Metti

Kærlighed <3 20/6-2015 - Billedespam fra vores dag <3

463 indlæg i dette emne

Indkøb:

Har fået købt lidt ting ind til brylluppet. Mange af tingene kunne egentlig godt vente lidt endnu, men kunne mærke at jeg gik og stressede over at jeg ikke kunne sætte et hak ved nogle flere poster. Så der blev shoppet lidt! :)

Og I får selvfølgelig nogle billeder af det: :)

post-62633-0-86775200-1424712703_thumb.j

Gæstebogen var pakket så fint ind. :)

post-62633-0-34605400-1424712729_thumb.j

Og den er selvfølgelig med guld og sommerfugle. :)

post-62633-0-37329800-1424712766_thumb.j

Fik også nogle fine bordkort - og selvfølgelig med sommerfugle. :)

post-62633-0-55225900-1424712797_thumb.j

Har også fået købt nogle risposer

post-62633-0-59648300-1424712818_thumb.j

Og et strømpebånd. :) I strømpebåndet er der en lille blå sten, som skal være mit noget blåt.

Redigeret af Metti
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sko:

Har også fået købt mig nogle brudesko. Kan godt mærke at jeg lige skal gå dem til, men de er fine og er super glad for dem! Er ikke den store sko-pige, så hælen måtte ikke være for høj og gerne med en rem. :) De ser sølv ud på billedet, men er hvide.

post-62633-0-09331300-1424712997_thumb.jpost-62633-0-67758700-1424713004_thumb.jpost-62633-0-08313700-1424713014_thumb.j

Redigeret af Metti
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lækre indkøb :-) Det er ingen skam at være i god tid. For pludselig er dagen der bare. Det ser super fint ud det hele :-) Hvor har du købt skoene henne?

De er købt på fest-sko.dk :)

Der er mange forskellige slags sko derinde og også til forskellige priser. :)

0

Del dette indlæg

Lækre indkøb :-) Det er ingen skam at være i god tid. For pludselig er dagen der bare. Det ser super fint ud det hele :-) Hvor har du købt skoene henne?

Ja den kender jeg godt. Skal faktisk have ringet til dem. For jeg har selv bestilt sko derinde for 3 uger siden, men de er ikke kommet endnu :-( Heldigvis er pengene heller ikke blevet trukket på min konto...

0

Del dette indlæg

Ja den kender jeg godt. Skal faktisk have ringet til dem. For jeg har selv bestilt sko derinde for 3 uger siden, men de er ikke kommet endnu :-( Heldigvis er pengene heller ikke blevet trukket på min konto...

Kan se at de bestiller sko fra USA, så kan være at det er derfor det tager så lang tid? :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super fine sko og lækre indkøb - ELSKER sommerfugle :cheerleader3:

Gør jeg også! Da vi skulle bestemme os for farver, tema osv, råbte jeg nærmest sommerfugle i hovedet på ham!! :)

Hahaha - hvor er du sød! Er du så også vild med sløjfer?? (det er jeg for de minder mig om sommerfugle - lyder det skørt?)

0

Del dette indlæg

Ihh nogle fine ting, Mette.. Sommerfugle er bare så smukke, så kan godt forstå valget..

Synes også, at det er nogle rigtig fine sko, du har købt.. Synes det kan være svært at finde nogle pæne, når det skal være en lav hæl, men du har sgu gjort det godt :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super fine sko og lækre indkøb - ELSKER sommerfugle :cheerleader3:

Gør jeg også! Da vi skulle bestemme os for farver, tema osv, råbte jeg nærmest sommerfugle i hovedet på ham!! :)

Hahaha - hvor er du sød! Er du så også vild med sløjfer?? (det er jeg for de minder mig om sommerfugle - lyder det skørt?)

Lyder slet ikke skørt, men har jeg faktisk ikke tænkt over før... Uha, tror jeg får gode ideer nu! :wink:

0

Del dette indlæg

Ihh nogle fine ting, Mette.. Sommerfugle er bare så smukke, så kan godt forstå valget..

Synes også, at det er nogle rigtig fine sko, du har købt.. Synes det kan være svært at finde nogle pæne, når det skal være en lav hæl, men du har sgu gjort det godt :cheerleader3:

Årh, tusinde tak søde. :hug:

0

Del dette indlæg

Gave til H2B:

Har en H2B, som er helt vild med Porsche! Hans helt store drøm, siden han var en lille dreng, har været at få hans egen Porsche og den fik han så købt i Tyskland, for snart 2 år siden. Afgiften for at få plader på, er så en helt anden sag. :td: Men nu burde den snart komme ud og køre! :cheerleader3:

Har længe gået og tænkt på at han selvfølgelig skal have nogle Porsche manchetknapper på, på dagen og har kigget længe efter nogle. Men de eneste jeg har kunne finde har været USA og synes tolden var lidt for dyr. MEN... Min mor er i USA lige nu og har en veninde, der bor i USA, så nu har jeg købt dem til ham og fået sendt dem til hende!! :cheerleader3::cheerleader3: Så nu venter jeg bare på at min mor kommer hjem fra ferie. :)

Og I får selvfølgelig lige et billede af dem. :)

post-62633-0-66968900-1424962738_thumb.j

Redigeret af Metti
0

Del dette indlæg

Gave til H2B:

Har en H2B, som er helt vild med Porsche! Hans helt store drøm, siden han var en lille dreng, har været at få hans egen Porsche og den fik han så købt i Tyskland, for snart 2 år siden. Afgiften for at få plader på, er så en helt anden sag. :td: Men nu burde den snart komme ud og køre! :cheerleader3:

Har længe gået og tænkt på at han selvfølgelig skal have nogle Porsche manchetknapper på, på dagen og har kigget længe efter nogle. Men de eneste jeg har kunne finde har været USA og synes tolden var lidt for dyr. MEN... Min mor er i USA lige nu og har en veninde, der bor i USA, så nu har jeg købt dem til ham og fået sendt dem til hende!! :cheerleader3::cheerleader3: Så nu venter jeg bare på at min mor kommer hjem fra ferie. :)

Og I får selvfølgelig lige et billede af dem. :)

attachicon.gifil_570xN.476720393_n568.jpg

De er da SÅ flotte og hold nu op, uden at kende din H2B, så ved man da bare at han bliver SÅÅÅ glad!

Da jeg bare lige hurtigt så billedet skulle jeg lige til at skrive at du da skulle købe sådan en prøvetur i en porche til ham i morgengave med altså.. DÅÅH! Han HAR da simpelthen allerede købt drømmebilen :lol:

Når bilen at få plader på inden brylluppet så I kan køre i den fra kirken? For hold nu op, det ville altså være blæret!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak piger. :)

Han har sagt fra start af, at vi skulle køre i den, så nu fanger bordet!! Har nemlig ikke sat penge af i budgettet til kørsel. :) Vi joker også lidt med at kørslen er den dyreste post på budgettet, på over 100.000 kr. :)

0

Del dette indlæg

Han har sagt fra start af, at vi skulle køre i den, så nu fanger bordet!! Har nemlig ikke sat penge af i budgettet til kørsel. :) Vi joker også lidt med at kørslen er den dyreste post på budgettet, på over 100.000 kr. :)

HAHA.. hvor er det bare cool... mega blærerøv (love it)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sådan, Det bliver i stil :loveshower: Mænd og deres lejetøj :tunge:

Redigeret af TennaGerdes
0

Del dette indlæg

Sådan, Det bliver i stil :loveshower: Mænd og deres lejetøj :tunge:

Haha! Ja, lige præcis. :wink:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer