Tullen

Er der nogen der har erfaring med at handle fra ctiparty.dk?

8 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vi har købt vores gæstebog derfra. Det gik hurtigt med levering og den er rigtig fin. Dog er det faktisk et ringbind, hvor siderne kan tages ud. Det stod der ikke noget om på siden. Tror dog at du ikke skal tage tilbudsprisen så alvorligt, da det ligner de altid er på tilbud :)

0

Del dette indlæg

Vi har købt vores gæstebog derfra. Det gik hurtigt med levering og den er rigtig fin. Dog er det faktisk et ringbind, hvor siderne kan tages ud. Det stod der ikke noget om på siden. Tror dog at du ikke skal tage tilbudsprisen så alvorligt, da det ligner de altid er på tilbud :)

Tak for dit svar.

Ja beskrivelserne er ret så mangelfulde og virker mest af alt som en (dårlig) oversættelse af produktbeskrivelsen. Til gengæld kan nogen af priserne jo sammenlignes med "kinapriser" men uden told og halløj så tænker lidt om man skulle prøve... Og de har både gode og dårlige anmeldelser så tænker umiddelbart jeg tør prøve for småbeløb og så omvendt kan forvente dårlig service hvis der bliver problemer med lige min levering. Tror jeg tygger lidt videre på ideen og håber på flere erfaringer herinde fra...

0

Del dette indlæg

Jeg har købt topfigur og nogle andre småting derinde. Der var ingen problemer i handlen, og kvaliteten levede op til forventningerne (de var ikke helt store, fordi jeg fandt tingene billigt, men det var det vigtigste for mig)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej alle. Vi læser lige med her, da vi altid gerne vil høre vores kunders mening så vi kan blive endnu bedre. Man kan roligt handle hos os. I modsætning til mange andre web-shops er vi e-mærket, og det i sig selv giver strenge krav vi skal leve op til, samt tryghed for vores kunder. Vi arbejder på at få vores tekster gjort mere informative, i takt med at vi får nye vare. Vi vil gerne invitere jer alle ind i vores shop, og tilbyde 10% i rabat ved blot at klikke her :

http://www.ctiparty.dk/shop/frontpage.html?SalesDiscountCode=10%rabat

Linket giver automatisk 10 % i Rabat når du går til indkøbskurven.

Vi vil også gerne invitere jer til til at se med på vores facebook https://www.facebook.com/Ctiparty.dk?ref=hl , samt tilmelde jer vores nyhedsmail hvor der er gode rabatter og særtilbud at opnå når vi hver 14 dag sender ny nyhedsmail.

Samtidig vil vi benytte lejligheden til at ønske alle en god jul og et godt nytår.

Med venlig hilsen Mona CTI Party.

Jamen tak for det, jeg venter nu også bare på jeg får sparet lidt penge sammen og så vil jeg købe et par småting. For priserne er da i hvertfald til at have med at gøre... ;)

0

Del dette indlæg

Fik endelig bestilt en masse småting den anden dag og blev glædelig overrasket da postbuddet allerede i dag dukkede op med en kasse fuld af fine ting.

Der var flere ting hvor jeg bare bestilte en enkelt pakke for lige at se farve og kvalitet og er også her glædelig overrasket -det er simpelthen så fint så jeg kan sagtens bestille mere så jeg har nok til navneskilte, bordnummerskilte osv.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer