Victoria.11

Anbefal den BEDSTE foundation!

30 indlæg i dette emne

Ja nu finder jeg ud af, at Clinique er stoppet med at lave min all-time favorite mineral Foundation pudder :td::boohoo:

Så har virkelig brug for gode råd nu!! Skal have en ny Foundation, både som jeg kan bruge til dagligt, men jo bestemt også til min bryllupsdag! Den skal virkelig holde længe og få ens hud til at se silkeblød ud!

Hvilken kan du anbefale??? :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lige begyndt på glominerals. Jeg har pigmentfejl og sådan lidt grov hud. Den er perfekt, og huden ser silkeblød ud. Og så ligger den godt på huden og ikke som et lag. Den koster 425 kr. og kan købes ved kosmetologer. Jeg har også prøvet pudderen, den er også bare god.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg planlægger selv at lægge min makeup til mit bryllup, så derfor har jeg researchet en del og fundet frem til,

at jeg vil investere i Mac Face and Body Foundation. Til dagligt bruger jeg BB-cream, men Face and Body har en lang holdbarhed og er uden spf.

Det er faktisk ret vigtigt, at du bruger så få som muligt - helst ingen produkter - med spf på din store dag, da spf skaber genskær ved fotografering.

Held og lykke med jagten! ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg planlægger selv at lægge min makeup til mit bryllup, så derfor har jeg researchet en del og fundet frem til,

at jeg vil investere i Mac Face and Body Foundation. Til dagligt bruger jeg BB-cream, men Face and Body har en lang holdbarhed og er uden spf.

Det er faktisk ret vigtigt, at du bruger så få som muligt - helst ingen produkter - med spf på din store dag, da spf skaber genskær ved fotografering.

Held og lykke med jagten! ;)

Jeg planlægger selv at lægge min makeup til mit bryllup, så derfor har jeg researchet en del og fundet frem til,

at jeg vil investere i Mac Face and Body Foundation. Til dagligt bruger jeg BB-cream, men Face and Body har en lang holdbarhed og er uden spf.

Det er faktisk ret vigtigt, at du bruger så få som muligt - helst ingen produkter - med spf på din store dag, da spf skaber genskær ved fotografering.

Held og lykke med jagten! ;)

Den tror jeg da helt sikker jeg skal på jagt efter....lyder som en med potitentiale i :thumbsupsmileyanim: Ser ud som at prisen også er overkommelig....havde godt læst det med spf, så det er da perfekt :thumbsupsmileyanim: Hvor kan man købe den henne? Matas måske?

Vil helst ikke op og give over 3-400 for en Foundation :unsure:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også hørt en masse godt om Mac, og som Victorias Secret siger, er makeup bare en af de ting, man helst ikke skal gå ned på mht. kvalitet, og da slet ikke til brylluppet. Hvis jeg selv skulle lægge min makeup den dag, ville jeg hellere investere en del penge i få kvalitetsprodukter end samme mængde penge for mange produkter, der ikke er i så god kvalitet.

Hvis du bor i nærheden af Aarhus, har de også lige fået en afdeling med Mac i Salling :)

Redigeret af Camils
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min absolutte favorit er Estée Lauder "Double Wear light" , den er utrolig holdbar, giver en flot finish og ser brand godt ud på billeder.

På vores bryllupsdag, brugte jeg en "prinsesse ampul" fra Guinot (mirakel middel siger jeg bare), og så havde jeg "Photo finish primer" fra smashbox. Hvilker gjorde at man ikke fik det hvide skær, som man kan ende op med især på billeder.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lidt gammel tråd, men... Jeg oplever, at det at finde en god foundation er meget individuelt. Jeg har f.eks. endnu ikke klaret at finde en, som ikke sætter sig i kager på min hud. Jeg får simpelthen girafmønster i foundationen, hvor min egen hud kigger igennem sprækkerne. Og det er uanset hvor velfugtet min hud har været inden. Pudder er endnu værre... Men jeg giver ikke op - jeg VIL finde noget min hud kan lide!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lidt gammel tråd, men... Jeg oplever, at det at finde en god foundation er meget individuelt. Jeg har f.eks. endnu ikke klaret at finde en, som ikke sætter sig i kager på min hud. Jeg får simpelthen girafmønster i foundationen, hvor min egen hud kigger igennem sprækkerne. Og det er uanset hvor velfugtet min hud har været inden. Pudder er endnu værre... Men jeg giver ikke op - jeg VIL finde noget min hud kan lide!

Hmmm, har du prøvet at bruge en primer inden du tager foundation på? Hvilke har du prøvet og hvilken hudtype har du? :)

Redigeret af AsmaaF
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lidt gammel tråd, men... Jeg oplever, at det at finde en god foundation er meget individuelt. Jeg har f.eks. endnu ikke klaret at finde en, som ikke sætter sig i kager på min hud. Jeg får simpelthen girafmønster i foundationen, hvor min egen hud kigger igennem sprækkerne. Og det er uanset hvor velfugtet min hud har været inden. Pudder er endnu værre... Men jeg giver ikke op - jeg VIL finde noget min hud kan lide!

Hmmm, har du prøvet at bruge en primer inden du tager foundation på? Hvilke har du prøvet og hvilken hudtype har du? :)

jeg har prøvet med en primer, men enten giver det ikke et synderlgt anderledes resultat, eller også synes jeg det hele lægger sig som maske henover ansigtet og ser meget unaturligt ud... Har ikke lige styr over alle de forskellige typer jeg har prøvet, og min hudtype i ansigtet er vist meget blandet.. Forholdsvist store porer, meget tør visse steder, andre steder mere fedtede i det...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
jeg har prøvet med en primer, men enten giver det ikke et synderlgt anderledes resultat, eller også synes jeg det hele lægger sig som maske henover ansigtet og ser meget unaturligt ud... Har ikke lige styr over alle de forskellige typer jeg har prøvet, og min hudtype i ansigtet er vist meget blandet.. Forholdsvist store porer, meget tør visse steder, andre steder mere fedtede i det...

Jeg har nemlig lidt samme problem med min hud, og i hverdagene har jeg løst det ved at bruge Garnier BB creme hvor jeg ikke har brug for meget dækning. Til lidt mere specielle begivenheder bruger jeg MAC's Studio Fix foundation, der er god til blandet hud. Jeg påfører al min foundation med en slags "stippling" børste, hvilket fungerer rigtig godt for min hud, og for de store porer jeg har. Jeg har to som jeg er rigtig glad for, en fra Sigma Cosmetics, og en fra Real Techniques, begge kan købes på nettet. Ellers så tror jeg også MAC har en, men ved ikke lige hvor god den er :) Jeg afslutter med en buffer børste og en god dækkende pudder, som fx Studio Fix Powder. Giver et let og naturligt udseende. Prøv den foundation hos MAC i Magasin nden du køber den, og se hvordan den fungerer på din hud :)

Real%2BTechniques%2BStippling%2BBrush%2B

Redigeret af AsmaaF
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Drengepigen her sidder og blinker undrende med øjnene.... Det lyder indviklet... Øhm... Har overhovedet ikke forstand på alt det der med forskellige børster og den slags, men det lyder som om jeg skal besøge mac i magasin... Kan man god påføre Foundation med børste? Bliver børsten ikke helt fedtet og sovset ind?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Drengepigen her sidder og blinker undrende med øjnene.... Det lyder indviklet... Øhm... Har overhovedet ikke forstand på alt det der med forskellige børster og den slags, men det lyder som om jeg skal besøge mac i magasin... Kan man god påføre Foundation med børste? Bliver børsten ikke helt fedtet og sovset ind?

Jeg syntes klart man får det bedste resultat med pensel. Og jo, den bliver fedtet og sovset ind haha, men du vasker den jo i lunkent vand og en mild sæbe, så bliver den ren og blød igen.

Redigeret af Victorias secret
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg planlægger selv at lægge min makeup til mit bryllup, så derfor har jeg researchet en del og fundet frem til,

at jeg vil investere i Mac Face and Body Foundation. Til dagligt bruger jeg BB-cream, men Face and Body har en lang holdbarhed og er uden spf.

Det er faktisk ret vigtigt, at du bruger så få som muligt - helst ingen produkter - med spf på din store dag, da spf skaber genskær ved fotografering.

Held og lykke med jagten! ;)

Jeg bruger præcis det samme! MAC's face and body er super god, findes i rigtig mange farver og så får man en del for pengene (det er nogle ret store flasker). Ellers kører jeg BB fra Loreal til hverdag (på tilbud i Føtex til 50kr i denne uge). Til brylluppet skal jeg helt sikkert have en foundation på, der holder lidt bedre end BB ;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Drengepigen her sidder og blinker undrende med øjnene.... Det lyder indviklet... Øhm... Har overhovedet ikke forstand på alt det der med forskellige børster og den slags, men det lyder som om jeg skal besøge mac i magasin... Kan man god påføre Foundation med børste? Bliver børsten ikke helt fedtet og sovset ind?

Jeg syntes klart man får det bedste resultat med pensel. Og jo, den bliver fedtet og sovset ind haha, men du vasker den jo i lunkent vand og en mild sæbe, så bliver den ren og blød igen.

Du skal bare vaske børsten en gang imellem, så bliver den helt fin igen. Det giver det bedste resultat, jeg bliver helt mærkelig i hovedet hvis jeg påfører noget med fingrene :tunge:

Aha! Jeg er altså en novice indenfor dette, men jeg har da heldigvis en kusine der lige har deltaget i DM i Skillz eller hvad det nu hed... Hvor hun lagde make-up på en brud, så hende må jeg da kunne få nogle fif af - hun er også frisør! Dejligt med den slags kusiner!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Pensel eller svamp, det giver to forskellige resultater, og for det ikke skal være løgn, så er der forskellige svampe og pensler, der giver forskellige resultater! - det er ikke nemt.

Der er en grund til at MAC bliver brugt af make up artister over hele verdenen, som ikke er betalt af et firma for at bruge deres produkter.

Jeg er uden tvivl en MACaholic, det er en fornøjelse at bruge og arbejde med!,

Men husk, forarbejdet betyder også rigtig meget! Velfugtet hud og primer er alfa omega for noget der skal holde sig lækkert hele dagen...

Gå uden om airbrush, da det er svært at rette på i løbet af dagen

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil gerne prøve Mac i god tid inden brylluppet. Må gerne dække pænt da jeg har pigmenthalløj trods hysterisk brug af solcreme og samtidig se naturlig ud. Ellers normal hud. Forslag modtages gerne :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer