Metti

Kærlighed <3 20/6-2015 - Billedespam fra vores dag <3

463 indlæg i dette emne

Jeg fant din planleggingstråd!! Jippii!! :cheerleader3:

Nå er det altså min tur til å legge igjen en kommentar her, du som er så søt og kommenterer i min :loveboard:

Jeg er altså helt vild med din kjole! Den er bare nydelig - og sitter så flott på deg (hot mama!). Og ditt headpiece er også superfint - gleder meg til å se bilde av det hele sammen fra din store dag!

Gleder meg og til å fortsette å følge med deg her inne :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg fant din planleggingstråd!! Jippii!! :cheerleader3:

Nå er det altså min tur til å legge igjen en kommentar her, du som er så søt og kommenterer i min :loveboard:

Jeg er altså helt vild med din kjole! Den er bare nydelig - og sitter så flott på deg (hot mama!). Og ditt headpiece er også superfint - gleder meg til å se bilde av det hele sammen fra din store dag!

Gleder meg og til å fortsette å følge med deg her inne :)

Tusind tak! Jeg er også SÅ glad for den! Bare rolig, I får MANGE billeder fra dagen, når jeg kommer dertil. :)

Lille info til dig: Min H2Bs mormor er fra Norge. :wink:

0

Del dette indlæg

Gud, jeg har slet ikke set din kjole før nu..!!! og nej, hvor er den smuk!!!! :loveshower: hvad måtte i betale for den?

Tusinde tak! Er også selv helt vild med den! :a1221: Den koster oprindeligt 11.900 kr., men jeg fik den til 10.900, for havde set den til den pris på bryllupsmessen sidste år. :loveshower:

Jeg har selv betalt kjolen, da min H2B har betalt for vores ringe. Min mor gav 2.500 kr. og så havde jeg selv 5.000 kr. i kontanter fra babysitterjobs. :) Og så resten på kortet. Så hvis man trækker mine kontanter og min mors beløb fra, var den faktisk ret billig! :wink::tunge:

Redigeret af Metti
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Update på dilemma:

Var sammen med min veninde i lørdags. Jeg ville give hende chancen for selv at sige det og brugte så hele aftenen på det. :(

Vi snakkede om vores bryllupper, vores kjoler, kagen, kirken osv. osv. Jeg gav hende og mine andre veninder en invitation til brylluppet og stadig ingenting fra hende. Jeg synes at jeg gav hende rigtig mange chancer for at fortælle mig det og der skete stadig ingenting. Lige pludselig skulle vi alle hjem og jeg nåede ikke at spørge hende. :(

Har skrevet til hende i dag, og så må vi se hvad hun svarer og om hun svarer... :(

0

Del dette indlæg

Tak for update :) Tænker lidt at hun ikke har sagt noget, fordi hun selv synes det er mega svært og akavet. Især når i sidder en hel gruppe. Der havde jeg nok heller ikkke taget den op, ligesom du heller ikke selv endte med at spørge. Eller måske overvejer hun/de stadig, hvad de skal gøre. Har du inviteret dem alle med partner? Kender du hendes kommende mand? Uanset hvad, er det jo i hvert fald dig, der ser ud som "den store" nu og det er helt sikkert hende, der har mest ondt i maven, for nu er det ligesom lagt på hendes skuldre at være den, der risikerer at sprede dårlig stemning.

Håber du får et svar, og at det hele løser sig :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for update :) Tænker lidt at hun ikke har sagt noget, fordi hun selv synes det er mega svært og akavet. Især når i sidder en hel gruppe. Der havde jeg nok heller ikkke taget den op, ligesom du heller ikke selv endte med at spørge. Eller måske overvejer hun/de stadig, hvad de skal gøre. Har du inviteret dem alle med partner? Kender du hendes kommende mand? Uanset hvad, er det jo i hvert fald dig, der ser ud som "den store" nu og det er helt sikkert hende, der har mest ondt i maven, for nu er det ligesom lagt på hendes skuldre at være den, der risikerer at sprede dårlig stemning.

Håber du får et svar, og at det hele løser sig :)

Jeg har inviteret alle 5 uden partner, da jeg ikke kender dem så godt og min H2B aldrig har mødt dem. Gjorde det klart for dem alle sammen i september, da vi var i sommerhus sammen, at deres kærester ikke ville komme med, da vi ikke rigtig kendte dem og at de havde hinanden.

Har kun mødt hendes kommende mand et par gange, så kender ham ikke rigtig.

Ja, har prøvet at skrive en undrende og rimlig neutral besked, så hun ikke tror at jeg er vildt sur eller noget. Og når hun svarer vil jeg også sørge for, at hun ikke skal have dårlig samvittighed. Hun er en rimlig følsom pige, så det skal ikke gøres sværere og værre for hende end det er i forvejen.

Hun var også den eneste som ikke sagde med det samme at hun ville komme til brylluppet i lørdags, så tror virkelig hun er i vildrede med det hele.

0

Del dette indlæg

Så blev det endelig lørdag og det var tid til at prøve kjoler! :cheerleader3:

Ej, hvor har jeg bare glædet mig!! Og jeg fandt min drømmekjole som jeg så til bryllupsmessen i januar, og har lige siden ikke kunne tænke på andet end den kjole! :loveshower:

Den var lidt dyrere end hvad jeg havde håbet på, men det var bare KJOLEN, så var helt solgt!

Og I skal selvfølgelig ikke snydes for nogle billeder. :c166:

attachicon.gifGetAttachment.jpgattachicon.gifgjk.jpgattachicon.gifijdjfkle.jpg

wow hvor er du fantastisk smuk
0

Del dette indlæg

Så blev det endelig lørdag og det var tid til at prøve kjoler! :cheerleader3:

Ej, hvor har jeg bare glædet mig!! Og jeg fandt min drømmekjole som jeg så til bryllupsmessen i januar, og har lige siden ikke kunne tænke på andet end den kjole! :loveshower:

Den var lidt dyrere end hvad jeg havde håbet på, men det var bare KJOLEN, så var helt solgt!

Og I skal selvfølgelig ikke snydes for nogle billeder. :c166:

attachicon.gifGetAttachment.jpgattachicon.gifgjk.jpgattachicon.gifijdjfkle.jpg

wow hvor er du fantastisk smuk

Tusind tak. :)

0

Del dette indlæg

Ekstra update:

Min veninde ringede til mig i går og vi fik en rigtig god og lang snak om hele situationen. Jeg er ikke inviteret med til festen, men selvfølgelig i kirken og receptionen. :)

Hun fortalte mig at hun havde haft så ondt i maven og hovedet over at fortælle mig det, og var så bange for at jeg ville blive vildt sur og ikke ville snakke med hende mere!

Jeg forklarede hende, at selvfølgelig var jeg ked af, ikke at skulle med hele dagen, men havde fuld forståelse for det. Og at hun selvfølgelig stadig var min veninde. Kunne høre at hun blev SÅ lettet og det gjorde bare at jeg fik det endnu bedre med det hele.

I det hele taget fik vi en rigtig god snak og hun sagde at jeg endelig måtte ringe hvis jeg havde lyst til at snakke om det igen. :)

Tak til alle jer, som gav mig gode råd, så jeg også kunne se det fra den anden side. Det hjalp helt sikkert både hende og mig. :)

Redigeret af Metti
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det godt at høre! Dejligt i fik snakket om det! :) Men er da lidt nysgerrig - fik du nogen "forklaring"? :)

Ja. De skal holde festen i et telt i haven, så det havde noget at gøre med plads. Og ved at min veninde har en stor familie. :)

Skal hjem til hende d. 20 marts og glæder mig faktisk rigtig meget til at se hende. Det var sådan en god samtale og glæder mig til at vise hende at jeg ikke er sur eller bærer nag. :)

0

Del dette indlæg

Hvor er det godt at høre! Dejligt i fik snakket om det! :) Men er da lidt nysgerrig - fik du nogen "forklaring"? :)

Ja. De skal holde festen i et telt i haven, så det havde noget at gøre med plads. Og ved at min veninde har en stor familie. :)

Skal hjem til hende d. 20 marts og glæder mig faktisk rigtig meget til at se hende. Det var sådan en god samtale og glæder mig til at vise hende at jeg ikke er sur eller bærer nag. :)

Dejligt for jer begge at få det "ud af verden" - det hjælper altid at snakke om tingene :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ok. Dejligt i har fået udredt trådene for jeres begges skyld - og nu kan i så forhåbentlig snakke endnu mere bryllup uden nogen skal have ondt i maven eller være kede af det over ting :loveshower: Sejt at du tog dig sammen til at bringe det op og respekt til hende for at ringe dig op og tage snakken :)

0

Del dette indlæg

Ok. Dejligt i har fået udredt trådene for jeres begges skyld - og nu kan i så forhåbentlig snakke endnu mere bryllup uden nogen skal have ondt i maven eller være kede af det over ting :loveshower: Sejt at du tog dig sammen til at bringe det op og respekt til hende for at ringe dig op og tage snakken :)

Ja, har det også bare så meget bedre efter vi har fået snakket. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ekstra update:

Min veninde ringede til mig i går og vi fik en rigtig god og lang snak om hele situationen. Jeg er ikke inviteret med til festen, men selvfølgelig i kirken og receptionen. :)

Hun fortalte mig at hun havde haft så ondt i maven og hovedet over at fortælle mig det, og var så bange for at jeg ville blive vildt sur og ikke ville snakke med hende mere!

Jeg forklarede hende, at selvfølgelig var jeg ked af, ikke at skulle med hele dagen, men havde fuld forståelse for det. Og at hun selvfølgelig stadig var min veninde. Kunne høre at hun blev SÅ lettet og det gjorde bare at jeg fik det endnu bedre med det hele.

I det hele taget fik vi en rigtig god snak og hun sagde at jeg endelig måtte ringe hvis jeg havde lyst til at snakke om det igen. :)

Tak til alle jer, som gav mig gode råd, så jeg også kunne se det fra den anden side. Det hjalp helt sikkert både hende og mig. :)

Hvor var det godt at i endelig fil snakket om det og fik en afklaring :-)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer