Rikke aka rapanden

R&N 27-09-2014 - Endelig beretning :D

1,376 indlæg i dette emne

Hun er da for dum og irriterende søster. Jeg ville sætte en ny smertegrænse, som hedder maks om to uger, har hun ikke svaret da, jamen så er hun bare ikke velkommen.

Hvor svært kan det være for hende?

Hun virke tydeligvis ikke særlig interesseret og egentligt meget ligeglad, hvilket bare er så tavligt!

Øv, nogen mennesker formår da, at ødelægge den gode stemning!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes ærligt at du skal være ligeglad med om du fremstår som en hysterisk bridezilla og så ringe til hende og sige at du gerne vil vide om hun kommer eller ej, og kan hun ikke give et svar senest tirsdag (så har hun tid i to dage til at få byttet vagt) så tager du det som et afslag!

Og så spark N bagi fra mig og sig han lige må mande sig op nu! ;)

0

Del dette indlæg

Jeg magter ikke at lave to bordplaner, skal i forvejen have en gæst som skal placeres et sted, hvor hun let kan hives ud, fordi hun måske ikke dukker op på dagen , kan simpelthen ikke overskue at skulle have plan a, b og c, det bliver alt for meget inde i mit hoved.

Min kæreste sagde i aftes at han giver hende maks 14 dage, og så går den simpelthen ikke længere. Og igår da vi blev kørt hjem ude fra mine svigerforældre, sagde jeg til svigerfar om han ikke ville sørge for at prikke til hende mandag, så hun fik ringet til de kollegaer. Og regner med at bede kæresten ringe derud mandag aften, for at høre om hun har snakket med dem.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå så har jeg lige snakket med min mor, og sagt at jeg altså ikke ønsker en polter. Derimod vil jeg gerne ud og spise med min mor, moster, svigermor og stedmor, og bare have et par hyggelige timer der.

Jeg har tænkt meget over det de sidste par uger, og har nærmest hylet ved tanken om en polter , selvom jeg jo vidste jeg ville få datoen at vide på forhånd, og det ville blive en stille og rolig dag. Men det er med at mærke ordentlig efter, og få sagt fra, og det har jeg dermed gjort. Og har det meget bedre med det hele nu.

Har så aftalt med min mor at hende og min moster finder en dag der kan passe dem, og så kan jeg ringe til min svigermor og stedmor og høre om de vil med :)

0

Del dette indlæg

Irriterende med hende søsteren. Hvis I er lidt hårde i filten synes jeg sagtens at I kan melde ud - ikke direkte til hende, men når snakken alligevel falder på bryllup - at SU var for flere dage siden og at I har fået X antal svar fra folk der ønske at deltage. Hold jer fast på dette antal. Hvis hun senere får lyst til at svare, kan I sige "tak for svar, men eftersom at vi ikke har hørt fra dig regnede vi ikke med at du ønskede at deltage." Noget i den stil.. Altså meld klart ud at SU er en frist og ikke frist + 14 dage.

Ellers kan I oplyse søsteren om at der er en gæst der måske ikke kommer på dagen alligevel. Hvis det viser sig at hun ikke gør det, kan søsteren overtage hendes plads. På den måde holder I hinanden lige meget hen.

0

Del dette indlæg

*Biiiiiip* har lige opdaget at der på boligforeningens hjemmeside står, at strømmen bliver afbrudt i kontakterne kl. 01.15, og at man skal være ude kl. 2 :pokey:

Det har der altså intet stået om i det papir jeg underskrev sidst jeg havde lejet det. Nu har jeg sendt en mail til viceværten, og så må jeg afvente svar fra ham.

Tænker at det med strømmen må være en and, for sidst smed jeg da ting over i køleskabet dagen før, og det var altså stadig iskoldt dagen efter. Men bliver sgu alligevel bekymret, også for at man SKAL være ude kl. 2. ÅH det magter jeg simpelthen ikke hvis det er sådan, og vi har bare ikke råd til at leje et andet sted.

Jeg havde så i forvejen ondt i maven og kvalme, det blev da bestemt ikke bedre!! :shooter:

0

Del dette indlæg

Åh hvor har jeg simpelthen bare ondt i maven over det lokale, og får ikke afklaring før mandag. Have glemt alt om at det var weekend. Håber godt nok at viceværten siger vi bare fester til vi ikke gider mere .

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Krydser fingre for jer! :loveshower:

Jeg kan slet ikke overskue i mit hoved, hvis vi SKAL være ude senest kl. 2. Så bliver det noget med at vi må forsøge at rykke vielsen frem, og derfor kunne starte middagen tidligere. Men så skal man til at ringe til alle , og argh magter det simpelthen ikke!! Håber viceværten er til at snakke med, han plejer heldigvis at være sød og rar.

0

Del dette indlæg

Hov mit indlæg er da forsvundet? Havde da ellers skrevet omkring lokalet...

Hvad har i givet for det? Hvis det viser sig i skal være ude, og det ikke står i kontrakter kan i jo gå pengene tilbage, og så er der jo mange selskabslokalerne rundt omkring man kan leje for billige penge :)

Herude kan man leje et virkelig flot og lyst lokale, og det er endda et dobbeltlokale så man kan faktisk låne to identiske lokaler der bare er afskilt af en skillevæg (som man kan flytte) til 3000 kr. Og så har man dem hele weekenden. Ulempen er bare at de skal afleveres kl 10 om søndagen.

Der er også et stort flot lokale nede omkring ajstrup strand til ikke ret mange penge...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad har i givet for det? Hvis det viser sig i skal være ude, og det ikke står i kontrakter kan i jo gå pengene tilbage, og så er der jo mange selskabslokalerne rundt omkring man kan leje for billige penge :)

Herude kan man leje et virkelig flot og lyst lokale, og det er endda et dobbeltlokale så man kan faktisk låne to identiske lokaler der bare er afskilt af en skillevæg (som man kan flytte) til 3000 kr. Og så har man dem hele weekenden. Ulempen er bare at de skal afleveres kl 10 om søndagen.

Der er også et stort flot lokale nede omkring ajstrup strand til ikke ret mange penge...

Man betaler først når man henter nøglen, men vi skal ikke ud og finde et andet lokale, det har vi hverken råd eller overskud til. For så skal vi også bruge penge på hundepension, taxa hjem, og vi skal have endnu mere hjælp til kørsel osv. Det fungere bare ikke for os. Så hvis reglerne virkelig er sådan, så bliver vi nødt til at rykke vielsen frem, og dermed kunne starte middagen tidligere, og dermed være tidligere færdig.

Vi skal kun give 500.- for en hel weekend , det findes ikke billigere andre steder, og vi har som sagt ikke ekstra penge at gøre godt med.

0

Del dette indlæg

Man betaler først når man henter nøglen, men vi skal ikke ud og finde et andet lokale, det har vi hverken råd eller overskud til. For så skal vi også bruge penge på hundepension, taxa hjem, og vi skal have endnu mere hjælp til kørsel osv. Det fungere bare ikke for os. Så hvis reglerne virkelig er sådan, så bliver vi nødt til at rykke vielsen frem, og dermed kunne starte middagen tidligere, og dermed være tidligere færdig.

Vi skal kun give 500.- for en hel weekend , det findes ikke billigere andre steder, og vi har som sagt ikke ekstra penge at gøre godt med.

Ej det kan jeg godt se - det kan vist ikke gøres billigere (eller mere praktisk :( )

Men er du helt 100 på at det ikke står i jeres kontrakt, og den er underskrevet, så har i ret til at få lokalet under de forudsætninger der står i kontrakten - det vil sige at er der ikke opført et sluttidspunkt, så er det det i har ret til....

Så er problemet bare med de der kontakter, hvis de slukker automatisk :/

Håber virkelig viceværten er til at snakke med!

0

Del dette indlæg

Ej det kan jeg godt se - det kan vist ikke gøres billigere (eller mere praktisk :( )

Men er du helt 100 på at det ikke står i jeres kontrakt, og den er underskrevet, så har i ret til at få lokalet under de forudsætninger der står i kontrakten - det vil sige at er der ikke opført et sluttidspunkt, så er det det i har ret til....

Så er problemet bare med de der kontakter, hvis de slukker automatisk :/

Håber virkelig viceværten er til at snakke med!

Kontrakten underskrives først, når man afhenter nøglen :wink: Og jeg ved fra tidligere, at der INTET står i den om sluttidspunkt. Men uanset hvad skal jeg ikke ud i og trodse nogle som helst regler,og dermed blive uvenner med vicevært eller bestyrelse, eller stå uden strøm midt om natten.

Så hvis viceværten skriver det er sådan, så må vi rykke vielsen frem til kl. 12 eller 13. Han plejer at være til at snakke med, men hvis bestyrelsen har sat regler, kan han jo ikke bare bryde dem. Men der er ikke andet at gøre, end at afvente hvad han svare på min mail, og så må vi tage den derfra.

0

Del dette indlæg

Så sidder jeg klar og afventer mail fra viceværten, han plejer at svare på dem om morgenen.

Samtidig sidder jeg med min bedste ven, min lilla spand. Jeg har de sidste uger døjet af afsindig meget kvalme, og også en del opkast. Det er desværre normalt at min krop reagere sådan, når jeg er stresset/presset. Og kan mærke alt det her bryllups halløj er begyndt at påvirke mig. Så er ret sikker på det er derfor, men håber godt nok ikke det fortsætter helt indtil brylluppet, og frygter især for selve dagen :blink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu har jeg lige været over ved viceværten, og han sagde jeg skulle tage det helt roligt, for der var altså ikke sådanne regler. Faktisk vidste han slet ikke at det stod nogen steder, så det ville han bede boligforeningen slette , for at undgå forvirring en anden gang :)

Som han sagde skulle vi selvfølgelig ikke spille bragende højt kl. 3 om natten osv, men altså det regnede han nu heller ikke med at vi ville gøre. Og det kunne jeg også forsikre ham om vi ikke gør. For det er jo altså mest familie, så det bliver stille og roligt :)

0

Del dette indlæg

Hvor er det dejligt at det faldt på plads :)

Viceværten små grinte af mig, fordi han godt kunne mærke jeg er ved at være stresset over brylluppet, for spurgte også " det er booket til d. 26-28 september ikke?" :lol:

Selvom han svarede mig, så fandt han også lige mappen frem og viste mig det. Han syntes vist det var lidt sjovt, haha. Han er skide sød vores vicevært, og er altid til at snakke med. Men derfor var jeg stadig nervøs, for hvis nu det var en regel, kunne han jo ikke bare give mig tilladelse til andet.

0

Del dette indlæg

Dejligt at det ikke var et problem.... Fik en mail forleden fra min absolutte ynglingsperson, den venlige og hjælpsomme kirketjener (NOT!!!) der ville minde mig om at vinduerne skulle være lukket efter kl 24 hvis man spillede musik i sognehuset.... Øhhhhh ja nu har vi så lejet det til receptionen tumpe....amen altså....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt at det ikke var et problem.... Fik en mail forleden fra min absolutte ynglingsperson, den venlige og hjælpsomme kirketjener (NOT!!!) der ville minde mig om at vinduerne skulle være lukket efter kl 24 hvis man spillede musik i sognehuset.... Øhhhhh ja nu har vi så lejet det til receptionen tumpe....amen altså....

:lol: Kirketjeneren fra helvede :lol: Vores vicevært er simpelthen så sød, så det er altid hyggeligt at være over ved ham. Men jeg vidste jo også bare, at hvis det nu var en regel fra boligforeningens side, eller fra bestyrelsens side, jamen så kan han jo intet gøre. Så skønt lige at få fortalt det ikke passede. Han startede med at være sjov og sige " ej det er altså en fejl, I skal være ude kl. 1! " , og så stod ham og en anden vicevært og grinte :lol:

0

Del dette indlæg

:lol: Kirketjeneren fra helvede :lol: Vores vicevært er simpelthen så sød, så det er altid hyggeligt at være over ved ham. Men jeg vidste jo også bare, at hvis det nu var en regel fra boligforeningens side, eller fra bestyrelsens side, jamen så kan han jo intet gøre. Så skønt lige at få fortalt det ikke passede. Han startede med at være sjov og sige " ej det er altså en fejl, I skal være ude kl. 1! " , og så stod ham og en anden vicevært og grinte :lol:

Det er hun virkeligt, min hjerne er ved at koge over bare jeg ser der er mail fra hende...hvordan kan hun overhovedet få det job.... Tror planen er at min mor og søster skal holde hende langt fra mig på dagen så jeg ikke får et hysterisk anfald over en eller anden dum kommentar....

Folk skal lade vær med at lave sjov med sådan noget når bruden er ved at få nervesammenbrud

0

Del dette indlæg

Dejligt at det ikke var et problem med lokalet alligevel, så du kan få lidt ro på igen

Ja det er skønt ikke at skulle bekymre sig over det mere. For vi var jo blevet nødt til at rykke brylluppet frem, og dermed skulle ringe til alle gæster osv. Så det er rart vi bare holder os til planen :)

Har også lige fået bestilt møllehjul til natmaden, og fået ringet til kirkekontoret angående vidner. Så nu er det også på plads.

0

Del dette indlæg

Det er hun virkeligt, min hjerne er ved at koge over bare jeg ser der er mail fra hende...hvordan kan hun overhovedet få det job.... Tror planen er at min mor og søster skal holde hende langt fra mig på dagen så jeg ikke får et hysterisk anfald over en eller anden dum kommentar....

Folk skal lade vær med at lave sjov med sådan noget når bruden er ved at få nervesammenbrud

Jeg kunne heldigvis godt se at det var for sjov, og som sagt er han så rar, ja det er ham den anden også, så jeg kunne godt fnise lidt med dem, haha.

Lyder som en god plan at holde hende væk, for hun er da simpelthen skrækkelig. Jeg er SÅ glad for at vi ikke skal giftes herude, for så havde jeg også været ved at kvæle hende der er i vores sogn, hun er jo også forfærdelig. Håber fandeme det navn jeg har søgt om nu, så går igennem. Magter ikke mere kontakt med hende :tunge:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer