Regnbuebarn

Hippiehavebryllup 05.07.14: Kort status + lidt billeder

402 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

super fede indbydelser :loveshower::loveshower: kan godt lide de er anderledes ....

uuuh det der addwish, tror jeg også vi hopper på...skal bare lige overtale manden ...som er lidt gammeldags på det punkt :wink:

Jeg synes virkelig det er smart - jeg bruger det også med ungerne der har en liste hver og jeg selv - så er der ingen undskyldninger for ikke at give gaver :wink::tunge:

0

Del dette indlæg

Så fandt vi sørme lidt af vores pynt idag. Vi købte bare en af hver af tingene - undtaget de små "tallerkner" der nuppede vi dem de havde :oops: Men vi skal have flere af de store lyserøde "skåle" som bl.a skal bruges i slikbuffeten sammen med disse som så skal have bånd om: ensidig-vase__0183692_PE334728_S4.JPG

nB5Kq.jpg

Glasvasen til højre købte vi tre af - vi skal have en masse små foskellige vaser med få forskellige blomster i hver vase.

"Tallerknerne" skal bruges til vinflasker og andre ting vi ikke lige er kommet på endnu - kom endelig med ideer :cheerleader3: Der skal ikke være lys på.

Det enkelte lys der er med sådan et lille låg, de skal der købes en masse af, de skal stå inde i disse: fyrfadsstagediy_8.jpg

Hvor er det øverste glas fra? Hvor stort er det?

Hvis du ikke allerede har opdaget det kan I finde honeycomb bolde på ebay til ingen penge

0

Del dette indlæg

Så fandt vi sørme lidt af vores pynt idag. Vi købte bare en af hver af tingene - undtaget de små "tallerkner" der nuppede vi dem de havde :oops: Men vi skal have flere af de store lyserøde "skåle" som bl.a skal bruges i slikbuffeten sammen med disse som så skal have bånd om: ensidig-vase__0183692_PE334728_S4.JPG

nB5Kq.jpg

Glasvasen til højre købte vi tre af - vi skal have en masse små foskellige vaser med få forskellige blomster i hver vase.

"Tallerknerne" skal bruges til vinflasker og andre ting vi ikke lige er kommet på endnu - kom endelig med ideer :cheerleader3: Der skal ikke være lys på.

Det enkelte lys der er med sådan et lille låg, de skal der købes en masse af, de skal stå inde i disse: fyrfadsstagediy_8.jpg

Hvor er det fint alt sammen! Hvor har du fundet lysestagerne henne? Er det diy eller købe? De er nemlig rigtig fine?
1

Del dette indlæg

Annonce ♥

nB5Kq.jpg

Hvor er det øverste glas fra? Hvor stort er det?

Hvis du ikke allerede har opdaget det kan I finde honeycomb bolde på ebay til ingen penge

Det er fra Ikea - det er rimelig stort. Vi skal bruge det til slikbuffet men det er egentlig en vase: http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/10239888/

Hvor - får umiddelbart har jeg ikke fundet dem billigere med fragt og udvalget af farver end her i DK: http://www.magiskeminder.dk/tilbehor-og-dekorationer/bikubebolde-papirbolde.html

Velkommen til.

Måske lidt mærkeligt, men Jeres tanker og stil til brylluppet får mig til at ønske jeg skulle med. :thumbsupsmileyanim:

Det ser allerede super hyggeligt ud.

Det tager jeg som et kompliment :loveshower:

nB5Kq.jpg

Hvor er det fint alt sammen! Hvor har du fundet lysestagerne henne? Er det diy eller købe? De er nemlig rigtig fine?

Det er papir - DIY som min kone skal folde en pokkers masse af :tunge:

Sikke nogle vilde invitationer!! Det må da have taget 100 år at lave! :)

Ja ca. en hel dag :biggrin:

Redigeret af Regnbuebarn
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor finder man vejledning til sådan nogle henne? Jeg laver det meste af vores pynt i papir, så de er da oplagte til os og super flotte!

0

Del dette indlæg

Hvor finder man vejledning til sådan nogle henne? Jeg laver det meste af vores pynt i papir, så de er da oplagte til os og super flotte!

Her

Tak! Fed blog!

0

Del dette indlæg

Hvis du søger på honeycomb ball på eBay og sætter den til billigst inkl shipping kommer der en masse frem i alle mulige farver og størrelser og de fleste er med fri fragt (husk kun at købe for 80 dkr pr pakke pga moms- og toldreglerne, få evt sælger til at sende i flere pakker) jeg har købt en hel stak til mit ene gudbarn i forskellige farver og størrelser til max 5-6 kr/stk med gratis fragt

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis du søger på honeycomb ball på eBay og sætter den til billigst inkl shipping kommer der en masse frem i alle mulige farver og størrelser og de fleste er med fri fragt (husk kun at købe for 80 dkr pr pakke pga moms- og toldreglerne, få evt sælger til at sende i flere pakker) jeg har købt en hel stak til mit ene gudbarn i forskellige farver og størrelser til max 5-6 kr/stk med gratis fragt

Jeg elsker ebay og har slet ikke fundet dem i de pastelfarver som jeg søger, dem jeg kan finde er mere stærke i farven.

Så der nogle få farver hvor man kan købe dem i pastelfarver i alene. Men ja må kigge mere på det. Tænkte bare det ville være billigere at høre en sælger i DK hvad hun skulle have for 100 stk. eksempelvis, så tænker jeg at man kan presse den ret langt ned :wink:

0

Del dette indlæg

Jeg elsker ebay og har slet ikke fundet dem i de pastelfarver som jeg søger, dem jeg kan finde er mere stærke i farven.

Så der nogle få farver hvor man kan købe dem i pastelfarver i alene. Men ja må kigge mere på det. Tænkte bare det ville være billigere at høre en sælger i DK hvad hun skulle have for 100 stk. eksempelvis, så tænker jeg at man kan presse den ret langt ned :wink:

Jeg ser lige om jeg ikke kan finde den sælger jeg brugte, for de var netop pastelfarver: lyseblå, mint, peach, svag lyserød og creme

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Halløj, har du fundet et sted med de fyrfadsholdere til træerne? Leder selv efter noget og kan kun finde nogle der er alt ALT for dyre

Nej har heller ikke ledt endnu - er selv mest solgt over boblerne nemlig og de er os rigtig dyre :(

0

Del dette indlæg

Umiddelbart er amazon billigst når det er til DK, man kan godt finde dem brugt til billige penge i USA, men så kommer der jo diverse gebyrer og afgifter oveni... Vi skal holde på hotel så kan ikke helt bruge dem til noget ellers var jeg nok hoppet på 72 stk til $140

1

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer