Hoptimisten

Erfaring med 5 Armet lysestage

14 posts in this topic

Hej.

Til vores bryllup skal vi have runde bord. Jeg synes det ser pisse romantisk ud med en 5 armet lysestage i midten.. Men Men..

Kommer lysestagen ikke til at stå i vejen så man ikke kan se dem der sidder overfor fordi lysestage er lige midt i deres hovede.

Nogen der har erfaring med det??

:help::help::help::help::help::help::help:

0

Annonce ♥

Vi var faktisk nede på vores lokation i går og jeg må tilstå at selvom det er VILDT romantisk og jeg elsker dem på bordet, så synes jeg de er PISSE belastende fordi man ikke kan se personen på den anden side, medmindre man drejer hovedet nedad eller til siden. Det var ikke en fed oplevelse.

Så selvom de er romantiske og flotte på et bord, så gør de ikke noget godt for samtalen rundt om bordet, hvis man ønsker alle skal kunne snakke sammen.

0

Annonce ♥

Vi skal have bloklys , det giver lidt højde, men alligevel kan folk sagtens se hinanden. Men nu skal vi så heller ikke have en særlig romantisk eller elegant opdækning, jeg går nok lidt mere efter det skæve og afslappede :)

0

Annonce ♥

Jeg har været til et bryllup hvor én af gæsterne ved vores runde bord gik ud og fandt en telefonbog at hæve den store lysestage med - dét hjalp! Så kunne jeg endelig se vedkommende over for mig og han kunne se mig. Og det er nok ikke den fedeste detalje med en telefonbord under sit centerpiece. Så prøv det lige af først, om det er for træls med den.

0

Jeg synes faktisk det er rigtig svært at finde på bordpynten til de runde borde - netop fordi det til et bryllup skal være lige lidt "mere" end til en 30 års fødselsdag - og så kommer der som regel højde på.

Det løste så ikke dit dilemma :) Men du er ikke den eneste med den problemstilling!

0

Annonce ♥

Vi har valgt nogle 5 armede lysestager der er højere end normalt for at folk kan kigge under dem. Jeg synes det er super romantisk og ser godt ud når der er noget højde på bordene. Poster da lige lidt billedspam :)

post-66035-0-20280900-1395603689_thumb.j

post-66035-0-41413600-1395603731_thumb.j

post-66035-0-50926600-1395603770_thumb.j

Edited by Winn
0