Sign in to follow this  
Followers 0
sommer09

Flashlight-gruppen.dk

9 posts in this topic

Annonce ♥

Du tænker på Flashlight-gruppen.dk :lol: Har kendt Jesper Brock som en god kollega gennem mange år og kender også flere af de DJ's der spiller for ham og dem går I ikke galt i byen med. :lol: Vi har kun selv fået meget positiv respons fra de kunder vi selv har sendt videre til dem når vi ikke lige selv var "friske" på en tur til Jylland.

0

Ups Hæhæ ja det er ham.. Vi er nemlig ved at booke ham, og fik afvide at kontrakten var sendt men vi har ikke modtaget den.. Typisk post Danmark, men han skrev han ville sende en ny og det var omkring D 28 januar men har intet fået endnu :(

0

Det skulle du gerne have fået med posten i dag.

Jeg skal selvfølgelig starte med at beklage den lange svartid - men dels har vi haft forrygende travlt og dels har jeg desværre måttet bruge en del tid på at rende diverse øjenlæger på dørene pga en øjenlaseroperation, som ikke gik helt efter planen, så jeg har været bagud med papirarbejdet, da mine øjne ikke har tilladt mig at sidde på skærmen så længe ad gangen.

0

Annonce ♥

Vi har også modtaget vores i dag :) og det er helt i orden Jesper. Vi følte bare lidt vi var glemt :/ men det har vi så forklaring på nu :) håber det går bedre

Edited by sommer09
0

Vi har også modtaget vores i dag :) og det er helt i orden Jesper. Vi følte bare lidt vi var glemt :/ men det har vi så forklaring på nu :) håber det går bedre

Det kan jeg godt forstå, jeg er heller ikke selv helt tilfreds med, hvor længe I har måttet vente.... at få en ny kontrakt ud af døren må ikke tage 14 dage. Jeg kan kun beklage og håbe, at musikken bliver ventetiden værd :-)

og jow tak, jeg tror der er styr på øjet nu... OUH har overtaget min behandling fra i dag, og hvis ikke de kan slå en inflamation i øjet ned, så ved jeg ikke hvem der kan... :-)

0

Det kan jeg godt forstå, jeg er heller ikke selv helt tilfreds med, hvor længe I har måttet vente.... at få en ny kontrakt ud af døren må ikke tage 14 dage. Jeg kan kun beklage og håbe, at musikken bliver ventetiden værd :-)

og jow tak, jeg tror der er styr på øjet nu... OUH har overtaget min behandling fra i dag, og hvis ikke de kan slå en inflamation i øjet ned, så ved jeg ikke hvem der kan... :-)

Det er jeg helt sikker på det er :) og har mere forståelse for det nu hvorfor vi ikke hat hørt noget.. Har selv en søster det har været igennem noget lignende du har så ved det kan være noget være noget, men ouh hjælp hende:)

0

Annonce ♥

Hvad gik det galt med operationen ? Det har du da ikke sagt noget om. :lol: Operation eller andre årsager så ved jeg da for vores eget vedkommende at tingene ikke altid går så stærkt som jeg gerne vil det men vi er også mennesker. :lol:

0