Rikke aka rapanden

R&N 27-09-2014 - Endelig beretning :D

1,376 indlæg i dette emne

Det er så træls med knæet, men det er jo desværre noget jeg er vant til. Har haft dårlige knæ siden jeg var 11-12 år , og er blevet opereret 3 gange. Men de kan ikke gøre mere, da det er fordi min slimhindefold bliver betændt , og det er den de har fjernet 2 gange i det ene knæ, og 1 gang i det andet. Men den vokser jo ud igen, og bliver så bare igen betændt, og kan jo ikke blive opereret hvert 2 år resten af livet :wink:

Men altså ved godt det måske lyder trist, men for mig er det jo bare en del af mit liv, så normalt er det ikke noget der genere mig så meget, jeg tager også sjældent smertestillende, fordi jeg jo netop er vant til smerterne. Men lige nu syntes jeg bare det er surt, fordi vi er så tæt på brylluppet, kan jo ikke bare ligge på sofaen døgnet rundt, da der jo er en del ting der skal ordnes.

Køleskabsproblemet er løst. Vi har et ekstra køle/frys ude i vores skur, hvor fryseren er gået i stykker, men køleskabet stadig virker. Så det skal jeg lige have gjort rent, og så slæber vi det derover. Vi ville jo bare gerne have haft et køleskab i fuld størrelse, men altså det er bedre end ingenting, og så tager mine svigerforældre 2 elektriske køletasker med, og så satser vi på at det er nok plads. Det er jo fordi kagerne fylder af H til, at vi er i plads problemer, for de skal stå på fade med en fod på, så de er jo ret høje.

Men det hele går nok, det skal i hvert fald på ingen måder ødelægge mit humør, hverken bylder, dårlige knæ, køleskabe eller noget andet :a1221:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

dejligt at der er kommet styr på de problemer der kom, og at der intet kan ødelægge dit humør

Jeg har simpelthen lavet en aftale med mig selv om, at alle de småting der kan gå galt, ikke skal ødelægge noget som helst. Vores dag skal med mgarnti ok blive fantastisk alligevel. Og vi ønsker jo netop en afslappet og hyggelig dag, så ja det skal bare ikke være de små ting der ødelægger noget :biggrin:

0

Del dette indlæg

Uha så er det i morgen vi skal til møde med præsten, glæder mig helt vildt. Jeg kender jo præsten, og er også venner med hende på facebook, og det er altid så hyggeligt at være sammen med hende.

Har fået skrevet de salmer ned vi ønsker, så vi kan have det med i morgen. Og så skal jeg lige have bagt nøddehorn som jeg tager med derud, lidt hygge skal der altså også til :metteholm

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor må det være fedt at have det sådan med sin præst. :)

Uhm... nøddehorn.. nam nam!!! :metteholm

Ja det er så skønt det er hende der skal vie os, det er også derfor vi har valgt den kirke vi nu har. Haha, ja kage er altid godt :biggrin:

0

Del dette indlæg

Hvor må det være fedt at have det sådan med sin præst. :)

Uhm... nøddehorn.. nam nam!!! :metteholm

Ja det er så skønt det er hende der skal vie os, det er også derfor vi har valgt den kirke vi nu har. Haha, ja kage er altid godt :biggrin:

Det minder mig om at jeg stadig har noget gulerodskage i køkkenet... :metteholm

0

Del dette indlæg

Så kan jeg endelig slappe af for i dag, eller det vil sige det kan jeg sådan set ikke, for når kæresten smutter ned med lejebilen om lidt, så skal jeg igang med at printe bordplan og menukort ud.

Er du vimmer jeg er træt og drænet for energi, har sovet 5 timer i nat, og samtidig har vi været på farten siden kl. 12. For mig er det MEGET, selvom vi bare har været til møde med præsten, været i bilka og billigblomst med min mor, og så lige handlet lidt. Så i morgen skal der simpelthen bare slappes af og lades op.

Har fået købt hårlak, hårnåle, og en dækstift i dag. Derudover har vi fået købt tun da det var på tilbud i Bilka.

Fik også købt rabarbersaft i dag, for der er fandeme gået mug i det jeg selv havde lavet, selvom jeg endda havde puttet lidt atamon i selve saften, for at være HELT sikker på der ikke skulle ske noget. Men ja det er der så åbenbart sket alligevel, pis og møg altså.

Vi fik købt de blomster der skal bruges til brylluppet. Vi skal jo bruge potteplanter og ikke afskårne blomster, og min mor har et køligt værelse, så det skal nok gå. Der blev købt pyntekål, lyng, en eller anden fin plante med små lilla blomster, og så en eller anden sukulent af en art som liger snoet tyk græs. Er sikker på det bliver super fine dekorationer, rustikke og ikke alt for fine og fimsede, lige hvad vi ønsker :loveshower:

Tog lige et par billeder af kirken, den er simpelthen bare SÅ smuk, åh hvor er jeg altså bare forelsket i den kirke :a1221:

post-56973-0-57566900-1411402406_thumb.j

post-56973-0-47432300-1411402412_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhh det er lige om lidt Rikke.... De sidste dage kan være mega stress, men husk at slappe helt af på selve dagen og nyd det

Jeg er stadig ret afslappet, og sørger for at tage mig tid til at være mig selv og slappe af, for ellers så koger det helt over inde i mit hoved. Der er ingen tvivl om at denne uge bliver hård for mig, normalt laver jeg ikke mere end en aftale på en uge, fordi en aftale kræver flere dage på sofaen bagefter. Så jeg skal nok sove 14 dage i træk efter brylluppet :tunge:

0

Del dette indlæg

Uhh det er lige om lidt Rikke.... De sidste dage kan være mega stress, men husk at slappe helt af på selve dagen og nyd det

Jeg er stadig ret afslappet, og sørger for at tage mig tid til at være mig selv og slappe af, for ellers så koger det helt over inde i mit hoved. Der er ingen tvivl om at denne uge bliver hård for mig, normalt laver jeg ikke mere end en aftale på en uge, fordi en aftale kræver flere dage på sofaen bagefter. Så jeg skal nok sove 14 dage i træk efter brylluppet :tunge:

Jeg fortrød ihvertfald bittert at jeg skulle møde til gruppearbejde mandag kl 9 efter brylluppet...

0

Del dette indlæg

Jeg fortrød ihvertfald bittert at jeg skulle møde til gruppearbejde mandag kl 9 efter brylluppet...

Ja puha det forstår jeg da dælme godt!!! Jeg er jo hjemmegående, så jeg kan sove alle de dage jeg vil efterfølgende :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja puha det forstår jeg da dælme godt!!! Jeg er jo hjemmegående, så jeg kan sove alle de dage jeg vil efterfølgende :)

Uhh det har sine fordele....

0

Del dette indlæg

Uhh det har sine fordele....

Ja bestemt. Meeen, ville nu hellere være rask, og kunne klare et job :wink:

0

Del dette indlæg

Hold nu kæft hvor er jeg skuffet ( igen) . Som nogle sikkert kan huske havde min farmor og farfar først sagt de ikke kom, fordi de skulle til det der årlige familietræf. Så ændrede de så mening, efter min far havde snakket med dem, og lagt dem på is.

I dag ringer min far så og siger, at de kommer i kirken, og tager med herud og drikker en kop kaffe, og så køre de til familietræffet, for de er på madholdet!! Hvad fanden er det for en ussel og latterlig undskyldning!! Som om resten af familien ikke ville have forståelse, og dermed selv klare de ting der skal ordnes, det er deres ældste og første barnebarn der skal giftes. Kæft hvor er jeg bare skuffet, sur og ja irriteret. Ville egentlig hellere have de så bare blev væk! Jeg kommer jo alligevel ikke til at se dem, for når vi kommer herud, skal vi have taget billeder, og så er de jo væk når vi kommer tilbage :shooter:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fuldt forståeligt og rystende. Så burde de have holdt sig helt væk.

Syntes virkelig også at det er SÅ dårlig stil. Og altså helt ærlig, med mindre de skal spise kl. 22 til den der familiekomsammen, så kan de da alligevel ikke nå at komme ned og lave mad. Vi skal jo først vies kl. 15, og skal de så med herud og have en kop kaffe, jamen så kommer de herfra ved 17.30 tiden, og har så lige et par timers kørsel.

Og ja, jeg ville egentlig også bare ønske at de helt blev væk, jeg kan sgu ikke bruge det andet til en dyt. Tænk lige hvis vi skulle holde fest et sted, hvor kuvertprisen var 1000.- pr. person, så var jeg nok blevet endnu mere sur.

0

Del dette indlæg

fuld forståeligt at du er skuffet og sur, det er helt utroligt, at det familietræf kan være vigtigere.... :pokey::shooter:

Ja jeg fatter det simpelthen heller ikke, hvordan kan man vælge et årligt træf til, fremfor sit barnebarns bryllup ?

Jeg mistænker at det er fordi at hvis de bliver heroppe til festen, så kan min farfar ikke drikke. Hvorimod tager de derned, så kan han drikke sig fuld. Min farmor og farfar har altså et alkohol problem, selvom det aldrig er noget man snakker højt om, så er ingen i tvivl om det.

Redigeret af Rikke aka rapanden
0

Del dette indlæg

fuld forståeligt at du er skuffet og sur, det er helt utroligt, at det familietræf kan være vigtigere.... :pokey::shooter:

Ja jeg fatter det simpelthen heller ikke, hvordan kan man vælge et årligt træf til, fremfor sit barnebarns bryllup ?

Jeg mistænker at det er fordi at hvis de bliver heroppe til festen, så kan min farfar ikke drikke. Hvorimod tager de derned, så kan han drikke sig fuld. Min farmor og farfar har altså et alkohol problem, selvom det aldrig er noget man snakker højt om, så er ingen i tvivl om det.

det er helt underordnet om de kan drikke eller ej, det burde ikke være det der tæller, men at de er til stede hos deres barnebarn, på hendes store dag

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

det er helt underordnet om de kan drikke eller ej, det burde ikke være det der tæller, men at de er til stede hos deres barnebarn, på hendes store dag

Præcis, men jeg mistænker bare at det er derfor. For alle de undskyldninger de kommer med er total latterlige. De andre i familien ville da have fuld forståelse for, at de ikke kunne deltage i det pokkers træf denne weekend, eller at de kun kunne være der fredag og søndag.

0

Del dette indlæg

Præcis, men jeg mistænker bare at det er derfor. For alle de undskyldninger de kommer med er total latterlige. De andre i familien ville da have fuld forståelse for, at de ikke kunne deltage i det pokkers træf denne weekend, eller at de kun kunne være der fredag og søndag.

,

forstår godt din mistanke, men hold da op hvor er det svært når det er familie

0

Del dette indlæg

Folk er sgu sære....så kan man jo lige så godt sige det som det er, at man ikke gider deltage, så kan folk blive lidt skuffet over det, men i det mindste er man ærlig.... Folk har nogen underlige prioriteringer

0

Del dette indlæg

Folk er sgu sære....så kan man jo lige så godt sige det som det er, at man ikke gider deltage, så kan folk blive lidt skuffet over det, men i det mindste er man ærlig.... Folk har nogen underlige prioriteringer

Jamen jeg er helt enig Camilla. Og alt der skulle printes ud osv er færdigt, nu kan jeg så lave bordplan osv om, har et halvtomt bord, et åndsvagt bordkort til min far ( min far og farfar bliver kaldt lille og store Arne, så det havde vi skrevet på bordkortene, nu virker det bare latterligt at der står lille Arne på min fars) og ja er bare irriteret.

0

Del dette indlæg

Jamen jeg er helt enig Camilla. Og alt der skulle printes ud osv er færdigt, nu kan jeg så lave bordplan osv om, har et halvtomt bord, et åndsvagt bordkort til min far ( min far og farfar bliver kaldt lille og store Arne, så det havde vi skrevet på bordkortene, nu virker det bare latterligt at der står lille Arne på min fars) og ja er bare irriteret.

Mega irriterende, vi fik også afbud lige op til, heldigvis fjernede hotellet dem bare så vi ikke skulle betale 1400/person for dem, det havde jeg været lidt træt af....

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer