedst lide nr 2 og så selvfølgelig påfuglene ;)

M.h.t. farvetemaet er begge gode bud, jeg ville nok tage den med petroleum (Big surprise hvis man har set mit tema)!

Øv med veninden, det var godt nok tidligt! Tror de fleste sender invitationer ud ca. 1/2 år før, men ved nogle sender save-the-date kort ud så snart de ved hvilken dato det bliver og hvilket farvetema de vil have, for at få færrest mulige afbud.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv total nedtur her til aften... Fortalte min veninde vores dato og hun siger at de ikke kan komme fordi de allerede er blevet inviteret til et andet bryllup den dag som de har sagt ja til... Hvor tidligt har i sendt invitationer ud? Jeg tænkte vi havde go tid til det da der er næsten et år til, men det kan da godt være vi er ved at have travlt hvis ik vi vil have alt for mange afbud..

Hvis i har dato på plads så send save The date ud med mail til dem i vil være helt sikre på kommer. I behøver jo ikke lave nogen der skal sendes. Men ellers send dem med julekortene =) 2 fluer mediet smæk ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sidder lige på vej hjem fra det mørke Jylland og tænker på hvor meget jeg glæder mig til vores bryllup.. Tænk at man kan blive så bidt af at planlægge bryllup!?!? Det kommer godt nok bag på mig! Er egentlig glad for jeg har fundet kjolen inden der gik zilla i mig he he... Synes heldigvis stadig den er helt perfekt😊

Tror dog manden min synes jeg går lige lovlig meget op i det her planlægning og bruger lidt for meget tid på det, men sådan er det!

Men sjovt som tingene ændrer sig når man går igang med planlægning. Først sku det være så fjernt fra traditionelt bryllup som muligt og jeg ville ikke engang have en brudekjole, og jeg ville da slet ikke bruge penge på noget så åndssvagt som at få sat hår! Nu har jeg brudekjole, overvejer endda slør!! Og skal da helt klart have sat mit hår... Zilla hilsner herfra😊

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke en fin planlægningstråd! Jeg er vild med guld og naturtemaet som jeg jo også selv har!:) Jeg synes, ligesom gybbelgobbel at det lyder rigtig fedt at spæde det op med lidt petrol, men den farve har jeg nu også en stor forkærlighed for..

Puh, jeg kender godt det der med at være fuldstændig overrasket over sig selv og hvor meget man pludselig kan gå op i bryllupsplanlægning! Da jeg startede med at tænke over det, efter vi var blevet forlovede, skulle det bare være så anderledes og utraditionelt som muligt. Men jo længere tid der går, jo flere traditioner kan jeg pludselig godt leve med og se det fine i(og sørme om ikke også min kjole endte med at være ganske bryllupsagtig:) ).. Så det er altså lidt mærkeligt:D Min kæreste synes helt sikkert også at jeg bruger for meget tid på det, men det er så her at bryllupsklar kommer ind i billedet :)

Og så vil jeg sige at jeg synes at guld er super oplagt til efteråret, jeg sidder i hvert fald tit og kommer på ideer med den farve som jeg dog ikke synes passer til mit sommerbryllup, men som ville passe super til et efterårsbryllup.. Det er nok hovedsageligt guldsprayede ting, som grene, kogler og blade.. Jeg siger til når jeg kommer i tanke om flere:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer