Regnbuebarn

Hippiehavebryllup 05.07.14: Kort status + lidt billeder

402 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

:loveshower: Bordopstilling, grafisk designer, fotobog, underholdning! :loveshower:

Bordopstilling:

I går fik vi talt op på lysestager og vaser og fik lavet en prøveopstilling, dog uden blomster i vaserne - som skal være lyserøde ranunkler og servietternes farve har vi ikke helt besluttet, men de skal være hvide eller lyserøde. Vi havde ingen hvid dug, så det er uden dug.

På de lyserøde små "tallerkner" skal vinen stå.

10299553_10152433290949557_8743324681977

Grafisk designer:

Så har jeg lavet en aftale med en grafisk designer som jeg ønsker skal lave følgende for os:

Skilt til slikbuffet

Indmad til gæstebog, der forstiller jeg mig noget med at folk udfylder nogle felter hvor vi har stillet nogle spørgsmål op.

Skilte til det enkelte slik

Bar skilt

Menukort

Sanghæfte

Oversigt over bordplanen

og måske dukker der andet op :help:

Fotobog:

Efter at have haft verdens bedste polterabend, så har jeg tænkt mig at lave en fotobog med billeder fra dagen, som skal ligge til rådighed for alle gæsterne, så folk kan få et lille indblik i denne skønne dag. Jeg håber at kæresten min, kan skaffe billeder fra hendes dag, hun havde en amatørfotograf på hele dagen, så der er et hav af billeder.

Underholdning:

Vi har været lidt i tvivl mht om gæsterne var underholdt nok inden middagen, altså tiden fra kl. 14-17. Planen ser jo således ud mht dagens forløb:

Tidsplan for bryllupsdagen:

Kl. 12.00: Vielse

Kl. 12.30: Skål og tillykke

Kl. 13.00: Små anretninger + musik

Kl. 14.00: Fri leg for gæster à brudeparret fotograferes

Kl. 17.00: Middag

Vi har godt nok talt om at skulle slå søm og vi har også talt om tovtrækning, men så længe tager det jo ikke. Så vi har besluttet at lave gæt og grimasser :cheerleader3: Vi var i byen med kærestens familie for nogle uger siden, hvor jeg spontant fandt på at lave gæt og grimasser på en bar. Det resulterede i at fremmede stødte til og det var VILDT sjovt! :bunny_4: Så vi forbereder en masse kort med ting man kan lave og så tænker vi det sådan at jeg eller kæresten starter det og så kan folk være med hvis de har lyst. I tidsrummet mellem kl. 14-17 skal vi nemlig også have taget parbilleder :a1221:

Sikke fin bordopstilling - jeg er helt vild med jeres fine lysestager :-). Og glæder mig til at se resultatet af grafikerens arbejde.

Vi står også lidt i en situation, hvor vi lige skal finde frem til hvordan gæsterne skal underholdes mens vi får taget billeder. Vi skal vies 12.30 - og vil gerne have mindst to timer til FOTO ( inden solen går ned .- og sidst i november er det jo møg-tidligt). Gæs og grimasser er et godt bud - overvejer også en eller anden form 'undervisning' for eksempel gospel - har selv prøvet det på et tidspunkt som en slags teambuilding og det var hamrende sjovt. Meeeen det kommer jo lige an på prisen for sådan noget

0

Del dette indlæg

:loveshower: Bordopstilling, grafisk designer, fotobog, underholdning! :loveshower:

Bordopstilling:

I går fik vi talt op på lysestager og vaser og fik lavet en prøveopstilling, dog uden blomster i vaserne - som skal være lyserøde ranunkler og servietternes farve har vi ikke helt besluttet, men de skal være hvide eller lyserøde. Vi havde ingen hvid dug, så det er uden dug.

På de lyserøde små "tallerkner" skal vinen stå.

10299553_10152433290949557_8743324681977

Grafisk designer:

Så har jeg lavet en aftale med en grafisk designer som jeg ønsker skal lave følgende for os:

Skilt til slikbuffet

Indmad til gæstebog, der forstiller jeg mig noget med at folk udfylder nogle felter hvor vi har stillet nogle spørgsmål op.

Skilte til det enkelte slik

Bar skilt

Menukort

Sanghæfte

Oversigt over bordplanen

og måske dukker der andet op :help:

Fotobog:

Efter at have haft verdens bedste polterabend, så har jeg tænkt mig at lave en fotobog med billeder fra dagen, som skal ligge til rådighed for alle gæsterne, så folk kan få et lille indblik i denne skønne dag. Jeg håber at kæresten min, kan skaffe billeder fra hendes dag, hun havde en amatørfotograf på hele dagen, så der er et hav af billeder.

Underholdning:

Vi har været lidt i tvivl mht om gæsterne var underholdt nok inden middagen, altså tiden fra kl. 14-17. Planen ser jo således ud mht dagens forløb:

Tidsplan for bryllupsdagen:

Kl. 12.00: Vielse

Kl. 12.30: Skål og tillykke

Kl. 13.00: Små anretninger + musik

Kl. 14.00: Fri leg for gæster à brudeparret fotograferes

Kl. 17.00: Middag

Vi har godt nok talt om at skulle slå søm og vi har også talt om tovtrækning, men så længe tager det jo ikke. Så vi har besluttet at lave gæt og grimasser :cheerleader3: Vi var i byen med kærestens familie for nogle uger siden, hvor jeg spontant fandt på at lave gæt og grimasser på en bar. Det resulterede i at fremmede stødte til og det var VILDT sjovt! :bunny_4: Så vi forbereder en masse kort med ting man kan lave og så tænker vi det sådan at jeg eller kæresten starter det og så kan folk være med hvis de har lyst. I tidsrummet mellem kl. 14-17 skal vi nemlig også have taget parbilleder :a1221:

Sikke fin bordopstilling - jeg er helt vild med jeres fine lysestager :-). Og glæder mig til at se resultatet af grafikerens arbejde.

Vi står også lidt i en situation, hvor vi lige skal finde frem til hvordan gæsterne skal underholdes mens vi får taget billeder. Vi skal vies 12.30 - og vil gerne have mindst to timer til FOTO ( inden solen går ned .- og sidst i november er det jo møg-tidligt). Gæs og grimasser er et godt bud - overvejer også en eller anden form 'undervisning' for eksempel gospel - har selv prøvet det på et tidspunkt som en slags teambuilding og det var hamrende sjovt. Meeeen det kommer jo lige an på prisen for sådan noget

Så fik vi grafikerens tilbud :o:huh::blink: Jeg skal ellers love for at jeg var ved at tabe underkæben! 35.787,50 kr!

For bordkort, gæstebog, barskilt, barmenu, menukort, sanghæfte, slikbuffetskilt og bordplan - arbejdstimerne vurderede hun til 30 timer a 975 kr. i timen. Jeg er SÅ målløs. Tænker 100% at vi har spildt hendes tid men hun har i den grad også spildt vores! Hun vidste udemærket godt at det var et bryllup til 140.000 ish og man derfor så ikke bruger en fjerdedel af budgettet på lidt grafisk arbejde.

Så nu er vi godt i gang med at være kreative og det tegner vildt godt :loveshower:

0

Del dette indlæg

HOLD DA OP!!!!! Kunne være man skulle være blevet grafik designer, hvis det der den løn man kan kræve :wink: Tror nu også godt det er ting i kan lave selv eller købe skabeloner til MEGET billigere på etsy....

0

Del dette indlæg

HOLD DA OP!!!!! Kunne være man skulle være blevet grafik designer, hvis det der den løn man kan kræve :wink: Tror nu også godt det er ting i kan lave selv eller købe skabeloner til MEGET billigere på etsy....

Skabeloner - hvad tænker du der? :help:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er da helt vildt, jeg er i. Chok..

Ellers skriv hvas i mangler, vi har måske alle noget liggende i kan bruge.

Kunne ogsålige skrive et indlæg her på BK om der er en der har lyst til at lave det for en del mindre end 35.000 kr. Det er jo helt vildt!

0

Del dette indlæg

https://www.etsy.com/se-en/search?q=Printable%20wedding%20signs&ship_to=SE

Her er lidt.... Hvis du søger på printable xxxxx, evt med custom før eller efter så kommer der en masse op, og de fleste kan lave alt muligt i samme design så det hele passer sammen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Del dette indlæg

Men man kan ikke få dem på dansk vel?

Det vil jeg da tro.... Skriv til dem og spørg, mit indtryk er at de fleste sælgere er meget hjælpsomme.... Jeg har tidligere fået lavet fødselsdagsindbydelser og der fik jeg dem til at ændre det til den danske tekst, det var så mit eget ansvar at teksten var som den skulle da de jo ikke kunne tjekke for stavefejl osv....

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

:loveshower: Kæmpe balloner & lanterner :loveshower:

Kæresten kom hjem fra et bryllup hun havde lavet mad til søndag morgen med kæmpeballoner - dét skal vi have til brylluppet. Om dagen skal de bare svæve i vinden ved teltene men meningen er at de skal bruges på vores parbilleder så de og helium er nu købt. Desuden skal de have tyl omkring. Vi har altid helium og giver altid folieballoner til fødselsdage så balloner er lidt en signaturting med os.

10271486_10152459894824557_6716297976206

f225d0d8989a62ff257eb601e7029765.jpg

Og så har jeg bestilt 70 kinesiske lanterner som vi skal sende op alle sammen inden brudevalsen:

LAMP5-008_01_1.jpg

Redigeret af Regnbuebarn
0

Del dette indlæg

Husk at søge om tilladelse til at sende lanterner op....

De er skønne de der balloner.... Jeg har en kæmpepose balloner liggende så overvejer at gå på jagt efter helium som er til at betale.... Man bliver lidt forkælet når man ellers har haft arbejde i et laboratorium med masser af helium...

0

Del dette indlæg

De er skønne de der balloner.... Jeg har en kæmpepose balloner liggende så overvejer at gå på jagt efter helium som er til at betale.... Man bliver lidt forkælet når man ellers har haft arbejde i et laboratorium med masser af helium...

Man skal ikke søge om tilladelse - alt er undersøgt :)

Uha ja. Vi har købt i flere år, synes ikke det dyrt :balloon:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Okay jeg droppede det bare selv fordi man skulle søge tilladelse både det ene og det andet sted ifølge politiet.... Hvor plejer I at købe helium?

0

Del dette indlæg

Okay jeg droppede det bare selv fordi man skulle søge tilladelse både det ene og det andet sted ifølge politiet.... Hvor plejer I at købe helium?

Nej nej det luftfartsvæsnet der har med det at gøre og vi ringede og snakkede med dem. Man har ansvaret men man skal ikke søge tilladelse. Det hele står også på deres hjemmeside. Og efter at have talt med firmaet der sælger dem fandt jeg ud af at de er meget ufarlige :loveshower:

Her - idag og imorgen er der 15% rabat ved brug af denne kode: PINSE-RABAT

0

Del dette indlæg

Nej nej det luftfartsvæsnet der har med det at gøre og vi ringede og snakkede med dem. Man har ansvaret men man skal ikke søge tilladelse. Det hele står også på deres hjemmeside. Og efter at have talt med firmaet der sælger dem fandt jeg ud af at de er meget ufarlige :loveshower:

Her - idag og imorgen er der 15% rabat ved brug af denne kode: PINSE-RABAT

Så må jeg lige hører hvad hotellet siger, der ligger nogen kæmpemarker ved siden af...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer