Rose90

Romantik og hygge - Personlige takkekort + en lille stor nyhed :)

992 indlæg i dette emne

Hmm, hvad ved de H2B'ere om farver, ha ha :D Ved nærmere eftertanke tror jeg faktisk også, jeg ville droppe den rosa - men EEEELSKER peach og vores farvetema er sjovt nok bygget op in den farve ;) Både den orange peach og lyserøde peach. Derudover har vi guld og creme-farver og kører gammelt bog tema, så det er jo næsten det samme som jeres naturfarvet. Så kommer der enkelte detaljer af mint rundt omkring.

Ja stilen er ret tæt på det vi forestiller os :lol: I har virkelig også stedet til det!!! Vi skal "bare" være i telt, men der er meget grønt omkring, så en masse trædetaljer er oplagt synes vi :) Tror jeg tager forbi en blomsterhandler og køber nogle blomster i de farver vi tænker og så ser det imod noget bronze-farvet :) Min moster synes slet ikke vi kan bruge bronze, men at sølv/zink/alu er bedre... Så det må jeg også se det med.. Det er nok rigtigt at sølv umiddelbart går bedre til (?) - men kan bedre lide den varme farve i kobber :) .......... Især når vi er i et hvidt telt :rolleyes:

Du kan sagtens den bronze i min verden, synes den er skøn til de sarte og pastellerne :) men er også selv med på vognen dog i guld, det er heller ikke alle der forstår den, men er SÅ ligeglad, det er trods alt vores bryllup og ikke deres :wink:

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jaaa helt sikkert ! :huh:Det er jo også kun fordi jeg har bedt hende om hjælp, fordi hun er så kreativ og dygtig til at pynte :heart: :heart: Og vi er også enige om alt, det er bare lige denne her bronze, som hun ikke kan lide... Og jeg kan bare ikke se at det er galt :huh: :rolleyes: Vi var forbi en blomsterforretning her til aften og hun sagde vi bare skulle komme tilbage med en bronze-dims og så kunne vi holde blomster op til den og se hvordan det ser ud :)

0

Del dette indlæg

Altså i følge gammel overtro bringer bronze/kobber lykke - det er derfor man skal have en sixpenny (eller en anden kobber mønt) i sin sko. Så synes da bronze går mega godt som bryllupsfarve ;) Og udover det, så er det jo ved at være en af sæsonens hotteste farver ;) Så det er da helt sikkert DIG der har fat i den lange ende med det bronze! Man behøver da ikke gøre som alle andre! Her er nogle billeder jeg tog til Celina Christensens brudedag - masser bronze i bordopdækningen:

post-65394-0-93045800-1389642461_thumb.jpost-65394-0-51393100-1389642493_thumb.jpost-65394-0-63883600-1389642517_thumb.jpost-65394-0-00013000-1389642533_thumb.jpost-65394-0-58644100-1389642552_thumb.j

Hende der havde dækket bordet sagde, at det var en god ide at købe ledninger, da det er mange gange billigere at tage kobberet ud af dem, end at købe kobbertråd i hobbyforretninger ;)

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså i følge gammel overtro bringer bronze/kobber lykke - det er derfor man skal have en sixpenny (eller en anden kobber mønt) i sin sko. Så synes da bronze går mega godt som bryllupsfarve ;) Og udover det, så er det jo ved at være en af sæsonens hotteste farver ;) Så det er da helt sikkert DIG der har fat i den lange ende med det bronze! Man behøver da ikke gøre som alle andre! Her er nogle billeder jeg tog til Celina Christensens brudedag - masser bronze i bordopdækningen:

Hende der havde dækket bordet sagde, at det var en god ide at købe ledninger, da det er mange gange billigere at tage kobberet ud af dem, end at købe kobbertråd i hobbyforretninger ;)

Nåårh mange tak :loveshower: Det vidste jeg faktisk ikke, så holder vi fast i bronze :) Flotte billeder, det er fedt - har været svært at finde sådan voldsomt mange billeder med kobberopdækning!! :) Genialt trick med ledninger - havde ikke gættet at det var billigere :o

0

Del dette indlæg

Hmm, hvad ved de H2B'ere om farver, ha ha :D Ved nærmere eftertanke tror jeg faktisk også, jeg ville droppe den rosa - men EEEELSKER peach og vores farvetema er sjovt nok bygget op in den farve ;) Både den orange peach og lyserøde peach. Derudover har vi guld og creme-farver og kører gammelt bog tema, så det er jo næsten det samme som jeres naturfarvet. Så kommer der enkelte detaljer af mint rundt omkring.

Ja stilen er ret tæt på det vi forestiller os :lol: I har virkelig også stedet til det!!! Vi skal "bare" være i telt, men der er meget grønt omkring, så en masse trædetaljer er oplagt synes vi :) Tror jeg tager forbi en blomsterhandler og køber nogle blomster i de farver vi tænker og så ser det imod noget bronze-farvet :) Min moster synes slet ikke vi kan bruge bronze, men at sølv/zink/alu er bedre... Så det må jeg også se det med.. Det er nok rigtigt at sølv umiddelbart går bedre til (?) - men kan bedre lide den varme farve i kobber :) .......... Især når vi er i et hvidt telt :rolleyes:

Jeg synes kobber/bronze er the way to go, det giver et varmt skær, i modsætning til sølv/zink/alu som efter min mening kommer til at virke lidt koldt. Men vi har selvfølgelig også valgt rosaguld (en kobber/guld legering) til vores vielsesringe :floejt:

0

Del dette indlæg

Jeg synes kobber/bronze er the way to go, det giver et varmt skær, i modsætning til sølv/zink/alu som efter min mening kommer til at virke lidt koldt. Men vi har selvfølgelig også valgt rosaguld (en kobber/guld legering) til vores vielsesringe :floejt:

Tak det er godt at høre at vi ikke er helt galt på den ift. bronze! :) Så gider jeg slet ikke overveje sølv/zink/alu mere :) Så skal det bare afprøves, om det duer med trædims og creme, rose, støvet grøn og lilla blomster. Jeg afprøver det med det lilla og så tager jeg et billede og oploader her, (hvis jeg stadig ikke kan se det dårlige med lilla), og så kan folk fortælle om det er grimt ^^ Det er rart at få input, for synes godt jeg kan stirre mig blind på det :)

Ihh det lyder flot med de ringe :loveshower:

Redigeret af Rose90
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bronze er totalt et hit... Så det synes jeg helt sikkert du skal holde fast ved - hvad alle andre jo også efterhånden har fortalt dig, men jeg vil også være med! :tunge:

Det bliver jo super hyggeligt med varme og rolige farver!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bronze er totalt et hit... Så det synes jeg helt sikkert du skal holde fast ved - hvad alle andre jo også efterhånden har fortalt dig, men jeg vil også være med! :tunge:

Det bliver jo super hyggeligt med varme og rolige farver!

Hihi der kan ikke være for mange gentagelser!! :lol: Det er også lykkedes at skrive nogle forskellige billeder sammen med bronze farver nu, så foruden de ovenstående har vi fundet dem på billedet. Og synes ikke at nogen af dem skriger i øjnene :) Vi skal nok finde noget der passer og som ikke lige er gult :)

post-70770-0-84649200-1389719301_thumb.p

0

Del dette indlæg

:heart: Sko :heart:

SÅ DUKKEDE DE OP!!! :lol: :lol: :lol: Godt nok ½ nummer for store, men håber håber håber at de passer alligevel :) :) De var ellers kun i str. 42, men en må have sendt deres 36½ retur - uhhhh :lol: Så krydser jeg fingre :) Normalpris 1699 kroner - med 70 % rabat og rabatkode koster de 409 kroner - :thumbsupsmileyanim:

post-70770-0-30005600-1389739831_thumb.p

0

Del dette indlæg

:heart: Sko :heart:

SÅ DUKKEDE DE OP!!! :lol: :lol: :lol: Godt nok ½ nummer for store, men håber håber håber at de passer alligevel :) :) De var ellers kun i str. 42, men en må have sendt deres 36½ retur - uhhhh :lol: Så krydser jeg fingre :) Normalpris 1699 kroner - med 70 % rabat og rabatkode koster de 409 kroner - :thumbsupsmileyanim:

De er da rigtig fine … :loveshower:

0

Del dette indlæg

De er da rigtig fine … :loveshower:

Jaa det synes jeg også :heart: Der er ikke meget spræld i dem, men det var også tanken, for så kan jeg selv addere lidt bling til dem :) Så de skulle bare være simple og rare at have på :) Krydser fingre - vente vente :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

FEDE sko :rolleyes: Og de ber da også bare om at blive stylet :wink::lol:

Hvad har du i tankerne?

Taak og ja nemlig! :cheerleader3: Jeg glæder mig også helt vildt til at få dem og prøve dem! :cheerleader3:

Hvad der skal ske med dem, afhænger af hvordan overfladen er. Min kjole er så detaljeret, så umiddelbart tænker jeg skoen nok skal holdes simpel, og i så fald vil jeg lave to små broche-lignende ting og sætte på dem, som de gør på billedet under. Om det så skal være perler, blonder eller tyl der skal sidde på snuden, ved jeg heller ikke endnu :rolleyes:

post-70770-0-06506200-1389818755_thumb.j

Redigeret af Rose90
0

Del dette indlæg

:heart: Sko er kommet :heart:

Århhh så kom mine sko - har været så spændt!!! :biggrin: De er størrelse 36½ og jeg bruger 36, så de er desværre lidt for store :td: Prøvede med indlæg i og så svuppede hælen ikke lige så meget. Tilgengæld kommer mine tæer mere til syne :pokey: De er af læder, så ricikerer også bare at jeg falder mere og mere ned i skoen. Og vil heller ikke have at min lille fod ser stor ud :o ...Men bortset fra det er de perfekte :heart: :heart: :heart: Ved ikke hvad jeg skal gøre :boohoo: :rolleyes:

post-70770-0-47137000-1389882913_thumb.p

Redigeret af Rose90
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tå-kavalergang er da det nye sort ;wink: Så indlæg i, pimp på - og så 100 km/t :lol:

De er jo SKØNNE!!!

Haha ahhh det ved jeg nu ikk :tunge: Man ku jo godt dække det... Så det er ikke problemet.. Det er mest om de ser klodset store ud... De ser så store ud ift. til mine andre sko :o Men de er ikke særlig meget større :blink: Og kan slet ikke holde tanken ud om at sende dem tilbage - suk ...

Tænke tænke :rolleyes:

Og så blev jeg "nu seriøst afhængig af forumet" :blink: Hov da :floejt:

Redigeret af Rose90
0

Del dette indlæg

Hmm, det kommer jo nok an på, hvor meget du kan holde ud, men tror ikke jeg selv ville kunne holde ud, at de ikke passer perfekt. Det er en lang dag og mange timer de skal gåes i! Har selv købt en del sko gennem tiden, der nok liiiige kunne komme til at passe med et indlæg i, men ender sjældent med at få dem brugt.

0

Del dette indlæg

Hmm, det kommer jo nok an på, hvor meget du kan holde ud, men tror ikke jeg selv ville kunne holde ud, at de ikke passer perfekt. Det er en lang dag og mange timer de skal gåes i! Har selv købt en del sko gennem tiden, der nok liiiige kunne komme til at passe med et indlæg i, men ender sjældent med at få dem brugt.

Tjaa du har måske nok ret. Har bare ikke så mange penge til sko og så er det bare så fantastisk at kunne finde et par sko der er så lækre til den pris :( :( :( Det er jo selvfølgelig altid de dyre jeg forelsker mig i - og dem som har plads til min fod .. SUK :td:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer