Rikke aka rapanden

R&N 27-09-2014 - Endelig beretning :D

1,376 indlæg i dette emne

Åh hvor er jeg ynkelig i dag :lol: Jeg har jo døjet med rigtig meget kvalme og opkast, og har nu fået piller fra lægen, som heldigvis har hjulpet. Jeg startede så på p-piller da min mens startede sidst, da jeg for alt i verden ikke vil have mens på min bryllupsdag, da jeg altid bliver ramt af stærke smerter, diarre, kvalme, opkast, hovedpine osv. Men min mens fortsatte så i pænt lang tid, så har kun været uden blødninger i 1½ uges tid, og nu er min mens så startet igen, og vupti kvalme, hovedpine og ondt i maven :pokey: . Det har virkelig været en forfærdelig måned rent helbredsmæssigt, fordi jeg har haft det så skidt det meste af måneden pga mavesyre og mens. Så nu har jeg besluttet at når jeg starter på næste p-pille periode på fredag, så holder jeg ikke pause næste gang, men fortsætter bare. Jeg magter simpelthen ikke mere ubehag før efter brylluppet, for det stresser mig, og gør at jeg bare ligger på sofaen med min spand og varmepude .

Ja beklager jeg ynker og klynker sådan, men er bare træt af at have det skidt, så nu må p-pillerne altså lige tages ekstra meget i brug :floejt:

Æv for pokker da......det lyder ikke sjovt. Jeg er heldigvis een af dem som ikke har smerter i forbindelse med blødning, til gengæld kan jeg ikke tåle nogen former for prævention andet en gummi. Jeg får hovedpine af p-piller og smerter og ubehag, da jeg fik lagt en hormonspiral op - så ud med den igen efter 3 mdr.s prøveperioden (400 kr. fattigere).

Min datter på 26 år tog p-piller og blev mere og mere syg med infektioner m.v. og efter at have læst inde i et forum mht. hvor meget p-piller påvirker hormonbalancen stoppede hun og er først i dag (over et år efter) begyndt at mærke, at hormonbalancen er bedre. Dette har medvirket til at hendes hud er blevet pænere og hun ikke har så mange psykiske op- og nedture.

Det gælder om at finde frem til det som virker for een :7himmel:

Jeg tog p-piller fra jeg var 15-22 , og har så ikke brugt noget siden. Jeg kan ikke blive gravid på naturligvis, så der er jo ingen grund til at fylde kroppen med alt mulig , når jeg nu er i fast forhold.

Men jeg vil simpelthen ikke have mens til mit bryllup, netop fordi jeg får det så skidt når jeg har det. Jeg stopper på p-pillerne igen efter brylluppet, for så er der jo ingen mening i at tage dem :)

årh hvor jeg dog kender det, eller kendte det, for fik fjernet min livmoder for snart 4 år siden, det var sku en hård omgang, navnligt fordi man fandt kræft i den, så det blev en større omgang, dog skal jeg ikke tænke på det skidt hver md. MEN hvor har jeg gruet for at det sku gå videre til mine døtre med kraftige mens mv....men den ældste er heldigvis sluppet let.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Marie : Det er simpelthen SÅ røv træls at man skal have det så skidt hver gang, mit er blevet værre med alderen, før i tiden havde jeg "kun" ondt, nu er det vel egentlig nærmest migræne jeg får udover smerterne. Min mor led af migræne i den forbindelse, før hun fik mine yngre brødre, og har også altid meget ondt og får stadig hovedpine. Så der er da chance for at det er noget der ligger i generne.

Jeg tænker tit at jeg ville ønske, at jeg bare kunne få fjernet min livmoder , for jeg vil ikke have børn af flere forskellige grunde, og så er det sgu bare endnu mere surt at skulle have det så skidt hver måned. Jeg døjer også med celleforandringer, så bliver tjekket hvert år for at holde øje ( det er desværre noget der ligger til min familie, min mormor har også fået fjernet livmoderen) . Jeg er generelt bare født med et drøn uheldigt underliv, og der er bare det ene og det andet galt. Havde jeg været en hund, var jeg sgu blevet aflivet med alle de skavanker jeg er født med, og senere har fået :lol:

0

Del dette indlæg

Marie : Det er simpelthen SÅ røv træls at man skal have det så skidt hver gang, mit er blevet værre med alderen, før i tiden havde jeg "kun" ondt, nu er det vel egentlig nærmest migræne jeg får udover smerterne. Min mor led af migræne i den forbindelse, før hun fik mine yngre brødre, og har også altid meget ondt og får stadig hovedpine. Så der er da chance for at det er noget der ligger i generne.

Jeg tænker tit at jeg ville ønske, at jeg bare kunne få fjernet min livmoder , for jeg vil ikke have børn af flere forskellige grunde, og så er det sgu bare endnu mere surt at skulle have det så skidt hver måned. Jeg døjer også med celleforandringer, så bliver tjekket hvert år for at holde øje ( det er desværre noget der ligger til min familie, min mormor har også fået fjernet livmoderen) . Jeg er generelt bare født med et drøn uheldigt underliv, og der er bare det ene og det andet galt. Havde jeg været en hund, var jeg sgu blevet aflivet med alle de skavanker jeg er født med, og senere har fået :lol:

Min blev fjernet pga jeg havde styrtblødniing i tre uger ud af fire, og de prøvede medicinsk behandling først, uden held og derfor blev den fjernet, kræften blev først opdaget derefter.... Migræne døjer jeg super meget med, især i stresset perioder...... :lol: elsker din måde at se tingene på som fx hvis du var en hund

0

Del dette indlæg

Min blev fjernet pga jeg havde styrtblødniing i tre uger ud af fire, og de prøvede medicinsk behandling først, uden held og derfor blev den fjernet, kræften blev først opdaget derefter.... Migræne døjer jeg super meget med, især i stresset perioder...... :lol: elsker din måde at se tingene på som fx hvis du var en hund

Haha, jamen man bliver sgu nød til at prøve at se lyst på tingene, og humor er en virkelig stor del af mit liv. Netop fordi jeg er syg, er det bare SÅ vigtigt at prøve at se det positive i livet, værdsætte de gode ting osv. At have ondt af sig selv, og hele tiden være negativ forbedre i hvert fald intet, tvært imod :)

Er forresten ked af at høre hvad du har været igennem, det lyder bestemt ikke rart :(

Redigeret af Rikke aka rapanden
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Æv det er så trælst med mens smerter, havde store problemer før min PCOS blev diagnosticeret, men nu når den er nogenlunde under kontrol og jeg har tabt 60 kg så er det blevet 1000 gange bedre, nu kan jeg have en nogenlunde alm hverdag selv om det er den tid

0

Del dette indlæg

Æv det er så trælst med mens smerter, havde store problemer før min PCOS blev diagnosticeret, men nu når den er nogenlunde under kontrol og jeg har tabt 60 kg så er det blevet 1000 gange bedre, nu kan jeg have en nogenlunde alm hverdag selv om det er den tid

Det er nemlig drøntræls, for man bliver så "lammet" fordi man har det så skidt, og sofaen hænger nærmest bare fast på ryggen. Er så glad for min varmepude, for sammen med piller hjælper den en hel del.

Men har besluttet jeg altså ikke magter det her igen om 4 uger, for så er vi så tæt på brylluppet, og der gider jeg simpelthen ikke bare ligge på sofaen, eller med hovedet i spanden. Selvom spanden jo matcher pynten, så vil jeg helst gerne have at den bliver hjemme :tunge:

0

Del dette indlæg

Haha, jamen man bliver sgu nød til at prøve at se lyst på tingene, og humor er en virkelig stor del af mit liv. Netop fordi jeg er syg, er det bare SÅ vigtigt at prøve at se det positive i livet, værdsætte de gode ting osv. At have ondt af sig selv, og hele tiden være negativ forbedre i hvert fald intet, tvært imod :)

Er forresten ked af at høre hvad du har været igennem, det lyder bestemt ikke rart :(

Gir dig fuldstændig ret, og tak det var det heller ikke, synes det var sindsyg hårdt, også fordi jeg skulle være der 100% for mine to døtre og det følte jeg ikke altid lige jeg var, men min h2b har været fantastisk og mere til i alt det jeg/vi har været igennem.

humor, er livets vej :wink::tunge:

0

Del dette indlæg

Jeg forstår DÆLME godt din beslutning om at tage ppiller for at undgå mens mm.

Mht din migræne får jeg lyst til at spørge hvad du har forsøgt af behandling... Jeg har lidt anbefalinger hvis du orker at høre..

(Jeg døjer selv med kronisk hovedpine efter et styrt på ski for 3 1/2 år siden og har prøvet lidt forskelligt i desperation. Og der er styr på både hvp, kvalme og flimrende for øjnene nu...).

#neurolog? De kender en masse spøjse præparater der virker! :)

#akupunktur? Det duer og er det hos en fysioterapeut giver danmark tilskud :)

#kraniosakralterapi? Ingen evidens... (Meeeen der er vist noget på vej),- det er vanvittig afstressende og virkelig lækkert :)

#find programmet fra DR2 der hedder alternativ helbredelse med Lasse Spang Olsen. Det er ret inspirerende:)

Wow,- sikke en smøre.. :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Interessant at læse indlæggene herinde omkring smerter, sygdom og migræne. Jeg har lidt af stærke hovedpiner, siden jeg fik min søn for 16 år siden - samtidig udviklede jeg antistoffer i blodet samt intolerans overfor mælkeprodukter.

For ca. 8 år siden begyndte jeg så at få deciderede migræneanfald og jeg begyndte at tage Sumatriptan, som for det meste virker godt.

Jeg blev af egen læge henvist til gennemgang på neurologisk afd. på Hillerød Sygehus som kun kan tilbyde mere medicin - såsom epilepsimedicin m.v. med evt. bivirkninger. Da jeg på det tidspunkt havde op til 7 dage mdr. ,hvor jeg måtte tage medicin, havde jeg håbet på mindre medicin, men nej desværre ikke.

Jeg ville simpelthen IKKE have mere medicin - det sgu ikke sundt....så jeg har forsøgt alternative metoder i mange år. I de sidste 2 mdr. har jeg haft 3 dage, hvor jeg har måttet tage medicin - det er virkelig en sejr :cheerleader3:

Jeg har gjort flere ting anderledes - fx har jeg taget en kraftig vitamin/mineralkur for at styrke hjernens funktion, jeg går til pilates x 1 ugentlig for at lære at få mine muskler til at slappe HELT af og derudover har jeg skåret kraftigt ned for indtagelse af kaffe, hvedemel og madvarer med høj syreindhold (taget fra spis efter din blodtype). Derudover spiser jeg såvidt mulig mad uden sprøjterester (økologisk) og det er den kombination, som har hjulpet mig frem til, hvor jeg er i dag.

Skal ned til overlægen her i september, hvor han vil afslutte mig, fordi jeg ikke har anfald i samme grad længere og jeg har tænkt mig, at få ham til at indføre den kur jeg har taget - hvem ved, måske er der nogle studerende som skal læse migrænejournalerne igennem og måske kan bruge min historie til noget :7himmel:

Håber I finder frem til jeres bedste løsning :help:

Redigeret af SRHansen
0

Del dette indlæg

Mht din migræne får jeg lyst til at spørge hvad du har forsøgt af behandling... Jeg har lidt anbefalinger hvis du orker at høre..

(Jeg døjer selv med kronisk hovedpine efter et styrt på ski for 3 1/2 år siden og har prøvet lidt forskelligt i desperation. Og der er styr på både hvp, kvalme og flimrende for øjnene nu...).

#kraniosakralterapi? Ingen evidens... (Meeeen der er vist noget på vej),- det er vanvittig afstressende og virkelig lækkert :)

#find programmet fra DR2 der hedder alternativ helbredelse med Lasse Spang Olsen. Det er ret inspirerende:)

Jeg har slet ikke prøvet nogen form for behandling, for jeg ved ikke om det er migræne, eller om jeg bare får kvalme/opkast, fordi mine smerter er så slemme. Det med kvalme og opkast er først kommet indefor de sidste par år ved mens, før det havde jeg "kun" smerterne.

Men har overvejet at jeg skal have en snak med lægen om det , for det er altså overhovedet ikke fedt på nogen måde. Men lige pt er det bare pamoler og ipren jeg tager under mens, og det fjerner bare ikke hovedpinen, så det kunne igen godt tyde på at det er migræne.

0

Del dette indlæg

Jeg har slet ikke prøvet nogen form for behandling, for jeg ved ikke om det er migræne, eller om jeg bare får kvalme/opkast, fordi mine smerter er så slemme. Det med kvalme og opkast er først kommet indefor de sidste par år ved mens, før det havde jeg "kun" smerterne.

Men har overvejet at jeg skal have en snak med lægen om det , for det er altså overhovedet ikke fedt på nogen måde. Men lige pt er det bare pamoler og ipren jeg tager under mens, og det fjerner bare ikke hovedpinen, så det kunne igen godt tyde på at det er migræne.

Jeg ved ikke om du ved det, men pamol (også lidt ipren) giver underligt nok hovedpine når man tager det jævnligt :(

Desuden er ipren stanghamrende forbudt, når man har for meget mavesyre. Faktisk kan ipren være årsag til mavesår :( Syre i maven er slet ikke rart og kan give kvalme og opkast udover at det gør ondt :(

Akupunktur og Zoneterapi har hjulpet mange med mens-problemer... :)

Jeg har taget nogle af disse epilepsemidler, som HRHansen skriver om, der har vist sig (i små doseringer) at forebygge migræne. Og ja det er ikk sjovt at spise medicin, men at have smerter fører alt mulig råddent med sig fx kortluntet, dårlig søvn, isolering, immobilitet osv... :(

Træning såsom core, pilates og yoga styrker korsettet og kan hjælpe godt ifht nakke/skulder og hovedpine.

0

Del dette indlæg

Jeg ved ikke om du ved det, men pamol (også lidt ipren) giver underligt nok hovedpine når man tager det jævnligt :(

Desuden er ipren stanghamrende forbudt, når man har for meget mavesyre. Faktisk kan ipren være årsag til mavesår :( Syre i maven er slet ikke rart og kan give kvalme og opkast udover at det gør ondt :(

Akupunktur og Zoneterapi har hjulpet mange med mens-problemer... :)

Jeg har taget nogle af disse epilepsemidler, som HRHansen skriver om, der har vist sig (i små doseringer) at forebygge migræne. Og ja det er ikk sjovt at spise medicin, men at have smerter fører alt mulig råddent med sig fx kortluntet, dårlig søvn, isolering, immobilitet osv... :(

Træning såsom core, pilates og yoga styrker korsettet og kan hjælpe godt ifht nakke/skulder og hovedpine.

Jeg bliver nødt til at tage det når jeg har mens, da det er det eneste der virker, men mindre jeg skal over og tage dolol osv. Jeg har tidligere fået epilepsimedicin ( dog mod noget andet), men det gav ingen ændring.

Akupunkttur og zoneterapi er desværre et no-go for mig, jeg har en fobi overfor fødder, kan knap nok røre mine egne, og der er slet slet ingen der skal røre ved mine fødder. Og så er jeg hamrende nålefobisk. Jeps , jeg er et skvat, i know :tunge:

Jeg har aldrig døjet med mavesyre før nu her, og har altså fået gigtmedicin mod mens smerter siden jeg var 14, og taget dem når det har været nødvendigt. Nogle måneder er jeg også heldig at jeg kan undvære, har indtil videre ikke taget nogen i denne omgang :) Min læge er overbevist om, at mavesyren er fordi jeg er stresset og presset psykisk, da det så er normalt at man får for meget mavesyre.

Vil lige sige at det er altså ikke sådan at jeg voldæder ipren, overhovedet ikke. Men som sagt er det bare nødvendigt for mig ind imellem, sammen med pamolerne. For ellers skal jeg op i morfin eller dolol, og det er bare slet ikke holdbart. Vi har forsøgt alt mulig andet, uden virkning.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej dolol er noget bras! Helt enig!

Ja du er da lidt en kryster :lol: - ikke at kunne røre sine fødder :lol: Jeg elsker simpelthen at få nusset fødder :happy:

Så må du prøve kraniosakral ... Luksus ❤️

Jeg får en sjælden gang imellem dolol, men det er til mine knæ. JEPS jeg har også dårlige knæ, måske I forstår nu hvorfor jeg siger at jeg var blevet aflivet, hvis jeg havde været en hund :lol:

Men har ikke fået dolol i flere år, for nu er jeg jo på pension, så nu bider jeg det i mig og så må jeg ligge på sofaen når det er helt slemt. Men har lige fået dem udskrevet til at tage med på bryllupsrejse, i tilfælde af jeg får virkelig dårlige dage, for gider altså ikke være sengeliggende der.

Nej puha, fødder er simpelthen noget af det klammeste i verden, puha. Jeps skvat.dk det er mig :lol:

Ind imellem føler jeg mig total hypokonder, hvis jeg skal nævne de ting jeg døjer med, men altså det er altså reelle ting, jeg er bare ikke født med de bedste gener :tunge:

0

Del dette indlæg

Til gengæld er du sikkert sød, dejlig og elskelig :)

Jeg var også blevet skudt hvis jeg var en hest :lol:

Haha, jeg er masser af rar, og JO det kan man godt sige :tunge: Jeg prøver at se lyst på livet , og få det bedste ud af det. For det hjælper sgu ikke noget at sidde og have ondt af sig selv, så bliver man da først syg.

Haha, vi kan lave en klub for dem der var blevet aflivet eller havde fået avlspåbud hvis de havde været dyr :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uha altså, så er det i morgen kjolen skal til syerske, glææææder mig til at komme i kjolen igen, og er spændt på om jeg har ret i at den skal lægges ind :a1221:

Så skal der dælme luftest blemås :tunge:

det bliver skønt for dig at komme i kjolen igen

0

Del dette indlæg

Uha altså, så er det i morgen kjolen skal til syerske, glææææder mig til at komme i kjolen igen, og er spændt på om jeg har ret i at den skal lægges ind :a1221:

Så skal der dælme luftest blemås :tunge:

det bliver skønt for dig at komme i kjolen igen

Ja glæder mig helt vildt , bliver hentet klokken tidligt i morgen, ja altså for mange er det sikker ikke tidligt, men for mig er kl. 9 om morgene altså tidligt at skulle ud af døren :lol:

0

Del dette indlæg

Så er jeg kommet hjem fra syerske, og hold nu op hvor er hun bare sød :) Kjolen skal lægges op, den skal lægges et stykke ind oppe ved brystet, der skal flyttes en knap, et par pliseringer skal lige syes fast, da de hænger og flapper, der skal syes dansestrop i, og så stryger hun kjole og slør. Alt dette for sølle 400 kroner :cheerleader3:

Vi skal først hente kjolen d. 18 september, da hun tilbød at have den hængende så lang tid vi ønskede, så det har vi takket ja til så den ikke fylder hjemme ved svigermor i længere tid end nødvendigt, men så det samtidig ikke bliver ugen op til vi skal hente den.

På vej hjem i bilen spurgte svigerfar " Er I så begyndt at øve brudevalsen?" , hvortil jeg så svarede nej, for vi skal ikke danse brudevals, og så kom den kommentar jeg HADER " Jamen det høre sig da til!! " . Der kunne jeg bare mærke at angsten igen kom op, og jeg nærmest var ved at hyle ved tanken om at skulle danse. Vi havde jo egentlig aftalt at vi bare ville tage en sjæler, men selv det kan jeg simpelthen ikke overskue i mit hoved. Jeg ved godt mange brude siger det var et fantastisk øjeblik, men jeg kan finde 500 grunde til at det ikke er fantastisk for mig, jeg hader for det første at danse, dernæst kan jeg ikke lide at være i centrum, jeg kan ikke lide folk kigger på mig når jeg skal lave noget, og ja 500 andre grunde.

Så nu har vi lige snakket om det, og vi er blevet helt enige om at vi helt skipper det der brudevals , og så kan vi altid tage en sjæler senere på aftenen, hvis vi får lyst til det, ligesom alle andre også kan danse hvis de lyster det.

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

400 bobs????? Det er jo et fund! Fedt!!!

Jeg kan dælme godt forstå det med at være i centrum.. Jeg mister jordforbindelsen og kører i et gear der er meget underligt :) Hul i svigerfar,- han er bare en stivnakke :)

Og ja en klub for lirekasse-kroppe! TJEK! :lol:

Hun er MEGA billig , og der er flere herinde der har brugt hende , så ja det var skønt svigerforældrene gad køre mig, ellers var jo ikke kommet derud.

Jeg får det bare total skidt med at skulle lave noget, og folk så skal stå og kigge på mig, det kan min angst slet slet ikke kapere, så får jeg total tankemyller, sveder, får kvalme osv, så ja den dans er simpelthen skippet. Så må folk brokke sig , det må simpelthen være deres problem.

Haha, fedt ord " lirekasse-kroppe" :lol:

0

Del dette indlæg

Så er jeg kommet hjem fra syerske, og hold nu op hvor er hun bare sød :) Kjolen skal lægges op, den skal lægges et stykke ind oppe ved brystet, der skal flyttes en knap, et par pliseringer skal lige syes fast, da de hænger og flapper, der skal syes dansestrop i, og så stryger hun kjole og slør. Alt dette for sølle 400 kroner :cheerleader3:

Vi skal først hente kjolen d. 18 september, da hun tilbød at have den hængende så lang tid vi ønskede, så det har vi takket ja til så den ikke fylder hjemme ved svigermor i længere tid end nødvendigt, men så det samtidig ikke bliver ugen op til vi skal hente den.

På vej hjem i bilen spurgte svigerfar " Er I så begyndt at øve brudevalsen?" , hvortil jeg så svarede nej, for vi skal ikke danse brudevals, og så kom den kommentar jeg HADER " Jamen det høre sig da til!! " . Der kunne jeg bare mærke at angsten igen kom op, og jeg nærmest var ved at hyle ved tanken om at skulle danse. Vi havde jo egentlig aftalt at vi bare ville tage en sjæler, men selv det kan jeg simpelthen ikke overskue i mit hoved. Jeg ved godt mange brude siger det var et fantastisk øjeblik, men jeg kan finde 500 grunde til at det ikke er fantastisk for mig, jeg hader for det første at danse, dernæst kan jeg ikke lide at være i centrum, jeg kan ikke lide folk kigger på mig når jeg skal lave noget, og ja 500 andre grunde.

Så nu har vi lige snakket om det, og vi er blevet helt enige om at vi helt skipper det der brudevals , og så kan vi altid tage en sjæler senere på aftenen, hvis vi får lyst til det, ligesom alle andre også kan danse hvis de lyster det.

Hvor er det bare godt, at det både er kompetent hjælp og billigt :c166:

Du og H2B danser bare en sjæler, hvis du/I føler for det - det er JERES dag og I gør, som det er bedst for jer :7himmel:

0

Del dette indlæg

Hvor er det bare godt, at det både er kompetent hjælp og billigt :c166:

Du og H2B danser bare en sjæler, hvis du/I føler for det - det er JERES dag og I gør, som det er bedst for jer :7himmel:

Hun var super sød derude, og det tog ingen tid for hende at sætte nåle i osv. Svigermors veninde som er syerske prøvede jo for et stykke tid siden, og hold da kæft hvor en amatør hun var, hun måtte da også opgive. Så var altså befriende at komme ud til en, som bare har styr på det, og som ikke syntes kjolen er besværlig fordi den har læg der går ned af osv.

Ja præcis, hvis vi får lyst tager vi en dans, men det bliver ikke så alle skal stå og glo på os. Men altså tror ikke vi får den lyst, vi er ikke ligefrem typerne der danser :)

Jeg må også erkende, og svigerfars kommentar også satte gang i noget trods hos mig. Altså jeg har vitterlig ikke lyst til at danse, og ER ved at tude ved tanken om at skulle det. Men hans kommentar gjorde bare det endelige udslag for mig.

Jeg elsker mine svigerforældre, og de hjælper os rigtig meget i forbindelse med brylluppet. Men jeg tror de har ret svært ved at forstå og acceptere , at vi ikke holder et traditionelt bryllup, og vælger til/fra efter hvad VI har lyst til. Hos os er der ikke noget der hedder " sådan gør man" eller " det plejer man" , plejer er død og mange traditioner bryder vi os ikke om , eller syntes de er åndsvage, og derfor vælger vi dem fra.

0

Del dette indlæg

for søren da det var billigt.. Det er sq lige før at jeg skal overtale min svigermutter eller en kammerat til at køre mig derud :)

I gør bare det der skal til for at i kan nyde dagen og slappe af..Skid hul i hvad andre siger og mener, det er ikke deres bryllup. De kunne bare tage brudevalsen for jer hvis der er et problem :) Jeg er sq heller ikke glad for tanken om den dans, selvom jeg er god til hokus pokus mig i fokus (H2Bs ord, ikke mine) Vi kan heller ikke finde ud af at danse, jeg er total sportspige, også skal jeg lige tage sådan en dans foran så mange mennesker i stilletter (H2Bs ønske) jeg ville nu bare have mine nike free på.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer