Regnbuebarn

Hippiehavebryllup 05.07.14: Kort status + lidt billeder

402 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Så kom vi op og besøgte Anneberg igen. Der var kun os og vi tog vores mødre med denne gang.

Vi skulle kigge på mulig vielsessted, stillet bordene i forhold til middagen, se på hvordan pynt i loftet kunne hænge, kigge på hele området, lidt på farverne på vægge og gardiner.

Alt var bare perfekt! Sted for vielsen bliver nok først besluttet til sommer, muligvis dagen før når vi ankommer med alle vores ting, vi skal være der fra fredag til søndag. Værelserne er fantastiske, gardinerne er blonder, væggene lyse - det er bare perfekt! :loveshower: :loveshower: :loveshower:

Her er det alle lysene skal hænge i træet, måske også vielsessted:

1959750_10152230145079557_389850520_n.jp

Selve huset set fra haven hvor vi skal være hele tiden udover til middagen:

1947365_10152230144754557_1617405410_n.j

Ovre til højre er en bålplads som skal tændes så man kan sidde og hygge om bålet:

1526433_10152230145204557_15201576_n.jpg

Rummet hvor middagen skal være og det bliver en hestesko med nød og næppe hvis alle kommer :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: Bemærk lamperne langs loftet, deroppe kan snorerne bindes skråt over som honeycombboldene skal hænge fra :loveshower:

400663_10152230145664557_1557362087_n.jp

1509042_10152230145679557_17777611_n.jpg

"Stuen" passer faktisk super fint i stilen. Et rum folk kan trække ind i pauserne under middagen. Det er rummet du kommer direkte ind i fra haven:

1962852_10152230150249557_1908083200_n.j

Der hvor vi skal overnatte - det flotteste og hyggeligt værelse med dejlige sollys - vi tager vores egne dyner med:

1780777_10152230146054557_210349867_n.jp

1958436_10152230146154557_1268070499_n.j

Muligt vielsessted - hvis ikke det bliver helt nede ved vandet som I kan se i baggrunden:

1012553_10152230152524557_920075452_n.jp

Fronten af huset:

1656276_10152230153639557_905346308_n.jp

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det bare et hyggeligt sted I har fundet, og dejligt I kan sætte jeres eget præg på det!

Synes det store gamle træ er vildt flot og får mig til at tænke på dette billede, tror det kunne blive et flot sted til vielsen :)

post-39594-0-13551100-1393360551_thumb.j

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

hvor ser det bare godt ud det sted, forstår fuldt ud hvorfor i er forelsket i stedet

Det ser virkelig fantastisk ud:)!!

Hvor er det et dejligt sted.... Det bliver så godt

Jeg er SÅ enig med de andre, det ser godt nok dejligt ud det sted i skal giftes:-)

Totalt hyggeligt at gæsterne kan føle sig hjemme der:-)

Hvor er det bare et hyggeligt sted I har fundet, og dejligt I kan sætte jeres eget præg på det!

Synes det store gamle træ er vildt flot og får mig til at tænke på dette billede, tror det kunne blive et flot sted til vielsen :)

Armen tak alle sammen - det er så perfekt til os.

Åh ja det ser flot ud. Vi regner dog med at vores gæster skal stå op. Det lidt for amerikansk til os det med stole

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:cheerleader3:Bryllupsrejse :cheerleader3:

YAY! Billetterne til vores bryllupsrejse er i dag blevet bestilt :7himmel: Til at starte med var der ingen tvivl om at turen gik til New York(jeg har været der - min kommende har ikke). Men da så min mor lige meddelte os at vi og min tætte veninde skulle med hende dertil i 2015, så blev vi enige om at det var liiiiidt for "kedeligt" at bruge bryllupsrejsen på dette. Så vi snakkede længe frem og tilbage. For mig selv var det vigtigt at det var noget ekstraordinært! Jeg skal bare ikke et smut til Rhodos på min bryllupsrejse, det bare for lavpraktisk. Den ene bryllupsrejse skal f*ndme være noget særligt :bunny_4:

Vi har fundet noget der passer os begge helt vildt godt, nemlig at se Grand Canyon :a1221: Vi flyver d. 8. juli og flyver hjem d. 21. fra LA med en bevidst mellemlanding i New York hvor vi har 15 timer og der skal den bare have max gas med dankortet :badgirl: I de 13 dage skal vi tilbringe tid LA, Hollywood, stranden, San Diego, Las Vegas, Grand Canyon og San Francisco - det bliver så fedt :cheerleader3: En bil koster ingenting at leje og vi glæder os til at se og opleve, road trippe og slappe af og shoppe en liiiiiiille bitte smule :badgirl:

0

Del dette indlæg

Det er den fedeste tur! ❤️

Vi lavede samme tur på 18 dage i august/september 2013 og vi blev så fyldte af fantastiske oplevelser.

Til Dankortet så ligger der en del af de fantastiske premium outlets, som stort set kun har de store mærker, stort set lige på den rute i kommer til at køre :)

1

Del dette indlæg

Det vestlige USA er såååå fedt, vi var der for 4 år siden og det var den bedste ferie ever....gå ikke glip af de fantastisk outlets der ligger flere steder, der er virkelig mange penge at spare

Det er den fedeste tur! ❤️

Vi lavede samme tur på 18 dage i august/september 2013 og vi blev så fyldte af fantastiske oplevelser.

Til Dankortet så ligger der en del af de fantastiske premium outlets, som stort set kun har de store mærker, stort set lige på den rute i kommer til at køre :)

Dem må vi I :loveshower:

Jeg har været på vestkysten før, men ikke set Grand Canyon, så det glæder jeg mig rigtig meget til :7himmel:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fedt med tur til vestkysten!! Jeg er selv totalt jeg sucker for USA og alt hvad de har at byde paa :lol: Min mand og jeg var paa roadtrip derovre sidste sommer og det var bare helt fantastisk. Et af hoejdepunkterne var efter vores mening helikopterturen over Grand Canyon. Saa hvis budgettet er til det, vil jeg helt klart anbefale det! Du faar bare et helt andet indtryk af omraadet end hvis du "bare" staar paa kanten. :)

1

Del dette indlæg

Fedt med tur til vestkysten!! Jeg er selv totalt jeg sucker for USA og alt hvad de har at byde paa :lol: Min mand og jeg var paa roadtrip derovre sidste sommer og det var bare helt fantastisk. Et af hoejdepunkterne var efter vores mening helikopterturen over Grand Canyon. Saa hvis budgettet er til det, vil jeg helt klart anbefale det! Du faar bare et helt andet indtryk af omraadet end hvis du "bare" staar paa kanten. :)

Uha det lyder tiltrækkende - hvad kostede det? :o:blush:

0

Del dette indlæg

Vi gav vist 2500 for to personer og saa varede turen 45 min mener jeg :) saa en smule dyrt, men absolut det hele vaerd efter vores mening :lol:

Vi bestilte gennem:

Maverick Helicopters

Grand Canyon International Airport

Highway 64

Grand Canyon, AZ 86023

888-261-4414

www.maverickhelicopter.com

Edit: Helt praecist gav vi USD 528 :)

Redigeret af Misjal
1

Del dette indlæg

Annonce ♥

BRYLLUPSREJSEN!!! ÅRRRH MISUNDELIG ALLIGEVEL!! Ej hvor lyder det bare helt igennem fantastisk! Det bliver da super skønt .. :) Men jeg er MEGET misundelig :tunge:

Hvor ser det bare TOP hyggeligt ud - Bryllupstedet altså! Har så meget romantik og retro over sig. fedt med den store lækre have og plads til bålsted.. Det bliver da super nice!. :)

Det er godt nok også en sød kjole .. Skørtet er helt fantastisk og masser af fylde -( vi har det i lyserødt og grå) kæmpe hit hos min lille prinsesse :loveshower::tunge:

1

Del dette indlæg

BRYLLUPSREJSEN!!! ÅRRRH MISUNDELIG ALLIGEVEL!! Ej hvor lyder det bare helt igennem fantastisk! Det bliver da super skønt .. :) Men jeg er MEGET misundelig :tunge:

Hvor ser det bare TOP hyggeligt ud - Bryllupstedet altså! Har så meget romantik og retro over sig. fedt med den store lækre have og plads til bålsted.. Det bliver da super nice!. :)

Det er godt nok også en sød kjole .. Skørtet er helt fantastisk og masser af fylde -( vi har det i lyserødt og grå) kæmpe hit hos min lille prinsesse :loveshower::tunge:

Tak :) Man går bare og tæller ned til det hele :7himmel::loveshower:

Armen petticoats har vi stakkevis af - datteren kan slet ikke få nok og det kan moderen heller ikke :badgirl::a1221: Man kan aldrig få for meget tyl :bunny_4::oops:

1

Del dette indlæg

Armen petticoats har vi stakkevis af - datteren kan slet ikke få nok og det kan moderen heller ikke :badgirl::a1221: Man kan aldrig få for meget tyl :bunny_4::oops:

Ja det er lidt skræmmende! I dag er der præcis to mdr. til h2b og jeg siger JA til hinanden … Det er skræmmende tæt på … Føler stadig jeg mangler 1000vis af ting … :oops::tunge:

Hihi nej præcis, masser af tyl.. Herhjemme er vi også vilde med tyl … <3 Min kjole er en stor tyldrøm og lokalet bliver med tyl i loftet … :cheerleader3::loveshower:

1

Del dette indlæg

Ja det er lidt skræmmende! I dag er der præcis to mdr. til h2b og jeg siger JA til hinanden … Det er skræmmende tæt på … Føler stadig jeg mangler 1000vis af ting … :oops::tunge:

Hihi nej præcis, masser af tyl.. Herhjemme er vi også vilde med tyl … <3 Min kjole er en stor tyldrøm og lokalet bliver med tyl i loftet … :cheerleader3::loveshower:

Fantastisk - og hvor er det bare vildt. Det jo lige om lidt :a1221:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer