Fru Dyrvig

HJÆLP - kun 1½ uge til den store dag

40 indlæg i dette emne

Hej Allesammen :wink:

Som overskriften siger er der KUN 1½ uge til min store dag og jeg må indrømme at angsten - og en ubeskrivelig stor nervøsitet er begyndt at melde sig. Det er den dag, hvor man får lov til at være prinsesse for en dag. men ikke den følelse jeg sidder med..

Jeg har taget 12 kilo på efter jeg mødte min kommende mand og han elsker mig som jeg ser ud - men frygter at komme til at ligne en flodhest i brudekjole. Derfor har jeg besluttet at vise jer min kjole - da jeg håber i vil give mig jeres mening med på vejen..(Og jeres 100% ærlige mening). Det håber jeg virkelig at i vil :wink:

Mange hilsner en meget nervøs brud :c166:

post-69784-0-41361100-1389639845_thumb.j

post-69784-0-02931700-1389639870_thumb.j

post-69784-0-68763000-1389639899_thumb.j

post-69784-0-65198600-1389639939_thumb.j

post-69784-0-47783400-1389639984_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, det er risky business at spørge om ærlige meninger SÅ tæt på brylluppet...! :-)

Hvor længe har du været nervøs for din kjole? Er det kommet pludseligt nu her?

Jeg synes, den er rigtig flot fra ryggen! Du får en rigtig feminin facon, som virkelig fremhæver din talje. Har du et billede forfra i helfigur?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg synes, du skal tage en dyb vejrtrækning og slappe helt af. Det lyder ikke som om, at det er kjolen, men mere vægten, du er træt af, og det synes jeg ikke, du skal stresse over her til sidst, for det kan du ikke nå at gøre meget ved. Du er ikke nogen hval! Bær du bare drømmekjolen - den gør en helt masse godt for dig og understreger dine former og gør dig smuk og feminin.

I øvrigt behøver man ikke se bedre ud, fordi man har en mindre tøjstørrelse. Det er set meget, MEGET værre :-)

D kommer til at se brandgodt ud :-)

post-65672-0-10143100-1389644136_thumb.j

post-65672-0-30653600-1389644142_thumb.j

post-65672-0-92148800-1389644148_thumb.j

post-65672-0-74378600-1389644155_thumb.j

post-65672-0-04963600-1389644312_thumb.j

post-65672-0-31216500-1389644318_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ret vild med overdelen, og især bagfra, synes du får en super fin ryg. Vild at der ikke er alle mulige "hud folder". Det har jeg prøvet i mange kjoler, og jeg er en str 36. Nyd din stor dag, og vid at du er en smuk brud.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu skal du få min ærlige mening. Og jeg skriver ellers ikke så tit min mening herinde. Du ser vildt flot ud i den kjole og du får den til være at være både prinsesseagtig, elegant og sexet på samme tid. Det er ret godt klaret. Jeg tror faktisk at jeg prøvede en lignende kjole. Og jeg var vild med dem (dog kunne min pengepung ikk så godt lide hehe). Blonderne og tylskørtet er så flotte. Din rygsnøring har den perfekte bredde som gør den både elegant og sexet. Og så læg lige mærke til det flotte snit ind der er ved din talje. Det har jeg altså ikke set på nogen flodhest. Din blonde"krave/strop" er også super smuk og elegant.

Du er den flotteste brud i str 46 jeg har set og jeg vil ønske, at jeg kommer til at bære min kjole lige så flot som dig. Og at min kjole bliver bare halvt så flot som din når jeg er færdig med at sy pynt på den.

Jeg er sikker på at din kommende mand bliver målløs når han ser dig. For du ligner virkelig en smuk prinsesse i den kjole. Så slip angsten og føl dig lækker og så hav en fantastisk dag

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er helt enig med de andre. Vi er ca samme størrelse og jeg kan i den grad genkende den følelse du har. Min helt ærlige mening er, at har valgt en smuk kjole der gør noget godt for din krop. Din talje bliver fremhævet og giver dig timeglasformen, evt mormorarme (dem har jeg i hvert fald) kan ikke ses med blondetoppen og snørren bagpå har den helt rigtige brede så det bliver sexet. Du er i det hele taget en rigtig køn pige. Jeg er sikker på at du bliver SÅ smuk når du indtager kirkegulvet!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ro på, dybe indåndinger og alt det der! Ingen flodhest over dig, overhovedet! Du har den størrelse du har, det kan der ikke laves om på nu, og din brudekjole er skøn til dig! Den giver dig en flot figur, meget fin fremhævelse af taljen, og ingen bingovinger at se! Det er naturligt at blive nervøs så tæt på den store dag, men det er helt uden grund.

:bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer