Rikke aka rapanden

R&N 27-09-2014 - Endelig beretning :D

1,376 posts in this topic

Uha hvor jeg kender følelsen!

Vi har 11 dage tilbage :help::a1221::loveshower:

Jamen det er SÅ vildt hvordan man pludselig er tæt på. Men helt ærlig, nu er det fandeme også vores tur !! Vi må seriøst være dem der har været herinde længst tid, og stadig ikke er gift :tunge:

Hov hov... Du glemmer mig :( jeg ender med at være herinde til jeg er 60 og stadig ugift :lol:

0

Annonce ♥

Jamen det er SÅ vildt hvordan man pludselig er tæt på. Men helt ærlig, nu er det fandeme også vores tur !! Vi må seriøst være dem der har været herinde længst tid, og stadig ikke er gift :tunge:

Hov hov... Du glemmer mig :( jeg ender med at være herinde til jeg er 60 og stadig ugift :lol:

Jamen var du herinde tilbage i 2012 også? Ja beklager altså hvis jeg har glemt dig fra da jeg startede herinde, jeg husker seriøst elendigt!

Ahahahahahaha, nåh ja, men altså et pensionistbryllup har da også sin charme :tunge:

0

Jamen var du herinde tilbage i 2012 også? Ja beklager altså hvis jeg har glemt dig fra da jeg startede herinde, jeg husker seriøst elendigt!

Ahahahahahaha, nåh ja, men altså et pensionistbryllup har da også sin charme :tunge:

hehe det var hun :wink: Tror faktisk Dorte kom lige omkring samme tidspunkt som mig... Husker måske forkert, men trooooor nok....

Dorte - tror det bliver dig der tager prisen som at være herinde længst uden at blive gift, så jeg hepper på dig :cheerleader3:

0

Annonce ♥

hehe det var hun :wink: Tror faktisk Dorte kom lige omkring samme tidspunkt som mig... Husker måske forkert, men trooooor nok.... Dorte - tror det bliver dig der tager prisen som at være herinde længst uden at blive gift, så jeg hepper på dig :cheerleader3:

Hov, her kan jeg vist også være med... Men ææææhhh.... Jeg skal jo så bare liiiiiige finde ham der at blive gift med først :tunge::tunge::tunge:

0

hehe det var hun :wink: Tror faktisk Dorte kom lige omkring samme tidspunkt som mig... Husker måske forkert, men trooooor nok.... Dorte - tror det bliver dig der tager prisen som at være herinde længst uden at blive gift, så jeg hepper på dig :cheerleader3:

Hov, her kan jeg vist også være med... Men ææææhhh.... Jeg skal jo så bare liiiiiige finde ham der at blive gift med først :tunge::tunge::tunge:

Jeg husker ikke hvor længe jeg har støvet rundt herinde... Men inden vi bliver gift er der vist kommet mug på mit brugernavn :lol:

Godt jeg har dig Goldrumble :happy: Selvom jeg frygter at du overhaler mig indenom :(

0

Annonce ♥

Jeg husker ikke hvor længe jeg har støvet rundt herinde... Men inden vi bliver gift er der vist kommet mug på mit brugernavn :lol:

Godt jeg har dig Goldrumble :happy: Selvom jeg frygter at du overhaler mig indenom :(

Ja, godt, at vi har hinanden, Dorte :loveshower: Men jeg tror nu ikke, at jeg overhaler dig indenom - du har jo manden, jeg skal først finde mig en :bunny_4:

0

Annonce ♥

tillykke med milepælen :loveshower::loveshower::loveshower:

Tak søde Marie :loveshower: Det er altså lidt vildt at vi nu er SÅ tæt på. Jeg tror ikke rigtig det er gået op for mig.

ja det er vildt så hurtigt tiden bare flyver afsted også selv om man synes den går vildt langsom......i dag har vi to år til vores dag, men synes lige der har været 2½ år til.....puhaa men når jo nok det hele alligevel :lol::tunge::lol:

0

tillykke med milepælen :loveshower::loveshower::loveshower:

Tak søde Marie :loveshower: Det er altså lidt vildt at vi nu er SÅ tæt på. Jeg tror ikke rigtig det er gået op for mig.

ja det er vildt så hurtigt tiden bare flyver afsted også selv om man synes den går vildt langsom......i dag har vi to år til vores dag, men synes lige der har været 2½ år til.....puhaa men når jo nok det hele alligevel :lol::tunge::lol:

Haha, ja mon ikke at I når det, ellers er det vidst jeres egen skyld :tunge:

0

Annonce ♥

Tillykke med milepælen. Det er jo snaaaaart. :cheerleader3::cheerleader3:

Ja lige om lidt, det er simpelthen så vildt, og fuldstændig fantastisk. Dog skal jeg ALDRIG giftes igen, det kan godt være mange nyder alt det her planlægning, men for mig er det simpelthen det rene helvede, med sygdom osv, ALDRIG gør jeg det igen, men glæder mig til selve dage, og også til det hele er overstået :)

0

Skal altså lige lufte lidt tanker. Planen var jo at vi ville tage til Lanzarote på bryllupsrejse, da kæresten har søskende og nevøer og niecer dernede, og så ville vi tage afsted 14 dage, og sørge for også at have dage for os selv. Vi har også ønsket os penge til bryllupsrejsen i gave, vi har dog selv til rejsen, men mangler til lommepenge og hundepension.

Men jo tættere vi kommer på brylluppet, jo mindre har jeg lyst til at skulle ud og rejse. Jeg har slet ikke lyst til at skulle rejse fra mine hunde i 14 dage, ja eller bare en uge, og bare tanken får mig til at hyle. Jeg ved godt mange sikkert syntes det er noget pjat, men mine hunde betyder så uendelig meget for mig , de er ikke bare hunde, de er en del af vores lille familie. Som det er nu vil jeg meget heller engang næste år leje en bil, og så leje et sommerhus eller en campinghytte, og så tage på ferie her i landet, og så kunne have vores hunde med os.

Det kan jo sagtens være at det ændre sig når brylluppet er overstået, og jeg så bare trænger til at komme væk, det skal jeg ikke kunne sige. Men vi er ikke typerne der rejser meget, vi har været ude og rejse 2 gange i den tid vi har været sammen, og det var indenfor 1 måned, og begge gange til Lanzarote.

Men samtidig tænker jeg også, at det er mega unfair overfor de gæster der evt. giver os penge til bryllupsrejse, at vi så bare slet ikke tager afsted. Men samtidig trænger vi f.eks også virkelig til ny seng og ny sofa/nye sofaer. Sengen har jeg haft siden jeg var 20 ( 8 år), og der havde min mormor og morfar brugt den i et års tid først. Vores sofaer er nogle vi købte brugt. Jeg var jo på KH i mange år, og da jeg var under 25 havde jeg kun 4900.- udbetalt. Nu er jeg så på pension, og min kæreste har i flere år været på sygedagpenge, og og nu på ledighedsydelse ( fleksjobber uden job). Så generelt hænger pengene altså bare ikke på træerne for os, og vi kan ikke bare lige købe ny seng eller ny sofa, det er noget der skal spares op til i flere måneder.

Tankerne flyver rundt omkring hvad vi skal/ikke skal. Vi har dog aftalt at hvis jeg efter brylluppet stadig ikke kan overskue at skulle rejse, så tager kæresten selv afsted til Lanzarote, for at besøge hans familie. Det er jeg HELT okay med, som sagt har vi pengene til rejsen, og hvis han skal afsted alene, er der også penge til lommepenge.

Jeg ved godt at det er atypisk ikke at ville afsted, og at det nærmest er fy fy at tænke man vil bruge pengene på noget andet, end hvad de er givet til. Men jeg tænker at vi vil jo ikke bare klatte pengene væk, hvis vi ikke rejser skal de jo bruges på ting som vi vil have i mange år, og som vi virkelig trænger til. Men skal man så spørge folk om det er okay, eller skal man informere folk om at man vælger at bruge pengene på det i stedet for osv. Åh jeg syntes det er svært, og mit store pleaser gen gør det bare ikke nemmere. Men jeg gider altså heller ikke tvinge mig selv afsted på ferie, som jeg slet ikke har lyst til, og som så bare vil få min sygdom til at blusse total op.

0

Jeg forstår godt dit dilemma. Jeg kunne ABSOLUT IKKE aflevere min vovse i pension.

Mht gavepenge så synes jeg ikke, at I skylder nogen noget. Men som giver ville jeg sætte pris på at vide hvad pengene er gået til. Har du tænkt på, om I måske skulle tage et par dage væk sammen med hundene? Enten her i dk eller et af nabolandene? Det er SÅ givende at være væk sammen - også ovenpå dit stress. Komme væk og nyde at være nygift sammen med vovserne. Vi havde vores hund med på camping og det gik langt over forventning.

0

Jeg forstår godt dit dilemma. Jeg kunne ABSOLUT IKKE aflevere min vovse i pension.

Mht gavepenge så synes jeg ikke, at I skylder nogen noget. Men som giver ville jeg sætte pris på at vide hvad pengene er gået til. Har du tænkt på, om I måske skulle tage et par dage væk sammen med hundene? Enten her i dk eller et af nabolandene? Det er SÅ givende at være væk sammen - også ovenpå dit stress. Komme væk og nyde at være nygift sammen med vovserne. Vi havde vores hund med på camping og det gik langt over forventning.

Det er det vi overvejer, men det bliver først næste år hvis det er, for vil gerne afsted når det er godt vej, og vi kan være ude osv :) Vi har ingen bil, så vi skal også leje både bil, og sted vi skal sove osv, men det må vi lige se på, når brylluppet er overstået. Vores hunde har været i pension 1 gang i 9 dage, og det gik fint. Sidst vi var afsted var de ved mine svigerforældre, men nu har de selv fået hund, og så vil de ikke passe vores mere. Og ja jeg får det bare mere og mere skidt med at skulle rejse fra dem, kan slet slet ikke overskue det.

Havde vi nu selv haft bil, jamen så havde vi måske bare kørt sydpå, og så med hundene. Men når man skal leje en bil er det simpelthen for dyrt og besværligt.

0

Annonce ♥

Skal altså lige lufte lidt tanker. Planen var jo at vi ville tage til Lanzarote på bryllupsrejse, da kæresten har søskende og nevøer og niecer dernede, og så ville vi tage afsted 14 dage, og sørge for også at have dage for os selv. Vi har også ønsket os penge til bryllupsrejsen i gave, vi har dog selv til rejsen, men mangler til lommepenge og hundepension.

Men jo tættere vi kommer på brylluppet, jo mindre har jeg lyst til at skulle ud og rejse. Jeg har slet ikke lyst til at skulle rejse fra mine hunde i 14 dage, ja eller bare en uge, og bare tanken får mig til at hyle. Jeg ved godt mange sikkert syntes det er noget pjat, men mine hunde betyder så uendelig meget for mig , de er ikke bare hunde, de er en del af vores lille familie. Som det er nu vil jeg meget heller engang næste år leje en bil, og så leje et sommerhus eller en campinghytte, og så tage på ferie her i landet, og så kunne have vores hunde med os.

Det kan jo sagtens være at det ændre sig når brylluppet er overstået, og jeg så bare trænger til at komme væk, det skal jeg ikke kunne sige. Men vi er ikke typerne der rejser meget, vi har været ude og rejse 2 gange i den tid vi har været sammen, og det var indenfor 1 måned, og begge gange til Lanzarote.

Men samtidig tænker jeg også, at det er mega unfair overfor de gæster der evt. giver os penge til bryllupsrejse, at vi så bare slet ikke tager afsted. Men samtidig trænger vi f.eks også virkelig til ny seng og ny sofa/nye sofaer. Sengen har jeg haft siden jeg var 20 ( 8 år), og der havde min mormor og morfar brugt den i et års tid først. Vores sofaer er nogle vi købte brugt. Jeg var jo på KH i mange år, og da jeg var under 25 havde jeg kun 4900.- udbetalt. Nu er jeg så på pension, og min kæreste har i flere år været på sygedagpenge, og og nu på ledighedsydelse ( fleksjobber uden job). Så generelt hænger pengene altså bare ikke på træerne for os, og vi kan ikke bare lige købe ny seng eller ny sofa, det er noget der skal spares op til i flere måneder.

Tankerne flyver rundt omkring hvad vi skal/ikke skal. Vi har dog aftalt at hvis jeg efter brylluppet stadig ikke kan overskue at skulle rejse, så tager kæresten selv afsted til Lanzarote, for at besøge hans familie. Det er jeg HELT okay med, som sagt har vi pengene til rejsen, og hvis han skal afsted alene, er der også penge til lommepenge.

Jeg ved godt at det er atypisk ikke at ville afsted, og at det nærmest er fy fy at tænke man vil bruge pengene på noget andet, end hvad de er givet til. Men jeg tænker at vi vil jo ikke bare klatte pengene væk, hvis vi ikke rejser skal de jo bruges på ting som vi vil have i mange år, og som vi virkelig trænger til. Men skal man så spørge folk om det er okay, eller skal man informere folk om at man vælger at bruge pengene på det i stedet for osv. Åh jeg syntes det er svært, og mit store pleaser gen gør det bare ikke nemmere. Men jeg gider altså heller ikke tvinge mig selv afsted på ferie, som jeg slet ikke har lyst til, og som så bare vil få min sygdom til at blusse total op. b

Jeg bryder mig faktisk ikke om udenlands rejser generelt :-) synes det er uoverskueligt! folk tager ofte forgivet at der findes mange rigtigt dejlige steder i danmark! <3 vi har selv valgt at droppe bryllupsrejsen, da hjemme faktisk er det sted i verden jeg helst vil være <3 og virker som om H2B har det på samme måde

0

Jeg ved godt at det er atypisk ikke at ville afsted, og at det nærmest er fy fy at tænke man vil bruge pengene på noget andet, end hvad de er givet til. Men jeg tænker at vi vil jo ikke bare klatte pengene væk, hvis vi ikke rejser skal de jo bruges på ting som vi vil have i mange år, og som vi virkelig trænger til. Men skal man så spørge folk om det er okay, eller skal man informere folk om at man vælger at bruge pengene på det i stedet for osv. Åh jeg syntes det er svært, og mit store pleaser gen gør det bare ikke nemmere. Men jeg gider altså heller ikke tvinge mig selv afsted på ferie, som jeg slet ikke har lyst til, og som så bare vil få min sygdom til at blusse total op. b

Jeg bryder mig faktisk ikke om udenlands rejser generelt :-) synes det er uoverskueligt! folk tager ofte forgivet at der findes mange rigtigt dejlige steder i danmark! <3 vi har selv valgt at droppe bryllupsrejsen, da hjemme faktisk er det sted i verden jeg helst vil være <3 og virker som om H2B har det på samme måde

Der er nemlig rigtig mange skønne steder i Danmark. Det jeg sådan får det lidt skidt over, er det med at vi har ønsket os penge til bryllupsrejse/Lanzarote i gave, men så må man måske bare fortælle folk hvad man i stedet har købt, og fortælle hvor glad man er for det, altså f.eks ny seng, ny sofa osv. Så kan de ligesom også se, at pengene er gået til noget fornuftigt.

0

Så er der kun 4 uger tilbage, hold nu op hvor tiden dog bare går hurtigt lige pludselig :loveshower:

Kæresten er inde i byen og købe tøj, er godt nok spændt på at høre hvordan det er gået, når han kommer hjem. Min kæreste er en stor mand, og har været så bekymret for, om han nu kunne finde noget til de penge han har lagt til side til det.Jeg er sikker på han kommer til at se hamrende godt ud :bunny_4:

Har lige snakket med min mor angående det med pengegaverne, og hun syntes sagtens vi kan tillade os at købe seng og sofa, hvis jeg stadig har lyst til at hyle ved tanken om at skulle på ferie. Som hun sagde " Så længe I bruger pengene på noget fornuftigt, og ikke bare klatter dem væk, så er det helt okay" . Det var rart nok lige at høre hendes tanker, det gav mig en ekstra ro indeni. Men altså nu venter vi lige og ser hvordan jeg har det efter brylluppet, og om vi overhovedet får nogle penge. Det kan jo godt være vi kun får gaver, det ved man jo aldrig :)

0

Okay, nu kan jeg så godt mærke at jeg begynder at stresse. Kæresten er inde i byen og finde tøj, her efter 4 timer ringer han så og siger de intet har fundet, og tager hjem til forlover igen. Og så vil de finde en ny dag at tage afsted igen. Alle blazere de fandt var i "underligt bedstefar stof" , og de kunne slet ikke finde hvad de ville have. Hvad fanden sker der for det, efter 4 timer i ÅRhus midtby?!?!?!?! Og min kæreste er altså typen der overhovedet ikke går op i udseende, render rundt i jeans, t-shirts og hættetrøjer, og nu har han pludselig primadonna nykker, og syntes ikke at noget er godt nok , MÆND :tunge:

Jeg har fra start af sagt at hvis han hellere ville have jeans og en jakke på, så var det bare hvad han gjorde, da jakkesæt som sagt er MEGET langt fra hans daglige garderobe, og det ikke er noget han syntes er fantastisk at have på. Men han har insisteret på at det skulle være jakkesæt, men nu er de så blevet enige om jeans, skjorte og jakke, og så er det bare jeg tænker, hvorfor helgoland har de så ikke købt skjorte , jakke og sko i dag, det må han da for pokker have kunne finde. Åh jeg får dårlige nerver, og ser bare for mig at han tropper op i jogginbukser, t-shirt med huller i, hættetrøje med slidt tryk og udtrådte kondisko :pokey:

0

Jeg vil sige som din mor at så længe I bruger pengene på noget fornuftig større ting så kan man godt det...

Mht jakkesæt..øv hvor ufedt for ham, hvad med dressman har de ikke i nærmest alle størrelser? Det plejer ihvertfald være til at betale

0