Regnbuebarn

Hippiehavebryllup 05.07.14: Kort status + lidt billeder

402 indlæg i dette emne

Lucca butikken har også brudepigekjoler. Ikke det helt store udvalg. Men de har en, hvor der er en blonde, som går skråt ned over kjolen og med snoede bånd som stropper. De koster 500 kr i outletten, det kunne måske også være noget.....? Og jeg kan sige, at den er meget pænere i virkeligheden end på billedet... :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Når du er inde i den rigtige kategori/søgning kan du i højre side vælge store location, hvis du vælger Europe er det indenfor EU og så er der ingen problemer med moms, told og gebyr...

Kan lige se at når det er en søgning (f.eks. flowergirl dress) så skal du ændre store location i nederste venstre hjørne

Alternativt er der rigtig mange gode DIYs på pinterest til især tyl kjoler hvis I er lidt fix på fingrene

Ih hvor er du altså sød og hjælpsom :kiss: De rigtig fine dem du har linket til. Må kigge på pinterest os, for har en god syerske i min svigermor :biggrin:

Synes faktisk ikke etsys store location er synderlig effektiv, men når det så er sagt, så kan du beregne hvad hele prisen inklusive moms og post danmark gebyr (regner ikke med at kjolen til hende må komme så højt op i pris at der kommer told på) kommer op på hvis du forelsker dig i en kjole uden for EU:

http://www.toldpriser.dk/toldberegner

Når du skriver det med "ikke så langt op at den får told på" så jeg ikke helt med. Får den ikke told på når det kommer over 80 kr? :huh:

Jeg kan godt forstå, at Cirkeline var helt vild med kjole nr. 10 - det er jeg også hihi

Og prikken over i'et er båndet i håret. Det er den af kjolerne, som jeg synes, er mest ungdommelig.

Nr. 8 er også fin, bare ikke en kjole nr. 10 :wink:

Ja, den er også rigtig fin :)

Lucca butikken har også brudepigekjoler. Ikke det helt store udvalg. Men de har en, hvor der er en blonde, som går skråt ned over kjolen og med snoede bånd som stropper. De koster 500 kr i outletten, det kunne måske også være noget.....? Og jeg kan sige, at den er meget pænere i virkeligheden end på billedet... :-)

Har godt set deres hjemmeside - tror bare ikke lige det er det. Men tak for ideen :)

0

Del dette indlæg

Nej, ikke told, men moms. Der kommer dansk moms på alt over 80kr eksklusive fragt, told kommer der først på ved 1150kr eksklusive fragt.

Tolden beregnes af prisen plus fragt. Momsen beregnes af pris plus fragt plus evt. told.

Hvis det dog bare var omvendt, for tolden er sjældent den der trækker tænder ud (mener den ligger på 12,5% på tøj f.eks.) mens moms ligger på 25%..

Nå ja og post DK gebyret lægges til så snart de åbner en pakke for at pålægge det moms (og told) og er vist på ca 160kr...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er hun kær ! :heart: Synes som dig også, at nr. 8 også virker til at passe rigtig godt til jeres kjoler. Synes dog også hun rigtig fin ud i nr. 3, og hun ser også rigtig glad ud på billederne ... :)

Har selv handlet mine brudepigekjoler fra denne side

Måske der kunne være nogle muligheder?

$T2eC16ZHJHoE9n3Kft7TBRZqc2et9!~~60_35.J$(KGrHqR,!m!E4sb8es89BOQqrE08FQ~~0_35.JP$(KGrHqJHJDoE-O,Le-PzBPyM7Dvss!~~60_35.J

Nu hvor I var i Monsoon, vil jeg lige høre om I så denne sølvbolero?

8934605258782.jpg?buildNumber=3448

Redigeret af Celi
0

Del dette indlæg

Hvor er hun kær ! :heart: Synes som dig også, at nr. 8 også virker til at passe rigtig godt til jeres kjoler. Synes dog også hun rigtig fin ud i nr. 3, og hun ser også rigtig glad ud på billederne ... :)

Har selv handlet mine brudepigekjoler fra denne side

Måske der kunne være nogle muligheder?

$T2eC16ZHJHoE9n3Kft7TBRZqc2et9!~~60_35.J$(KGrHqR,!m!E4sb8es89BOQqrE08FQ~~0_35.JP$(KGrHqJHJDoE-O,Le-PzBPyM7Dvss!~~60_35.J

Nu hvor I var i Monsoon, vil jeg lige høre om I så denne sølvbolero?

8934605258782.jpg?buildNumber=3448

Tak :) Tager lige et kig.

Ja, det mener jeg vi gjorde - vi var i den på strøget.

http://www.marthastewartweddings.com/226101/pom-poms-and-luminarias?backto=true

Faldt lige over den her, måske noget du kan bruge

Du er så sød, tak :kiss:

0

Del dette indlæg

Bare lidt sugerør køb på ebay til teltet om dagen og aftenen:

De gule, lyseblå og lyserøde :)

Selvom jeg måske hellere tænker at prikker var bedre til stilen i teltet. Det virkelig de store beslutninger der bliver taget :rolleyes::lol: :lol: :lol:

30444_b.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så fik vi købt kjole til bonusdatteren. I en alder af snart 11 år var det ikke en nem opgave, men vi fandt en konfirmationskjole som bare var perfekt :loveshower: Den skal bare lige have taget lidt i skuldrene, men det kan hendes mormor klarer - hun er nemlig syerske. Så det mening hun skal have et farvet skørt under og have fjernet de 6 similisten i blomsten.

1623613_10152221794129557_1549066265_n.j

1231158_10152221794104557_718667887_n.jp

1901191_10152221794079557_518437869_n.jp

1489210_10152221794484557_835005597_n.jp

1948010_10152221794519557_663262221_n.jp

Redigeret af Regnbuebarn
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er den fin, også i forhold til alder, det kan nemt blive enten barnligt eller alt for voksent når de er preteenagere

Lige præcis - var i chok over hvad konfirmanderne vælger :o De tror jo de voksne.

Den her passer bare så fint til hende i alder og har nogle fantastiske smukke detaljer som passer lige til vores stil :)

0

Del dette indlæg

Hvor er den fin, også i forhold til alder, det kan nemt blive enten barnligt eller alt for voksent når de er preteenagere

Lige præcis - var i chok over hvad konfirmanderne vælger :o De tror jo de voksne.

Den her passer bare så fint til hende i alder og har nogle fantastiske smukke detaljer som passer lige til vores stil :)

Haha...var med lillesøster (på 20) forbi Lilly i sidste uge bare for en hurtig kig og hun var simpelthen så foraget over hvor meget hud der bliver vist på årets kjoler

0

Del dette indlæg

Haha...var med lillesøster (på 20) forbi Lilly i sidste uge bare for en hurtig kig og hun var simpelthen så foraget over hvor meget hud der bliver vist på årets kjoler

Arhmen lige præcis - det er rystende!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er jeg blevet forelsket i denne fra Ralph Lauren til 4000kr. til Cirkeline :oops::o:huh::blink::rolleyes: Har nu spurgt bonusdatters mormor som er syerske om hun evt kan sy sådan en model med ligeså stor fylde. Det yderste lag stof skal bare være blonde.

NMZ15MD_mz.jpg

0

Del dette indlæg

Faldt lige over de her.... http://www.cchobby.dk/glaskugle-med-hul-6-stk.aspx, hvad jeg kan se er der 6 stk i en pakke til 70 så det er ikke såååå slemt igen

De har dem også hos grafical, tilmeld dig nyhedsbrevet så er første ordre fragtfri og de har jævnligt tilbud...

http://www.grafical.dk/glaskugle-med-hul-6-stk_2.aspx

Redigeret af Camilla_krøier
1

Del dette indlæg

Faldt lige over de her.... http://www.cchobby.dk/glaskugle-med-hul-6-stk.aspx, hvad jeg kan se er der 6 stk i en pakke til 70 så det er ikke såååå slemt igen

De har dem også hos grafical, tilmeld dig nyhedsbrevet så er første ordre fragtfri og de har jævnligt tilbud...

http://www.grafical.dk/glaskugle-med-hul-6-stk_2.aspx

Uha det en god pris - må straks tale med damen :badgirl:

http://www.bryllupsklar.dk/forum/85789/brudepigekjoler-paa-tilbud.html/

Og så lige et link til noget brudepigekjole halløj til yngste arvingen

Tak :loveshower:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer