pryge

P&S 16.08.2014 med et billede fra den store dag.

234 indlæg i dette emne

Nu må det blive min tur til at starte min egen tur. Har vist luret rundt her inde længe nok.

H2B og jeg mødtes for ca. 10 ½ år siden (eller det passer ikke helt. For vi har gået på samme folkeskole, så vi har kendt til hinanden længere). H2B var kærester med min bedste veninde, så derfor jo ikke lige det oplagte valg. Efter deres endte forhold fik jeg et godt øje til H2B. Men som så mange andre mænd, fattede han ikke et vink med en vognstang. Ca. seks måneder senere fik han så øjnene op for, til trods for at jeg da var i et andet forhold. Min forhold endte og to uger efter var vi til en fest sammen. Så galant som han var, så fulgte han mig hjem, hvor han kyssede mig til min knæ var som gele. Vi har så været sammen lige siden.

Nu sidder vi så her som kærester på 9. år, har en datter på snart 3, drømmer om engang at få eget hus. Med først og fremmest, så glæder vi os til (omsider) at sige ja til hinanden.

Klaret: Grøn

Under vejs: Orange

Mangler: Rød

Dato: D. 16 August 2014 (den dag har vi været kærester i 9 ½ år).

Gæsteliste: Vi bliver 49 hvis alle deltager. Deraf 2 børn. (To afbud so far)

Sted: Ølstykke kirke. VI er begge født og opvokset i Ølstykke. Desuden er vi begge konfirmeret i den kirke, og vores datter er døbt der.

Fest sted: Gundsølillehallen.

Farve tema: Ivery, brun og sart rosa.

Kjolen: Er købt. Nu må vi bare se om jeg kan komme i den.

Tilbehør: Skoene er købt, taske købt, smykker og mit headpiece er i hus :)

H2B tøj: Det står han selv for. Og som min kjole, så syntes han ikke jeg må se det før dagen. (Nu må vi se om han kan holde det) Rettelse. Det er nu bestilt. Og kan næsten ikke vente med at se det :)

Toastmaster: H2B's onkel :biggrin:

Gave koordinator: Vores fælles veninde igennem 14 år.

Mad: Kokken er bestilt og menuen er på plads.

Bryllupskage: En veninde vil gerne lave den for os.

Fotograf: En ven af mine forældre tager billeder af os.

Transport: Vi køre i vores egen bil.

Make-up og hår: Er bestilt.

Talen: Har fået skrevet en masse små sætninger, men skal bare ha sat det sammen så det også hænger sammen.

Invitationer: Er færdige og sendt.

Bordkort: De er undervejs, men mangler navne og og bindes om servietterne.

Favors: De er smalet, fyldt og klar til at blive taget i brug.

"Risposer": som er af fuglefrø er pakket og klar til at blive taget i brug.

post-65479-0-93538700-1401535668_thumb.j

Redigeret af pryge
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med det kommende bryllup og tillykke med din egen planlægningstråd.. :)

Bliver jo nysgerrig når jeg ser andre brude fra min hjemby.. :) er det i gammel Ølstykke kirke i skal vies?? :)

Vi har lige fået at vide det er Kirsten Diemer der skal vie os.. Hun har konfirmeret mig og min lillebror og også døbt min lillebror.. Meget hyggeligt.. :)

Glæder mig til at følge din planlægning.. :)

0

Del dette indlæg

Tillykke med det kommende bryllup og tillykke med din egen planlægningstråd.. :)

Bliver jo nysgerrig når jeg ser andre brude fra min hjemby.. :) er det i gammel Ølstykke kirke i skal vies?? :)

Vi har lige fået at vide det er Kirsten Diemer der skal vie os.. Hun har konfirmeret mig og min lillebror og også døbt min lillebror.. Meget hyggeligt.. :)

Glæder mig til at følge din planlægning.. :)

Mange tak :)

Ja det er det. Vi håber på at kunne få Elisabeth til at vie os. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Så trode jeg lige at jeg var blevet skarp til det her md billederne.. men næh.. det driller stadig... :( Det er dem jeg har liggende på min pc'er der er et problem...

Redigeret af pryge
0

Del dette indlæg

Vores bryllupskage toppere

min mor og jeg har en svaghed for alle de skønne ting fra medusa. Og da jeg fandt dette skønne par på udsalg måtte jeg bare slå til. Det var san ned fra 400 til 100 kr. så en super deal. H2B syntes dog ikke det er det kønneste par i verden, men kan dog godt leve med dem når jeg nu syntes de er perfekte :lol:

Top_figur_375_00_MYB.dk.jpg

Redigeret af pryge
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Søndag aften gik med bryllups ting og sager. Syntes stadig der er så meget der skal ordnes, planlægges og haves styr på.. Men fik da startet på mit diy headpiece (billeder kommer når jeg engang lære af få styr på det her billed gøgl). Men syntes selv det er super fint og H2B er også ret vild med ideen da jeg vælger ikke at bære slør.

0

Del dette indlæg

Sikke en dejlig dato i har valgt jer ;) hihi...

Hvis du åbner dine billeder i den almindelige billedfremviser på computeren kan du gå ind i værktøjer og justere størrelsen på billedet... Vælg en anden pixel så filstørrelsen bliver mindre end 1000 kb. (det står hvad filstørrelsen vil blive).. og gem så billedet på ny...

Det synes jeg er langt den nemmeste måde at gøre det på... Håber min forklaring gav mening... :)

0

Del dette indlæg

Hvis du åbner dine billeder i den almindelige billedfremviser på computeren kan du gå ind i værktøjer og justere størrelsen på billedet... Vælg en anden pixel så filstørrelsen bliver mindre end 1000 kb. (det står hvad filstørrelsen vil blive).. og gem så billedet på ny...

Det synes jeg er langt den nemmeste måde at gøre det på... Håber min forklaring gav mening... :)

jo tak.. og i lige måde da :)

Har som sådan ikke problemer med at gøre dem mindre. Har hentet et program der kan gøre dem mindre. Men problemet er derefter at sætte dem ind. Kan se der i værktøjslinjen er et billed ikon. men når man trykker på den står der URL.. se der er jeg lidt lost...

0

Del dette indlæg

jo tak.. og i lige måde da :)

Har som sådan ikke problemer med at gøre dem mindre. Har hentet et program der kan gøre dem mindre. Men problemet er derefter at sætte dem ind. Kan se der i værktøjslinjen er et billed ikon. men når man trykker på den står der URL.. se der er jeg lidt lost...

Ah okay, på den måde... Troede du havde tjek på at ligge dem ind da jeg synes jeg så billeder tidligere... Når du skal ligge billeder ind skal du trykke på knappen "Anvend fuld editor"... Derefter er der mulighed for at vedhæfte en fil... Husk at trykke "tilføj til besvarelse" efter du har vedhæftet filen... :)

Forstod jeg det rigtig nu ? :) Hehe

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer